Stránka 66 z 294

Napsal: úte kvě 24, 2011 13:22
od Luděk Musil
ger007 píše:otazka
ako sundat volnat ????
povolil som maticku, taham, trham, bucham, mlatim, kricim, nadavam a furt je ta jak zavareny! je na to neaka finta ?
Ano, je na to fígl :P . Nesmíš křičet, nadávit, drtit nadávky mezi zuby ... ba dokonce se zakazují i černé myšlenky :lol: .
Klidně si sedni, povol matici (ale nech ji držet aspoň na 2 otáčkách) a volant vyviklávej. Tzn. levou rukou zatlač v úrovni příčky, pravou rukou zatáhni v úrovni příčky ... několikrát po sobě, potom totéž, ale s posunem na věnci volantu o 90 stupňů. Celý postup opakuj, dokud volant nepovolí nebo dokud nechcípneš od vzteku. L.

Napsal: úte kvě 24, 2011 13:24
od ger007
to som zkusal ale vydrzal som u toho len 5 minut potom prislo nasilie a nadavky,

neexistuje neake finta ako napriklad pozet sa na neho a skriknut HOP a on vyskoci ?? :lol:

Napsal: úte kvě 24, 2011 13:33
od Luky
Na sedmičce jsem to dělali tak, že jsme 2 ramena omotali molitanem abychom si nepomlátili ruce a od palubky silou bouchali směrem k sobě a tak na pátý pokus vyskočil. Předtím jsem ještě na Marťasovu radu zakápnul brzdovkou, ale když byl dole tak jsem to asi půl hodiny utíral a pulíroval, aby tam nezbyla ani kapička :lol: .Bylo mu 22 let a naježděno s nim cca 95 tkm.

Napsal: úte kvě 24, 2011 13:54
od MartasBrno
Tak, nechat tam tu matku, jinak dostaneš šlupku do řepy. Stříknul bych to nějakým dobrým povolovákem a do hřídele ťuknul kladívkem aby se otřásla.

Napsal: úte kvě 24, 2011 14:13
od Majo2103
Povodny volant v 05ke tiez dost dlho vzdoroval.....zabral postup ako popisuje pan Kral,akurat medzitym dve cigapauzy na ukludnenie aby som si nevzal flexu......

Napsal: úte kvě 24, 2011 14:15
od Luky
MarťasBrno, Ale pozor na šnečka, ne? :roll: jinak: by se šneček mohl odpouroučet. Nebo alespoň já jsem na to byl upozorňován. :axe:

Napsal: úte kvě 24, 2011 14:35
od MartasBrno
Tak říkám ťuknout kladívkem, ne do toho říznout kilovou paličkou. Je tam spoj, nebál bych se tolik.

Napsal: úte kvě 24, 2011 15:48
od Petr HC
Povolit matici o 1 závit, podložit ramena zespodu dvěma babkami (ne živými - železnými, ještě lépe olověnými) , lehce klepnout na matici dřevěnou palicí a je dole.

Napsal: stř kvě 25, 2011 17:41
od Veverka
Náchází se někde na trase(nebo okolo) Svitavy-Mnichovo Hradiště nějakej ten tady už zminovaný ruský magazín?Holice?Pardubice?

GOST norma

Napsal: čtv kvě 26, 2011 09:46
od Jany_RS
nevie niekto,ako sa meral vykon podla normy GOST,je podobna ako DIN(bez vzduchoveho filtra,tlmiča vyfuku a altika a pumpy) ale je tam rozdiel asi 1.5kw(3 percent) pri 1200,taže asi to merali bez alternatora a pumpy

a ako sa označuje norma na meranie vykonu celeho auta na valcovej brzde??tam je tušim nejakych 30 percent menej ako DIN

Napsal: čtv kvě 26, 2011 13:44
od Petr HC
Veverka píše:Náchází se někde na trase(nebo okolo) Svitavy-Mnichovo Hradiště nějakej ten tady už zminovaný ruský magazín?Holice?Pardubice?
Pokud máš na mysli prodejny a servisy Lada, tak na příjezdu do Pardubic od Černé za Bory (asi 200m před nemocnicí), je značkový servis Lada Automonti, na výjezdu z Hradce Králové směr Jičín je asi 500 m před železničním nadjezdem je servis a prodejna Lada-Špůr. V Hořicích na náměstí mají také nějaké díly na Lady, něco je u Ml.Boleslavi (to bude vědět Radek MB) a velká prodejna a servis je trochu stranou od této trasy v České Skalici před benzinovým čerpadlem u výjezdu směr Náchod.

Napsal: čtv kvě 26, 2011 14:15
od radek mb
Veverka píše:Náchází se někde na trase(nebo okolo) Svitavy-Mnichovo Hradiště nějakej ten tady už zminovaný ruský magazín?Holice?Pardubice?
Nemůžu dohledat , co máš přesně na mysli.Pokud jde o ruský magazín, ve kterém můžeš koupit ruské pochutiny, tak o jednom vím. Je cca 15 km od Boule.
Pokud myslíš něco jiného, nemohu sloužit.

Re: GOST norma

Napsal: čtv kvě 26, 2011 15:33
od MartasBrno
Jany_RS píše:nevie niekto,ako sa meral vykon podla normy GOST,je podobna ako DIN(bez vzduchoveho filtra,tlmiča vyfuku a altika a pumpy) ale je tam rozdiel asi 1.5kw(3 percent) pri 1200,taže asi to merali bez alternatora a pumpy

a ako sa označuje norma na meranie vykonu celeho auta na valcovej brzde??tam je tušim nejakych 30 percent menej ako DIN
Jestli máš na mysli výkon na kolech, tak 30 % by byla katastrofa, reálná hodnota by podle mého názoru neměla přesáhnout 5 - 10 %. Jestli se to nějak označuje nevím, já tomu říkám výkon na kolech a ještě na jakou rychlost - zpravilda na převod 1:1. Ne, že by se ten přenášený výkon změnil díky zpřevodování, to je hovadina, ale změní se ztráty, které oproti převodu 1:1 vzrostou.

Napsal: čtv kvě 26, 2011 21:31
od Cory
Idem sa hlupo opytat :) v Zetore mam altik, nejaky magneton a predpokladam ze su vadne diody. Som schopny ich vymenit? (ja som schopny skoro vsetkeho) Ake diody mam kupit? V predajni ND ich pravdepodobne nebudu mat, preto by som zvolil obchod s elektronickymi suciastkami. Malo by ich tam byt 9, ak sa nemylim.

Re: GOST norma

Napsal: čtv kvě 26, 2011 21:38
od Hurikán
Jany_RS píše:nevie niekto,ako sa meral vykon podla normy GOST,je podobna ako DIN(bez vzduchoveho filtra,tlmiča vyfuku a altika a pumpy) ale je tam rozdiel asi 1.5kw(3 percent) pri 1200,taže asi to merali bez alternatora a pumpy

a ako sa označuje norma na meranie vykonu celeho auta na valcovej brzde??tam je tušim nejakych 30 percent menej ako DIN
Nevím sice, jaká je metodika měření výkonu dle GOST, ale jedno vím jistě - bez vzduchového filtru, pumpy, alternátoru, atd..... se měří výkon podle americké normy SAE. U normy DIN se měří (udává) výkon vč. příslušenství motoru. :idea: ;)