Stránka 66 z 82
Napsal: čtv úno 24, 2011 19:53
od Sid
21043 nepotrebuje žiadnu 1,7, keď má 1500vku
Takú krásnu tmavozelenú 21043 v stave novosti a za skoro polovičnú cenu našej sme mali dohodnutú a niekto nám ju vyfúkol kým sme sa vrátili z týždňovky.
Maťo mňa len zaujíma, kedy ti to bude už jazdiť tak ako má. že ty s tým máš chuť niečo robiť.
Napsal: pát úno 25, 2011 13:24
od ger007
mna by to tiez zaujmalo ale plan znie nasledovne:
s maysnerom zlozime buduci tyzden prevodovku, mam nachystannu ickovu palicu musim este kupit ickove tesnenie, a ak bude pocasie tak buduci vikend by sme teoreticky mohli spravit z mrkvicky bojaschopne auticko, avsak je to zavisle na pocasi, silno zavisle na pocasi uvidime, teoreticky coskoro ! a co sa tyka nervov, musel som sa silno ukludnovat a nebolo mi vzdycky vsetko jedno neboj sa take pocity jak si ty mal mamvam pravidelne
Napsal: pát úno 25, 2011 22:59
od Sid
Nebolo by lepšie opraviť ten exnutý motor 1600?
Napsal: pát úno 25, 2011 23:06
od Tommel
Proč cpat penize do něčeho co nefunguje ? Pokuď koupil dobrou 1700, tak bude rad za super motor
Napsal: pát úno 25, 2011 23:19
od Sid
Lenže tá 1,6 je po go, ktorá stála určite veľa peňazí, tak by stálo za to sa ju pokúsiť dať do kopy, alebo aspoň prísť na to, kde bola chyba. Tá 1,7 je neznámeho stavu a bude na nej tiež kopa roboty, ktorá bude stáť kopu peňazí.
Napsal: sob úno 26, 2011 12:11
od Maysner
ta 1600 prestala mazat uz tehdy, pred go. Ja bych rekl, ze bude nekde problem v bloku. Do nej uz bych zadnej motor neskladal a poslal ho hodne daleko do huti. Zbytek by se dal preskladat do jinyho, drive funkcnho bloku, pripadne se da nechat blok z 1,5ky prevrtat na ty pisty. Nevim ted co vsechno ger na motoru delal, jestli i pisty?
Nebo je taky jina moznost. Klika je v salkach prilis volna. Vule na salkach na ojnicich musi byt mensi, jak na hlavnich loziskach, aby tam byl dostatecnej tlak oleje. Diky tomuto se kamosovi podivala ojnice ven (jednalo se o motor z M3 ktery jsou na to jeste nachylnejsi). Mazaci tlak na volnobeh u toho motoru ma byt kolem 3baru, tehdy mel jeden. Pri skladani druhyho motoru uz si o tom povykladal s clovekem, co tomu opravdu rozumi a od te doby uz je spodek ok.
Napsal: sob úno 26, 2011 16:17
od MartasBrno
Sid píše:Lenže tá 1,6 je po go, ktorá stála určite veľa peňazí, tak by stálo za to sa ju pokúsiť dať do kopy, alebo aspoň prísť na to, kde bola chyba. Tá 1,7 je neznámeho stavu a bude na nej tiež kopa roboty, ktorá bude stáť kopu peňazí.
Toto vidím jako zásadní omyl. Po zkušenostech bych neradil na dovezeném motoru cokoliv dělat, jen ho osadit do auta a jezdit. Jestli za něj Mušketýr ručí, tak je to snad známka důvěryhodnosti. Nalít nový olej a basta.
Napsal: sob úno 26, 2011 19:36
od Sid
Inak nedávno písal, niečo o hlave a tesnení, takže je to jasné. Ale ten motor 1600 ostal celý, tak by stálo za to ho zakonzervovať a odložiť do sucha. Keď bude čas, tak sa na to dobre pozrieť.
Napsal: sob úno 26, 2011 21:49
od MartasBrno
Tu 1600 by to chtělo oživit. Jsem schopnej obstarat zkušenosti jednoho pana brusiče, stejně tak měřicí vybavení, aby nemohlo dojít k použití zmetkového dílu. Jenže nemám čas to řešit, možná v létě - některém.
Napsal: sob úno 26, 2011 22:11
od Sid
Až bude niekde na pongu rád by som sa na ňu pozrel.
Napsal: ned úno 27, 2011 14:59
od ger007
momentalne bude na ponku, drbnem ho do najzabordelarovanejsieho miesta garaze a nazdar, tam ostane az budem pri chuti
Napsal: pon bře 07, 2011 22:37
od ger007
mno zase neaky postup
motor 1,7 lezi u ludka obruseny a zajtra ho pojdem ponatierat nech je pekny,
prevodovka 5q zlozena u maysnera este jej chyba jedno tesnenie a ovladanie rychlosti ktore nemam, no mam ale doma, a ktore mi Ludek pozica (ale este o tom nevie
)
uvidime ci to este niekedy bude jazdit ?!
Napsal: úte bře 08, 2011 07:18
od Luděk Musil
ger007 píše:a ktore mi Ludek pozica (ale este o tom nevie )
Musím se po něm dnes podívat ... čistě teoreticky bych je měl mít v bedně (a navíc doufám, že je to 5q
).
Jinak palici, vačici, rozv.kolo a šrouby mám v kufru
. L.
Napsal: úte bře 08, 2011 08:28
od peet2101
Napsal: úte bře 08, 2011 08:41
od dvk
Tak každopádně držíme palce