Napsal: ned bře 22, 2009 15:47
Divný, mne to přes Chotiměř vychází levněji, než přes Ústí. Osobně bych dal přednost přes Chotiměř, dokud to tam jezdí...
Mělo to (malýho) Bixe? Jestli jo, tak je to jasný, přece průvodčí nebude ten vlak furt prolejzatMichal Pokorný píše:Většina zastávek by měla být na znamení, ale stavělo to úplně všude.
Hm, to není asi zrovna to nejlepší řešení.karloslt píše:Jízdní dobu taky natáhl direktivně krajem nařízený takt, aby to povinně vycházelo na přípoje v obou stanicích. Výsledkem je cestovní rychlost sotva 27 km/h a v Řetenicích při jízdě na Oldřichov a Litvínov divukrásné necelé 2 minuty na přestup
Jojo, Úpořiny jsou nádherné, jak se to tam sjede a pak zase rozjede. Tu 810 s novými sedačkami doporučuji vyzkoušet, je to příjemnější, jak regionova:-)Michal Pokorný píše: Já jsem si zase všiml toho kouzelného míjení vlaků v Úpořinách, tam přestupovat musí být , pro někoho kdo je tam prvně, značně zmatečné
A zrovna tam jsem zahlédl 810 s novými sedačkami.
Takže "patnáctka" najíždí zkušební kilometry po Plzni. Bez cestujících. Už ňákých těch 14 dnů určitě je vidět celkem dost v ulicích. Bohužel jí vždycky vidim ve chvílích, kdy se nedá fotit (jako že jedu kolem v O-busu v protisměru a nebo prostě koukam zezhora od Práce, jak to točí na náměstí...). Akorát jednou jsem jí pěkně zastih při pauzičce na konečnej Bory, akorát bohužel pršeloNa 61. stránce jsem píše: Byl tam i prototyp nový tramvaje 15T (foto zde) , která je kompletně nízkopodlažní i přes podvozky. Byla na zkušební koleji....
Tak co, eště ňáký další zprávy o tutom zážitku?Michal [cenzurováno] mi v sms píše:Zdar, nechrapes jeste? Clovece, to je vec! - ted jedu z [cenzurováno] z [cenzurováno] vlakem a chodi tu pruvodci [cenzurováno] jak hovado, sotva mluvi