UNIKÁT je od slovesa unikat (infinitiv - pozn. odesilatele) - tyto vozy tedy unikají běžné denní realitěTeepee píše:Já se ptal na auta, k běžnému dennímu ježdění, ne na sbírkové unikáty.

Moderátor: Moderátoři
UNIKÁT je od slovesa unikat (infinitiv - pozn. odesilatele) - tyto vozy tedy unikají běžné denní realitěTeepee píše:Já se ptal na auta, k běžnému dennímu ježdění, ne na sbírkové unikáty.
No šak, Bentley, Jaguár, ale i ten Mustang a daší podobné, jsou vozy které "unikají běžné denní realitě", vše ostatní je sračka (pardon, unifikátLuděk Musil píše:UNIKÁT je od slovesa unikat (infinitiv - pozn. odesilatele) - tyto vozy tedy unikají běžné denní realitě. L.
Se divíš?Wolf píše: ... asi snižují stavy konstruktérů ...
Konstruktéři jsou dnes v automobilkách pouze proto, aby vymýšleli „ptákoviny“, kterými se automobily jejich zaměstnavatele odliší od konkurence. Většina základních konstrukčních koncepcí je totiž dána přírodními , fyzikálními a chemickými zákony, které po zadání základních požadavků do počítače skončí naprosto stejným výsledkem, včetně barvy vozu. Takže nebýt jich, budeme za čas všichni jezdit naprosto stejnými auty.Luděk Musil píše:Se divíš?Wolf píše: ... asi snižují stavy konstruktérů ...![]()
Ono už asi není co vymýšlet... ono už je totiž úplně jedno, jestli ta oblina bude mít rádius 120 nebo 150
![]()
![]()
No a nebyl by ten život tak krásně jednoduchý, kdyby se nemuselo řešit, které auto je lepší, kdyby na silnici vlastně nemohla být rivalita, protože bude všechno stejné?Petr HC píše:Takže nebýt jich, budeme za čas všichni jezdit naprosto stejnými auty.
Teď s to rozhrábKoko Loko píše:LadaTeepee píše:A která značka aut není?rosta píše:ford není auto-ford je sračka.