Stránka 66 z 120

Napsal: stř srp 26, 2009 18:51
od peet2101
O ventilové technice nových motorů toho mov nevím, ale nepoužívá se teť něco jako hydrostavy ventilů?? není to k tomu??

Napsal: stř srp 26, 2009 22:45
od Petr HC
Wolf píše: ... určitě nejsou potřeba měrky ...
V případě potřeby je možno mezi vahadly a ventily louskat ořechy.

Napsal: čtv srp 27, 2009 05:57
od Wolf
Petr HC píše:
Wolf píše: ... určitě nejsou potřeba měrky ...
V případě potřeby je možno mezi vahadly a ventily louskat ořechy.
Myslím, že je to tak, jak píše Petr, odhad při nastavování zcela postačí.

Napsal: čtv srp 27, 2009 08:04
od zelvotron
Co je to za auto? :tongue8:
Obrázek

Napsal: čtv srp 27, 2009 08:14
od Wolf
Nejsem si stopro jistý, ale myslím, že je to starší typ Ford Anglia, někdy z doby, kdy jsem se narodil :)

Napsal: čtv srp 27, 2009 08:40
od Petr HC
zelvotron píše:Co je to za auto? :tongue8:
Obrázek
Anglická verze Trabanta - lidové autíčko Ford Anglia jak píše Wolf - 4válec 900 ccm rozvod SV !!! - neskutečný držák. V Jičíně jezdil denně v létě/zimě snad 40 let.

Napsal: čtv srp 27, 2009 10:24
od zelvotron
Díky, nevěděl jsem čeho se chytit a Anglia mě nenapadla, tu má zafixovanu s tím obráceně sklopeným zadním oknem, což byl model následující po tomhle.

Napsal: čtv srp 27, 2009 14:05
od Petr HC
zelvotron píše:Díky, nevěděl jsem čeho se chytit a Anglia mě nenapadla, tu má zafixovanu s tím obráceně sklopeným zadním oknem, což byl model následující po tomhle.
S jistotou to netvrdím, ale následníkem Ford Anglia (alespoň na našem trhu) byla Ford Cortina (s typicky na tu dobu velkými koncovými světly ve tvaru dortu rozděleného na třetiny) a s tím jakoby zpět zakloněným zadním oknem byl také anglický vůz - Hilman Minx.

Napsal: čtv srp 27, 2009 15:30
od zelvotron
Myslel jsem tohle:
Obrázek

Napsal: úte zář 01, 2009 22:47
od Teepee
Petr HC píše:
zelvotron píše:Díky, nevěděl jsem čeho se chytit a Anglia mě nenapadla, tu má zafixovanu s tím obráceně sklopeným zadním oknem, což byl model následující po tomhle.
S jistotou to netvrdím, ale následníkem Ford Anglia (alespoň na našem trhu) byla Ford Cortina (s typicky na tu dobu velkými koncovými světly ve tvaru dortu rozděleného na třetiny) a s tím jakoby zpět zakloněným zadním oknem byl také anglický vůz - Hilman Minx.
No potěš, protože z Fordu Cortina jezdí údajně motor OHC Pinto ještě v Sieřře...

Napsal: stř zář 02, 2009 20:06
od rosta
ford není auto-ford je sračka

Napsal: čtv zář 03, 2009 06:44
od Teepee
rosta píše:ford není auto-ford je sračka
A která značka aut není?

Napsal: čtv zář 03, 2009 06:53
od Wolf
Teepee píše:A která značka aut není?
Jaguár :wink:

Napsal: čtv zář 03, 2009 06:59
od Luděk Musil
Wolf píše:
Teepee píše:A která značka aut není?
Jaguár :wink:
Bentley :wink: . L.

Napsal: čtv zář 03, 2009 07:02
od Teepee
Já se ptal na auta, k běžnému dennímu ježdění, ne na sbírkové unikáty.

Jen doplním Ford Sierra uveden na trh v roce 1982. Proto ten archaický, ovšem léty prověřený, jednoduchý a vcelku spolehlivý motor. Nabídka motorů samozřejmě byla pestřejší, od 1.6 OHC, přes 1.8 CVH a 1.8 OHC, k 2.0 OHC, 2.0 DOHC 8V a V6 2.9 OHV. V naftových 1.8 TD a 2.3 D. Krátce se zpočátku dávali i motory V6 2.3. A pro fajnšmekry motor Cosworth 2,0 DOHC 16V. K mání byla i verze 4x4, s motory 2.0 DOHC a nebo Cosworth. V případě Sierry bych se tou sračkou až tak neoháněl, jako v každém autě jsou tam komponenty, které mají nižší životnost (přední ramena) a komponenty, kterých si není nutno všímat (zadní náprava). Ukončení výroby v roce 1993, dnes už jsou auta zase o něco jiný.