Stránka 67 z 342

Napsal: čtv kvě 28, 2009 15:04
od Malda
Ty vodni kontaky sou poradny, dovi jak casto je vyvazej :mrgreen:

Napsal: čtv čer 11, 2009 22:12
od Laďuša
Laďuša v hovadinach píše:Tam ale píšou 0 - 200 13,55s a 0 - 300 13,7s.... Je to ňáký divný, ne?

Jinak když to srovnam s lokomotivou třeba, tak ta se na 200km/č rozjede do půl minuty.... Čili kdyby měla srovnatelný adhezní podmínky, tak by to auto možná zůstalo někde vzadu


Tak lokomotiva řady 380 ČD se na 100km/č rozjede za 13 vteřin. Na cca 90 tun a adhezní styk železo/železo to podle mě neni rozhodně moc :)

Napsal: pon čer 15, 2009 14:39
od Laďuša
Na 65. stránce jsem píše:
Na 61. stránce jsem píše: Byl tam i prototyp nový tramvaje 15T (foto zde) , která je kompletně nízkopodlažní i přes podvozky. Byla na zkušební koleji....
Takže "patnáctka" najíždí zkušební kilometry po Plzni. Bez cestujících. Už ňákých těch 14 dnů určitě je vidět celkem dost v ulicích. Bohužel jí vždycky vidim ve chvílích, kdy se nedá fotit (jako že jedu kolem v O-busu v protisměru a nebo prostě koukam zezhora od Práce, jak to točí na náměstí...). Akorát jednou jsem jí pěkně zastih při pauzičce na konečnej Bory, akorát bohužel pršelo :lol:
Takže patnáctka už se prej přesunula do Práglu. Škoda, bylo to příjemný zpestření tady v ulicích :)

Napsal: pát čer 19, 2009 04:25
od Raduz
Pozvánka do Lužné u Rakovnika na sraz lokomotiv 2´D 2´ je na http://raduz.wgz.cz/

Napsal: pát čer 19, 2009 14:17
od Laďuša
Radúzi, ty jedeš?

Jinak 2´D2´ jsou pěkný mašiny, už velikostně docela dobrý a já mam rád hlavně mašiny tak z posledních 30 - 40 let parní produkce v ČSR. :)
Jinak jedna z lokomotiv tutoho uspořádání, Ušatá 464.053, byla poslední parní lokomotivou svý řady, která dojezdila v ČSSR a to v Klatovech v roce 1981. Až do konce jezdila na osobních vlakach! :wink: Teď je právě v Lužnej, ale myslim, že momentálně neprovozní.

Ale beztak moje srdeční lokomotivy jsou řada 534.03 (tedy uspořádání 1´E) ;) . Vychází to evidentně z mládí, kdy v Klatovech byl dislokovanej Kremák 534.0432 a často jsem ho u nás vídával na historických jízdach. Bohužel mu propadla zkouška kotle a to znamená stav neprovozní :( (jako provozní je normálně dál, ale prostě nesmí, to je jako s STK, ale na dráze přísnější) Stojí to docela peníze a bohužel, pro klatovskýho Kremáka nebyly :( Přesunuli ho do Lužný jako neprovozní exponát pouhej měsíc před tim, než jsem nastoupil k nam do depa na praxi :( To mě těžce zklamalo. V Lužnej jsem se na něj byl podívat a chátrá, chátrá, je na něj smutnej pohled. A přitom na poslední jízdě byl naleštěnej, vyzdobenej, krásnej. Prostě lokomotiva v nejlepší síle a kondici... :( Ale prej se má znovu zprovoznit, jenom už nevěřim tomu, že se dostane zpátky do Klatov :(

Napsal: sob čer 20, 2009 09:18
od Raduz
Laďuša píše:Radúzi, ty jedeš?
Zatím to vypadá že ano, byli jsme tam sice s mladým 6.6. na dětským dnu ale teď bychom chtěli jet přímím vlakem z Hlaváku, slovenským Pomerančem.

Napsal: sob čer 20, 2009 09:39
od Laďuša
Hmm, hmm, je to lákavý, v Lužnej jsem nebyl už víc jak rok :(

Takže letos tam stopro někdy jedu, ale tuten termín mě moc nesedí, i když ta akce může bejt dost dobrá... Ale buďto budu v Itálii nebo se budu učit na fyziku.... A nebo fyziku odložim... Ne, to bych vlastně jel do Itálie... A nebo prostě sbalim učení, budu se učit ve vlaku a prostě si tam skočim :D :D Uvidim eště :D

Napsal: ned čer 21, 2009 00:50
od Raduz
Laďuša píše:Ale buďto budu v Itálii nebo se budu učit na fyziku.... A nebo fyziku odložim... Ne, to bych vlastně jel do Itálie...
To jsou jen výmluvy a výmluva je slabá zbraň povalečů :D
Prostě se chceš válet v Itálii nebo v učení :lol:

Napsal: úte čer 30, 2009 10:29
od Michal Pokorný

Napsal: úte čer 30, 2009 21:31
od JirkaHagen
S největší pravděpodobností vyjede dne 2.7.2009 naposled v pravidelném provozu souprava Metra typu 81-71. :cry:

Loučení s 81-71.

Napsal: stř črc 01, 2009 16:26
od JirkaHagen
Dnes proběhlo na depu Kačerov a na místní zkušební trati oficiální rozloučení s vozy Metra typu 81-71. Zítra dopoledne ještě vyjede poslední souprava ve složení 2374-2671-2676-2693-2392 na poslední dvě kola na trase B.

Napsal: stř črc 01, 2009 16:33
od Jelen
Chudinky, přitom to jsou tak krásné stroje. Přemýšlím, že se naposledy pojedu zítra projet.
Jo a Hágy, stav se pro tu 15ku motor, už o něj zakopávám. A vystav už tu někde tu tvoji slavnou 02 :)

Napsal: čtv črc 02, 2009 07:27
od Teepee
A od této chvíle se vždy musíme mlátit s tou tyčí (ladička), co je v modernizovaných soupravách uprostřed nástupní plošiny. Neskutečnej vynález. Když stojíš před ní, napravo od ní, nalevo od ní, vždycky se při výstupu pleteš a uhnout nemáš kam...
Když se o ní opřeš, někdo jinej se jí drží, když se jí držíš, někdo oslizlej se o ní opře.
Zrušte Tyč! :wink: :lol:

Nedal by se určit jízdní řád (alespoň odjezdy z konečných) oběhu, na kterém bude dnes nasazena?

Napsal: čtv črc 02, 2009 08:33
od zelvotron
Teepee: Tady píšou, že v 10:07 ze Zličína a ve 13:10 jí budou ze Zličína zatahovat do depa, takže cca ve 12 z Čerňáku (jestli jí neotočej jinde, jako že asi ne). Ale nehrotil bych to, určitě si snad jednu muzejní nechaj :-)

http://www.novinky.cz/ekonomika/172655- ... yroby.html

Mimochodem přijde to jenom mě, že ty modernizovaný mají vejš podlahu?

A tady další perlička:
http://www.novinky.cz/ekonomika/172679- ... aluji.html

Zajímalo by mě jestli jim došlo, že několikanásobně sníží kapacitu :roll: mimochodem existuje nějaká statistika úrazů na eskalátorech? ;) :-D

Napsal: čtv črc 02, 2009 08:46
od Michal Pokorný
Koukám, že datum 1.7. resp. 2.7. je pro některé typy vozidel pražské MHD osudové.
Však co se stalo před deseti lety ? ....................
http://www.citytrans.info/1999-7.htm#1801738335