Stránka 1 z 2

Napsal: stř úno 18, 2009 08:03
od Pája
Nechci nikomu kazit radost, ale podle mě je to zase další Lada, u který bude padat prodejní cena ojetiny nehoráznym tempem.

Napsal: stř úno 18, 2009 08:17
od JmJ
Pája píše:Nechci nikomu kazit radost, ale podle mě je to zase další Lada, u který bude padat prodejní cena ojetiny nehoráznym tempem.
a co z toho? Ty kupujes auta proto, abys je prodaval? Ja kupuju auta proto, abych jezdil, dokud to jezdi :-)

Napsal: stř úno 18, 2009 08:47
od zelvotron
JmJ píše:
Pája píše: Nechci nikomu kazit radost, ale podle mě je to zase další Lada, u který bude padat prodejní cena ojetiny nehoráznym tempem.
a co z toho? Ty kupujes auta proto, abys je prodaval? Ja kupuju auta proto, abych jezdil, dokud to jezdi :-)
Asi tak, Lada (a i jiný značky, např. korejcí) se nedá kupovat stylem, jakej je možnej třeba u škodovky atd, tzn. po třech letech nový, to by se asi moc nevyplatilo. Naopak mě velká ztráta hodnoty vyhovuje, gratuluju a kupujte další, ať je za pár let z čeho vybírat :D .

Napsal: stř úno 18, 2009 11:17
od Pája
No nekupuju auta, který za dva čtyři roky traťej na hodnotě 200 litrů. Tak bohatej nejsem.

Napsal: stř úno 18, 2009 11:24
od Tommel
Kolik to trati na ceně je mně celkem fuk, prodavat to nehodlam :wink:

Napsal: stř úno 18, 2009 11:31
od Pája
Vždycky je potřeba myslet i dopředu...

Napsal: stř úno 18, 2009 12:13
od Majo
ano my vsetci co tu sypeme tisice do starych kramov myslime dopredu :P

Napsal: stř úno 18, 2009 12:18
od zelvotron
Pája píše:Vždycky je potřeba myslet i dopředu...
V tom případě je nejlepší koupit pionýra, babetu, simsona, nebo třeba stavební stroje, ty obvykle netratí na ceně skoro vůbec :D

Napsal: stř úno 18, 2009 12:24
od Pája
Kdo chce, ten to pochopí. Já mám Ladu jako koníčka. Když si chci udělat radost, tak si na něj neco koupim. Necpu do něj prachy horem dolem, abych sám sebe přesvědčil, že je "lepší" než ostatní vozy.

Napsal: stř úno 18, 2009 12:31
od Křečík Barbuška
Vidím to podobně jak ÍTÝ.

Napsal: stř úno 18, 2009 12:41
od Nulašestka
Když na to Tommel má, je to čistě jeho věc co si koupí za auto. :wink: Mimochodem přeji minimum poruch. :)
Co se týče hodnoty, tak když si koupím nový auto, tak aby se mi to vyplatilo, musím buďto hodně najezdit, nebo si ho dlouho nechat. Hodnota dneska padá rychle a u všeho a nelze čekat, že za 2-3 roky mi za to ještě někdo něco dá. V době, kdy se šestiletý ojetiny střední třídy v plný palbě prodávají pod 100 000 Kč...

Napsal: stř úno 18, 2009 14:35
od JmJ
Pája píše:No nekupuju auta, který za dva čtyři roky traťej na hodnotě 200 litrů. Tak bohatej nejsem.
Jako to auto pak min jezdi, nebo o co ti jde? Kdyz koupim skrin, tak neresim, kolik bude stat za 5 let nebo za 50 let, ale jde mi o to, jestli se mi skrin libi, jestli splnuje me pozadavky, coz muze byt treba jak dlouho vydrzi, jak je stavena atd. Skrin kupuju jako vec, kus nabytku k tomu, abych ji pokud mozno co nejde pouzival. Nebo ty si zjistujes, kolik bude skrin stat za 10 let a koupis tu, ktera bude za 10 let drazsi? A co kdyz tu skrin za 5 let znicim? Co mi pomuze, kolik by stala za 10 let?

Nekupuju auta jako financni investice, od toho jsou jine komodity. Kupuju auto k jezdeni.

Tvuj pohled na vec je z meho pohledu silne ovlivnen smyslenim konzumni spolecnosti a citim z neho mamonarstvi. Nechci te tim urazit, jen rikam, jak to na me pusobi :-). Pokud se tedy bavime o autu pro soukrome ucely. Pokud jde o auto pro firmu, tam muze byt situace jina.

Napsal: stř úno 18, 2009 17:27
od Majo
Uz toho OT v Tommelovej teme bolo dost, ale vidim ze ako tema sa to ujalo, tak som tomu spravil vlastny chlievik....

Ja plne suhlasim s tym co napisal JmJ nadomnou.

Ked raz kupujem auto predpokladam ze odo mna pojde uz len do srotu, teda keby som to bral tak ako pise Paja, nakupnu cenu si rovno mozem odpisat. Nehovoriac o dalsich investiciach, ktore neraz presiahnu kupnu cenu. Ja osobne beriem auto ako potesenie a chcem si ho co najviac uzit, niekto chodi na 100tisicove dovolenky a tiez z toho nic nema a ani sa mu to ako investicia nevrati......

Napsal: stř úno 18, 2009 17:58
od rudo.
Auto ako investícia?
Vyhodené peniaze do vetra. A predsa auto musím mať a je mi jedno na aké dostanem práve chuť, samozrejme ak mám na to.
No jedno auto ma v živote dokonca pár rokov živilo a skoro nič za to nechcelo. Bola to Tavria. Nemala hodnotu. O to lepšie sa mi s ňou podnikalo.
V Užhorode sa ma minule predavač v predajni Lady a tuningu spýtal: prečo si nekúpiš, lepšie auto, napr. Opel a menoval značky, veď u vás sú lacné, tak prečo Lada? Odpovedal som mu: som priateľom Ruských áut. Nastala neskutočná reakcia toho predavača: Čooo, poď pozrieť, ja ti ukážem auto aké si ešte nevidel! Nechal obchod obchodom a spolu sme išli pozrieť tú "zázračnú" mašinu. Bola to práve Priora - hatchback. Naštaroval mi ju, musel som všetko oskúšať, a samozrejme som mu auto veľmi chválil. Tak som sa prvý raz ocitol úplne v tesnej blízkosti Priory. :wink:

Napsal: stř úno 18, 2009 18:45
od Pája
To Majo:
dobrá práce admina a špatná moje, sory.
Auto pro radost? No problem. Kdo na to má, ať si radost dopřeje. Ferrari je
taky jen pro radost a proto může stát balík. V užitkovém provedení pickup by se asi
neujalo.

To JMJ:
Mamonář asi sem, takže mě to neuráží a tvůj názor beru. V dnešní době, kdy všemu vládnou peníze, se není čemu divit. Akorát je problém v tom, když si kupuju auto na
celej život, tak bych šel po autě dva tři roky starym, páč když ho chci mít třicet let, tak za pár roků ani sám nepoznáš, že nejseš první majitel. Tak proč utrácet dvojnásobek za jen o dva roky starší káru.
Jo a ještě k tý skříni. Z pravidla se ceny ojetiny odvozuje od výdrže vozu, takže když vidim auto u kterýho cena padá pomalu, dá se předpokládat, že i jeho užitná hodnota(spolehlivost, poločas rozpadu atd) bude i po létech na výši.