Stránka 1 z 2
Suzuki swift 1.0 - 1.3 do r.v.03
Napsal: stř led 28, 2009 15:49
od Miči
Neušíte někdo jak je to popravdě se zrychlením 1.0 verze? Na netu jsem se dočetl, že by to měl zvládnout za 14,5s, spotřeba by měla být 5,5L na 100km, není tu někdo kdo by mohl srovnat 1,3 s 1,0 swifta? jak jsou na tom ta auta se spotřebou, s poruchovostí, jak je v nich spolehlivá klimatizace, resp. obecně elektroinstalace?
Doporučili by jste spíš prakticky holou verzi 1.0 (tj.okna s kličkama,bez klimy,apod), nebo raději 1,3 v plné výbavě (klima, okna v el. zrcátka v el...), jak je to v nich s řízením? Byly posilovače, nebo je to v klidu bez něj - myslím, když bude řídit drobná slečna?
co spolehlivost auta....jak moc je znát 5-ti dveřová karoserie na 1.0 motoru oproti 3 dveřové verzi? Je srovnatelné 1.0 v 3 dveřovém provedení (holá verze) s 1,3 v 5-ti dveřovém provedení(v plné palbě) na dynamice jízdy např. z Třebíče do Jihlavy?
Potřebuji poradit, protože se znovu splést nechci. Modely od roku 1995-2003 starší ne.
PS: dynamika jízdy: jestli to auto udrží kopec na 4, když tam budu sedět sám popř ve dvou, NIKOLI závodění, to mě přešlo...
Napsal: stř led 28, 2009 15:53
od Marek
Především je potřeba vědět, že litrovka je tříválec a navíc jednobodovka.
Se Swiftem 1,3 / 50kW 3-dv. jsem onehdy měl možnost jet asi 50 km a byl jsem velmi mile překvapen, jak je to živé (točivý moment 120 Nm je na té malé kastli hodně znát). Jede to mnohem lépe než Felicia 50kW, to můžu tvrdit zodpovědně.
Samozřejmě existuje i GT-čko, ale to je o ničem (je jich málo, jsou drahé a hlavně to není na normální jízdu - musí se honit).
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6632552 - třídvéř
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6763889 - sedan
Miči píše:Je srovnatelné 1.0 v 3 dveřovém provedení (holá verze) s 1,3 v 5-ti dveřovém provedení(v plné palbě) na dynamice jízdy
Téměř 30 Nm a 15 koní musí být znát (podobně jako když ze stodvacítky vlezeš do Felicie).
.
Napsal: stř led 28, 2009 15:56
od Pája
Zajdi si do bazaru a projeď se. Na tvoje dotazy ohledně dravosti vozu se dá jen těžko odpovědět. Každej to vnímá jinak.
Napsal: stř led 28, 2009 16:02
od Marek
To je fakt, co jednomu stačí, Mičimu stačit nebude
.
Napsal: stř led 28, 2009 16:08
od Miči
Marek píše:Především je potřeba vědět, že litrovka je tříválec a navíc jednobodovka.
Se Swiftem 1,3 / 50kW 3-dv. jsem onehdy měl možnost jet asi 50 km a byl jsem velmi mile překvapen, jak je to živé (točivý moment 120 Nm je na té malé kastli hodně znát). Jede to mnohem lépe než Felicia 50kW, to můžu tvrdit zodpovědně.
Samozřejmě existuje i GT-čko, ale to je o ničem (je jich málo, jsou drahé a hlavně to není na normální jízdu - musí se honit).
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6632552 - třídvéř
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6763889 - sedan
Marku takže když budeš rovnat 1,3feldu s 1,3swiftem myslíš, že swift je svižnější? Myslíš 3D kastli? Nevíš kolik to může brát? Řekněme při normálním ježdění po městě?
Miči píše:Je srovnatelné 1.0 v 3 dveřovém provedení (holá verze) s 1,3 v 5-ti dveřovém provedení(v plné palbě) na dynamice jízdy
Téměř 30 Nm a 15 koní musí být znát (podobně jako když ze stodvacítky vlezeš do Felicie).
.
Napsal: stř led 28, 2009 16:10
od Miči
No jo.. a když už jsme u toho... co spolehlivost?
Napsal: stř led 28, 2009 16:13
od Marek
Je to Japonec, toho bych se nebál - i když Toyota je Toyota.
Swift 1,3 / 50kW je rozhodně svižnější než Felda, to vím určitě - a na kastli nesejde (3-dv a sedan mají rozdíl váhy pouhých 45 kg). Z hlediska spotřeby je určitě pod Feldou (dálky 6, couračky 8-9).
Napsal: stř led 28, 2009 16:19
od Miči
Marek píše:Je to Japonec, toho bych se nebál - i když Toyota je Toyota.
Swift 1,3 / 50kW je rozhodně svižnější než Felda, to vím určitě - a na kastli nesejde (3-dv a sedan mají rozdíl váhy pouhých 45 kg). Z hlediska spotřeby je určitě pod Feldou (dálky 6, couračky 8-9).
Co říkáš na ten kroutící moment až na 3500ot? a jen 99? Felda to má už na 2500 a tuším 107? Nebude to vadit při normální jízdě? Třeba při jízdě do kopce? Konkrétně mi jde o cestu přes Okříšky do Jihlavy? Marku pls piš....
Napsal: stř led 28, 2009 16:34
od Marek
Pokud já vím, tak motor 1,3 ve Swiftu má krouťák 120 Nm, ale možná si to pletu s verzí GT.
Napsal: stř led 28, 2009 19:46
od Miči
Marek píše:Pokud já vím, tak motor 1,3 ve Swiftu má krouťák 120 Nm, ale možná si to pletu s verzí GT.
já našel hodnotu 99 to je pro modely od 96-03 asi.. nevím, každopádně myslíš že by nevadilo že je ten krouťák až tak vysoko?
Napsal: stř led 28, 2009 20:12
od Miči
poslední 1,3 z let 02-03 měly motor o výkonu 63kw zde asi ten krouťák 120 bude pravda v tomto případě není co řešit... jen peníze, takhle mladý jsou drahý, pokud chci trošku stav.
Napsal: stř led 28, 2009 21:46
od Acibuk
uz jsem to tu psal, mel jsem swifta 1992 papirove, r.v. neznam, 0.9 5dver, luxusni auto, spotreba kolem peti, da se i za 3,5, mista nejvic, spolehlivost, levne dily, pohodlny, dodnes lituju, ze jsem ho prodal.. felcku jsem daval jak nic:)
Napsal: stř led 28, 2009 21:59
od Acibuk
Napsal: stř led 28, 2009 22:07
od ger007
tak kamos ma 1.0 sviftaka 5dverak.. v klidku sa tam naskladaju 4 ludia aj s neakymi vecami.. motor zivy ked je auto prazdne do neakej 90 - 100km/h potom to uz je stadium cakania co z teho vyleze
spotreba mozem povedat len BEAUTIFLE... aj ked sme robili cokolvek tak spotrebu sme nemohli dostat cez 6.5 L ani bohovi aj ked sme tomu slapali 150 km/h po dialnici plne nalozeny... s klimou to teda nema ale mam pocit ze dat na taky mali motorcek klimu je pre neho KO,
co sa tyka jazdnych vlastnosti mam s tym najeto asi 500 km ako sofer a X km ako spolujazdec nefim malinke auticko malinke kolieska do zakruty pri vysokej rychlosti smykom mno neni to pretekarske auto .. ak su neake otazky technickeho charakteru v klude sa pytat
jj co sa tyka toho krutaku je pravda ze je az vysoko ale ked tomu autu nakladas tak furt ma dobru spotrebu proste je to malinky motorcek ale musis ho tocit inac je to lenivee
Napsal: čtv led 29, 2009 14:36
od Miči
ger007 píše:tak kamos ma 1.0 sviftaka 5dverak.. v klidku sa tam naskladaju 4 ludia aj s neakymi vecami.. motor zivy ked je auto prazdne do neakej 90 - 100km/h potom to uz je stadium cakania co z teho vyleze
spotreba mozem povedat len BEAUTIFLE... aj ked sme robili cokolvek tak spotrebu sme nemohli dostat cez 6.5 L ani bohovi aj ked sme tomu slapali 150 km/h po dialnici plne nalozeny... s klimou to teda nema ale mam pocit ze dat na taky mali motorcek klimu je pre neho KO,
co sa tyka jazdnych vlastnosti mam s tym najeto asi 500 km ako sofer a X km ako spolujazdec nefim malinke auticko malinke kolieska do zakruty pri vysokej rychlosti smykom mno neni to pretekarske auto .. ak su neake otazky technickeho charakteru v klude sa pytat
jj co sa tyka toho krutaku je pravda ze je az vysoko ale ked tomu autu nakladas tak furt ma dobru spotrebu proste je to malinky motorcek ale musis ho tocit inac je to lenivee
Myslíte si, že 0,9 swift v provedení 3D by byl schopnej držet se za ladou 2105 1,3 ? - já se prostě bojím kopců, abych nedopadl tak, že budu všechny kopce tahat na 2-3, osobně se mi 3D provedení líbí víc, ale nejsem schopen se rozhodnout, jestli 0,9 nebo 1,3 ale tentokrát už mi jde opravdu hlavně o spotřebu a v druhé řadě o to, aby si mě nedávala každá HTPčková fabie jako předkrm...
Narovinu řečeno 1,3 swifta v 3D bych bral hned, jenom si říkám, jestli ten 1,0 nebude značně úspornější...prostě kterej ten motor by se do kopců hodil víc, nebo jestli je rentabilní to že to bude znatelně slabší, ale relativně úspornější (relativné protože by se mohlo stát, že s tím 1,0 budu ve finále jezdit dráž než s 1,3 kdyby právě došlo na to, že to ty kopce nebude optimálně brát -> s autem budu jezdit převážně sám, někdy ve dvou lidech: 90kg a 55kg teoreticky je to "jen" 150kg zátěže + kabela s učením toreticky max do 180kg clk. jenže z Třebíče do Jihlavy je to prostě jeden kopec za druhým... a teď lidi raďte...