Stránka 1 z 34

Lada 21011 - 1300

Napsal: stř úno 18, 2009 08:13
od Patrac
Původní téma 2101 - prodáno ze sekce prodej

zelená barva stav km 130 000 majitel je důchodce auto je z Brna rok výroby 1975 údajně bez koroze ve velice pěkném stavu. Auto by v podstatě přenechal. Je mu líto poslat ho do šmelcu.. S autem už nejezdí. STK/EM 05/2009
FOTOGALERIE - Rekonstrukce

fotogalerie zde

Napsal: stř úno 25, 2009 08:36
od Patrac
takže:
včera jsem se byl na auto podívat. Shrnu to do pár bodů
Jako prvního zájemce beru Wencu084 fotky mu pošlu kompletní sem jen nějaký dvě za všechny Auto není na normální ježdění ale jako 100% základ pro veterána !!!
auto je ve velice pěkném stavu. Jsou měněny přední blatníky ale kdyby na hraně nebyla troška krupičky vůbec by to bnebylo poznat.
Karoserie:
střecha bez škrábanců, kapota taktéž dveře blatníky čela podčela prahy bez rzi.
vizuální kontrola řidičovy věže naprosto zdravá díra přelepena páskou aby se tam nedostalo bahno a voda. druhou stranu jsem nemohl zkontrolovat protože auto stálo u zdi.Podběhy zdravý. Možná trochu okartáčovat a přetřít Bodym.
Chromy:
sou ve stavu bez koroze a když píšu bez koroze myslím tím bez koroze! Jsou jako když to vytáhnete z linky.. a to včetně okenních klínků a lemů střechy.
Motorový prostor, motor:
Auto nejelo od Listopadu loňského roku. Na místě jsem do auta osadil baterii a zkusil nastartovat. Motor naskočil po třetím otočení motoru a bežel s mírně vytaženým sitičem naprosto krásně poslechově nikde nic neklepe možná jen líznout ventily. Pohledově nikde nic neteče jen trochu dole je zavlhlá zátka oleje u vany. Motor je zašpiněný ale nic zablitého prostě jen provozní špína myslím že trocha saponátu a teplé vody, kartáček na zuby :lol: a je to jak ze škatulky. při pohledu do motorového prostoru jsem objevil největší část koroze a to v místě pod nádržkou brzdové a spojkové kapaliny.(klasika)jinak je motorový prostor velice pěkný
Podlaha:
je ve velice pěkném stavu sekery zdravé hokejky taky jediné co je na podlaze rezavé sou hrany spoje prahu a podlahy a samozřejmě úchyt heveru.Při pohledu do podběhů a dál na podlahu jsem zjistil že je poteklý diferenciál od oleje. Nic výrazného ale asi by stál přetěsnit ( gufero) pod autem není žádná olejová ani jiná skvrna a to i přes to že auto stálo od Listopadu.
Kufr: velice pěkný čistý kompletní originál nářadí, vč rezervy, sada stranových očkoplochých klíčů. vizuálně nikde nic rezavé
Interier: původní sedačky na posez nikde neprosezené, nikde výrazněji nepoškozené. Interier velice zachovalý.
co se týče fotek bohužel foceno s bleskem v garáži, Majitel moc nechtěl auto vytahovat ven před garáž kde leželo 25cm sněhu ( ani se mu nedivím) Ve skutečnosti auto vypadá pěkněji než na fotografiích

Napsal: stř úno 25, 2009 14:00
od gogo
TY kokso :shock:

Napsal: čtv úno 26, 2009 11:38
od Patrac
pokud by nebral Wenca mám už další dva resp tři zájemce v pořadí.. :)
Wenca
Luděk Musil
Víťa
Daniel Pinks ( východní německo) :P

Napsal: ned bře 01, 2009 08:07
od Pavel V.
Jak je to tedy teď Pátrači???

Napsal: ned bře 01, 2009 08:38
od Patrac
čekal jsem na vyjádření Wenci. Auto bere Luděk Musil jako druhý zájemce v pořadí. Počítám že to během 14ti dní převezeme ostavíme rozeberem a rozprodáme. Takže kdo máte o co zájem dejte vědět. :roll: :P



Edit: dělám si samozřejmě legraci auto se rozebere vyčistí přetěsní vymění se díly které budou potřeba a na srazech budete slintat. Luděk o něj má velký zájem protože je v tom trocha nostalgie. Je to auto se kterým začínal :wink: :lol: :lol:

Napsal: ned bře 01, 2009 19:33
od Kopr
Pátrač : ty vtipálku si snídal vtipnou kaši ve mě se málem krve nedořezal :shock: :mrgreen:

Napsal: ned bře 01, 2009 20:35
od Petanek2101
a co takhle nejake foto pro potechu oka?aha sem si nevšiml :lol:

Napsal: ned bře 01, 2009 21:03
od Kewint
a hlavne přesun do modelové řady :) jinak gratulace Luďku :)

Napsal: ned bře 01, 2009 21:24
od rosta
mlask slint :shock:

Napsal: čtv bře 05, 2009 16:59
od Luděk Musil
Před chvílí jsem se starým pánem telefonoval.
Domluvil jsem se na prohlídku v pondělí odpoledne a vyřízení zbývajících formalit v průběhu příštího týdne. Následně - až se trochu rozjaří, tak auto převezu.
Před chvílí jsem se díval na (Pátračem zaslané) fotografie. To autíčko nebude stačit převézt a naleštit - bude na něm práce jako na kostele, obzvláště podvozek a podběhy. Poté bude následovat přední / zadní náprava a motor.
Už se na to těším. To nebude jak konzumní údržba "štverky". L.

Napsal: pát bře 06, 2009 23:55
od Hurikán
Tož to gratuluju. Jak to tak vypadá, tak konečně i sám :king: bude mít reprezentativní veteránské srazové vazidlo. :D
Jsem fakt zvědav na skutečný stav. Ono nějakou tu drobnou práci na spodku vem čert. Hlavně že celý vršek vypadá opravdu solidně. :wink:

Napsal: pát bře 20, 2009 07:03
od Luděk Musil
Včera jsem konečně autíčko viděl na vlastní oči a vypadá skutečně dobře.
V pondělí uděláme se starým pánem "papírovinu" a během měsíce se stěhuje na chaloupku k celkové údržbě ... a pokud vše půjde dobře - tak ji na jarním sraze uvidíte. L.

Napsal: pát bře 20, 2009 07:36
od Kewint
:wav: :blob2: :blob2: takto gratulace,a držím palce :wink:

Napsal: pát bře 20, 2009 14:41
od Laďuša
Kelwin ist der Gratulationsmeister [gratulacijóncmajstr] :lol:

Cestou na chaloupku udělej, Luďo, ňáký pěkný foto v exteriéru :)