Stránka 66 z 124
Napsal: sob úno 05, 2011 17:11
od Veverka
1.6 55kw ve Felicii jede a dost,sice je to "tupý" motor,ale jedeš vždy za 7 litrů.
O té dodání 1,4 do touru si myslím že to je snaha snížit jeho základní cenu za každou tak aby odlákala lidi od 1.4 méganu/dáčie nebo 1.2 thálie.
Kupovat to nemusíš,kdo skoro nejezdí ale potřebuje málokdy auto nemusí přeplácet za dražší vymoženosti.
Nový VAZy jsou mě proto celkem sympatický-levný,prostorný,lehký ale s větším motorem.
Napsal: sob úno 05, 2011 18:54
od Štěpán
Tady to je zajmavý.
Já pracuju ve škodovce ve vývojí a vím toho mnohem míň než vy.
Napsal: sob úno 05, 2011 19:04
od Veverka
jen hádám,pravda Renault gruppe začal s cenama tlačit na pilu.
Napsal: sob úno 05, 2011 19:23
od Jan Vaníček
Octavia Tour I se vyráběla až do přelomu listopadu/prosince - všude psali, že zkončila v létě, ale to nebyla pravda. Oni totiž nesměli dříve než na přelomu prosinec/leden stěhovat výrobu Roomstra z Kvasin do Vrchlabí (původně to mělo být již o dovolené) a aby tam nebyla díra dělali Tour I dál.
Jinak není to jen Renault kdo tlačí ceny. Za cenu Touru II jsem schopen koupit např. nové Berlingo/Partner. Sice to nemá image, ale užitné vlastnosti jsou jinde (přechod z Octávie mám za sebou).
Jinak ty možnosti dieselu jsou u současné Oct. celkem omezené. Očekával bych alespoň 3 možnosti výkonu a ne 1,6/77kW a 2,0/103 kW.
Napsal: sob úno 05, 2011 19:43
od zelvotron
Tak za cenu Touru se dá (a vždycky dalo) sehnat ledasco. Třeba zrovna ten rencek generation, jako samozřejmě není to škodovka (
), ale zas to má aspoň centrál s DO, el okna, klimatizaci a je to
novej model s použitelným motorem v základu. Byť "druhá jakost".
Napsal: sob úno 05, 2011 20:12
od Veverka
Vždyt oktavie má 3 možnosti(+125kw 2.0tdi)
Jenže ten rencek je jen auto,tour kombi je
echt škodovka,i s htp to klidně poslouží na stavbu baráku nebo jako pojízdné stavebniny
.A rencek má taky v základu 1.4 ne?
Napsal: sob úno 05, 2011 20:17
od Marťas
Štěpán píše:Tady to je zajmavý.
Já pracuju ve škodovce ve vývojí a vím toho mnohem míň než vy.
Pod lampou je největší tma
Napsal: sob úno 05, 2011 20:23
od Maysner
at skodovka stoji kolik chce, cesi ji budou porad kupovat
Napsal: sob úno 05, 2011 20:32
od Hurikán
Maysner píše:at skodovka stoji kolik chce, cesi ji budou porad kupovat
Tak tak!
Důkazem je i tohle vlákno. Tolik stránek popsaných jen o výtvorech Škodovky a skupiny Lidovůz obecně, jakoby neexistovalo nic jiného. Přitom je plno dalších a v mnoha ohledech třeba i lepších možností nákupu nového auta, ale většina stále není schopná, nebo ochotná, překročit vlastní stín.
Napsal: sob úno 05, 2011 20:45
od Sid
Nemali nič iného a ani nič iného nepotrebujú. Sú verní svojej značke. Mať škodovku má jednu obrovskú výhodu pomaly vyvážiteľnú zlatom. Všade to vedia opraviť a všade je na to kvantum súčiastok.
Ja takisto. Mám svoju značku Lada a stačí mi to. Pre mňa je to najlepšie auto a nezaujíma ma nič iné. Obzriem si aj iné staré autá, ale Lada je Lada.
Niektorí ľudia zmýšľajú takto.
Napsal: sob úno 05, 2011 20:49
od Marťas
Dneska už ti ale všude škodovku opraví naprosto stejně jako Opela, Peugeota, VW a podobně. Jako taková výhoda mi to dnes už nepřijde.
Napsal: sob úno 05, 2011 20:52
od zelvotron
Veverka píše:Vždyt oktavie má 3 možnosti(+125kw 2.0tdi)
Jenže ten rencek je jen auto,tour kombi je
echt škodovka,i s htp to klidně poslouží na stavbu baráku nebo jako pojízdné stavebniny
.A rencek má taky v základu 1.4 ne?
1,6 16v 74 kW
za 260 jo a málem bych zapomněl 6 bagů a 5 hvězdiček, tour jen 4 hvězdy a 2 bagy.
Napsal: sob úno 05, 2011 20:58
od Tommel
Marťas píše:Dneska už ti ale všude škodovku opraví naprosto stejně jako Opela, Peugeota, VW a podobně. Jako taková výhoda mi to dnes už nepřijde
dneska v každem servisu maji skoro diagnostiku na Škoda, VW, Seat, Audi ! Je to skoro zaklad
Napsal: ned úno 06, 2011 10:00
od JmJ
Tommel píše:Marťas píše:Dneska už ti ale všude škodovku opraví naprosto stejně jako Opela, Peugeota, VW a podobně. Jako taková výhoda mi to dnes už nepřijde
dneska v každem servisu maji skoro diagnostiku na Škoda, VW, Seat, Audi ! Je to skoro zaklad
jenze ono nejde o diagnostiku. jde o to, ze mechanici to auto osobne znaji. ne o to, ze umi provest na tom aute diagnosti, umi na nej sehnat dily, ale pri vymene volantu rozeberou motor, protoze vlastne nevi, jak presne se ten volant meni.
a na to, aby se vymenily rozvody, vodni pumpa, chladic, altik, spravily se brzdy, vymenily filtry atd. diagnostiku netreba a u skodovek tohle umi 90% "garazniku", takze treba lidi z dediny nemusi vozit auto do autorizovanych servisu, ale soupnou to sousedovi.
nic si nenamlouvejme, tohle jsou velke vyhody. k cemu mi je levny renault, kdyz na vymenu zarovky musim radeji do servisu, kde me servou, ze co sem si to dovolil, menit si zarovku v levem prednim svetle sam a ze jestli sem tam neco ohnul, tak si zaplatim cele svetlo a bla bla bla, kdyz muzu mit skodovkou, kterou strcim frantovi do stodoly, franta uz vymenil tech zarovek mrte, vi jak na to, vymeni, sbali 100 Kc primo do kapsy a je hotovo.
kdybych nemel dikly ladaklubu (drobkovi), tak rychly prisutp k rozlicnym dilu a pomocnym rukam, asi bych z VAZu byl ponekud mene nadsen. spolehlivost auta dela i rychlost a dostupnost servisu. nevadi ze se obcas neco priposere, ale musim mit moznost to rychle a pokud mozno levne resit.
Napsal: ned úno 06, 2011 10:32
od zelvotron
A myslíš, že i u nás neexistují neoficiální servisy co se specializujou třeba na francouzský auta? Ono navíc je to vždycky jenom auto a Frantovi z údržby je jedno jestli to má na kapotě <> nebo okřídlenou slepici, prostě se v tom pohrabe a je to
Samozřejmě produkty MB a potažmo díky tomu celýho VW sou tu zažitý víc, to je jasný, ale zase bych z toho hned nedělal kovbojku, že rencek je technika z jiný planety, to je tu teď bohužel spíš Lada.