Stránka 65 z 117
Napsal: stř kvě 20, 2009 21:05
od Atex
Tak ted jsem mel dvouhodinovy rozhovor s kamosem co dela ameriky. Ted zrovna ma Pontiac Firebird 5,7 V8 (motor corrveta) a uvazuje ze do toho koupi kompresor, ktery je v americe bezne k dostani. Jako docela cumel co zigulik dokaze, sem se ho tak nenapadne zeptal jen tak ze strandy jestli by nechtel dat nekdy sprinta, tak se pousmal a rekl "ja to mam slabe, delam stovku kolem 5,5s"
takze jsme to trosku oddalili, ale nekdy se sejdem a porovname
to by bylo pekne video s takovym autem ne?
Napsal: stř kvě 20, 2009 21:06
od radek mb
Atex píše:to by bylo pekne video s takovym autem ne?
to si piš,že by to bylo pěkný videjko
Napsal: stř kvě 20, 2009 21:07
od zigul01
to by bylo pekny videjko to mas pravdu tak pak udelejte
uz se tesim
a jsem zvedavej
Napsal: stř kvě 20, 2009 21:11
od Atex
Docela sem nechapal, ze tak velke, primo obrovske auto, ma jen 1300kg. a pritom necelych 400 koni s obrovskym "americkym" kroutakem. No to uz musi byt divocina
Napsal: čtv kvě 21, 2009 06:34
od Turbo Žigi
Atex píše:Docela sem nechapal, ze tak velke, primo obrovske auto, ma jen 1300kg. a pritom necelych 400 koni s obrovskym "americkym" kroutakem. No to uz musi byt divocina
tak to každopádně , to video bude hooodně zajímavé
Napsal: čtv čer 11, 2009 14:59
od Atex
Takhle ma vypadat olej mozna po 3000km
Napsal: čtv čer 11, 2009 15:01
od Little Red Riding Hood
Atex, jak dlouho už jezdiš na tu 10w??... už si ji měnil dřiv??.. vypadalo to stejně??.
Napsal: čtv čer 11, 2009 16:18
od Puhi
mne tak vyzerá hneď po naliatí
Napsal: čtv čer 11, 2009 17:15
od Petanek2101
šak co mu je?
Napsal: čtv čer 11, 2009 17:19
od Cory
moj vyzera tak isto...teda vsetky co som menil..uz mam asi 15litrov.Zeby som zacal konzervovat dutiny?
Napsal: čtv čer 11, 2009 17:35
od jeremimo
normalka olej,co vymyslas.namoc kusok papiera cisto bieleho a daj niekde kde je teplo a ked uschne odfot a uvidis ci je to ok.ja mam tiez 10 castrol a vyzeral tak isto po 2500 km a to som mal po GO motor.spravil som papierovy test a je v poho
Napsal: čtv čer 11, 2009 21:43
od Maysner
ja toto leju z motoru bezne. 126tis na nejaky mineraly pochybneho puvodu. 4tis kvalitni mineral a hura na polosyntetiku. tu jsem behem 10tis vymenil uz potreti a vzdy mi z toho teklo toto
Napsal: čtv čer 11, 2009 22:39
od Little Red Riding Hood
ještě otázka jestli je to takhle černe i když toho není taková vrstvá.. právě z fotky jak je to potekle po stěně kybla mi přišlo že je to furt dost tmave.. ja taky z motoru vylyl podobně tmavej olej, ale když sem si ho dal třeba na prst tak byl docela normální..
Napsal: čtv čer 11, 2009 22:48
od Atex
Atex píše:Atex, jak dlouho už jezdiš na tu 10w??... už si ji měnil dřiv??.. vypadalo to stejně??.
Ted jsem tam nalil treti varku, no zda se mi to ted nejake tmavsi ...
jeremimo píše:namoc kusok papiera cisto bieleho a daj niekde kde je teplo a ked uschne odfot
tak to me zajima, vyzkousim
Jinak koupil sem po docela dlouhe dobe svicky, zjistil sem ze to mam dost chude, proto mi to zere kolem 10L/100km ... me se to zdalo dost malo. Objel sem vsechny obchody v okoli a trysky nejdou sehnat, dokonce uz ani opravne sady pro webery
Neco jsem ukoristil u Iva tak budu zase experimentovat. Nove svicky sem koupil Brisk Extra, znamy je daval taky do upraveneho motoru a rikal ze rozdil je znat, tak uvidime ...
Napsal: čtv čer 11, 2009 23:15
od Malda
Normalne vemes papirovej ubrousek a kapnes na nej kapku oleje treba z merky. Kdyz se kapka rovnomerne rozptyli, je to ok. Kdyz zustane veprostred cernej bod, znamena to, ze uz v tom je karbon.