Stránka 65 z 108
Napsal: pát bře 04, 2011 10:20
od Cory
A hlavne, že tu kazdy odlahčuje pomaly aj rozvodovu reťaz
Napsal: pát bře 04, 2011 10:30
od Luděk Musil
Hele hoší - klídek!!! Nebo se naštfu! L.
Napsal: pát bře 04, 2011 19:09
od Majo
my sme predsa kludni, len sa tak doberame
Okrem toho vsetci vieme, ze Trevor ma rad ked sa do neho rype, on uz stejne len nostalgicky spomina na stare dobre casy, ked sa este prehanal na Ziguliku
Napsal: pon bře 07, 2011 08:02
od Trevor
Napsal: pon bře 07, 2011 13:14
od MartasBrno
Trevor píše:To velke zelezo co je zalisovane v remenici je tlmic torznych kmitov klukovky a ma to svoje opostatnenie. Motor bude fungovat aj bez toho ved doteraz tie motory jazdili a nemali to na remenici ale jeho odstranenim nic neziskas akurat ze poseres vyvazenie a moze ti to pri urcitych otackach vybrovat.
Trevore, technicky: Je to záležitost pouze tohoto jednoho typu motoru? (moji 1200 má smysl točit, řekl bych) Nebo by to mělo smysl namontovat i na menší typy? Je to jen druhý vyvážený setrvačník, nebo to je neco složitěji navrženého?
Aha, už vím co to jsou torzní kmity. No akorát nevím, jak vypadají, resp. kde je nějaký vztažný bod... Jako východisko pro návrh toho tlumiče vidím moment setrvačnosti sestavy setrvačníku a spojky a nějaký model klikovky, kteráje, k mé smůle, odlišná od mojí prehistorické. Síly vyvozované pístovou skupinou snad nejsou zásadní?
Jak se projeví montáž tohoto balvanu na motor oproti původnímu, netlumenému, ale lehčímu řešení?
Napsal: pon bře 07, 2011 21:45
od Cory
Trevor, moc to prežívaš, ja ju odľahčovať nejdem
Napsal: čtv dub 21, 2011 10:38
od Cory
Taaak a STK na dalsie 2 roky je v suchu
a bolo to úplne legálne, technik ma dokonca aj pochvalil
Len si musim vyvarit diery po origo prednych zasterkach
Napsal: čtv dub 21, 2011 10:54
od MartasBrno
Tak blahopřeju, s tím vařením děr to chápu
Napsal: čtv dub 21, 2011 16:15
od Cory
Nevadi, aspon oprasim zvaračku
Napsal: čtv dub 21, 2011 20:38
od mayo456
ty si mal origo predné zásterky?
a prahy kedy vyvaríš? aj za tie ťa technik pochválil?
Napsal: ned dub 24, 2011 18:55
od Cory
ano mal
nepochvalil, tie nie su vidiet, na prah sa zacala menit vnutorna vyztuha
Napsal: ned dub 24, 2011 21:07
od mayo456
ejhaa ta rob poriadne jak keby pre mna
Napsal: úte srp 02, 2011 08:10
od Cory
Dnes uspesne absolvovana EK, technik ma upozornil na vysoky uhol zopnutia kontaktov- 86° a že si to mam nastavit...tak som ho oboznamil ze v aute je bezkontakt, tak to nechal tak...teraz mam však jednu otazku
je to v poriadku, alebo mam nieco vadne na snimaci v rozdelovaci?
Napsal: úte srp 02, 2011 08:34
od Petr HC
Cory píše:Dnes uspesne absolvovana EK, technik ma upozornil na vysoky uhol zopnutia kontaktov- 86° a že si to mam nastavit...tak som ho oboznamil ze v aute je bezkontakt, tak to nechal tak...teraz mam však jednu otazku
je to v poriadku, alebo mam nieco vadne na snimaci v rozdelovaci?
Úhel sepnutí nemá vliv na činnost bezkontaktu, poněvadž k nabíjení (řízenému elektronicky) ať už indukčnosti nebo kapacity (jako zásobníku energie pro následující jiskru) dojde ihned po "dohoření" jiskry předchozí. Tím je získáno skoro 50% času pro "nabíjení" navíc. Důsledek - sytější jiskra ve vysokých otáčkách. U klasiky (řízeno úhlem sepnutí) trvají doby nabíjení/hoření cca 50/50.
Napsal: úte srp 02, 2011 08:37
od Cory
Tak fajn....potom to musel na protokole "skresat" aby to sedelo...asi maju v databaze udaje pre klasicke rozdelovace...