Stránka 65 z 342

Napsal: ned bře 22, 2009 15:47
od karloslt
Divný, mne to přes Chotiměř vychází levněji, než přes Ústí. Osobně bych dal přednost přes Chotiměř, dokud to tam jezdí...

Napsal: ned bře 22, 2009 16:01
od Michal Pokorný
A jo, já jsem blbec. Já jsem to špatně spočítal :oops: 29+35 = 64,-
Abych zase tak moc nemachroval tak zpátky jsem jel srabácky přes Ústí n.L. Svezení po této lokálce sice můžu doporučit každému kdo má rád krásný výhled z vlaku, zejména průjezd opárenským údolím je super zážitek, ale opravdu stačí vidět to jednou za den.
Rozlámaný z motoráku jsem už byl celkem dostatečně tak zpátky už jsem jel pohodlněji 8)
Ale jak říkám , na této trati lze motoráček skutečně považovat za plnohodnotnou pojízdnou rozhlednu.
Myslel jsem si jak takto v neděli dopoledne pojedu téměř sám, ale to jsem se spletl. Motorák byl narvaný až hrůza. Jela nějaká skupina turistů, ale jen do Radejčína. Z Radejčína až do Teplic jsme jeli už jen dva ( když nepočítám sem tam někoho kdo se svezl jednu-dvě zastávky).
Většina zastávek by měla být na znamení, ale stavělo to úplně všude.

Napsal: ned bře 22, 2009 16:59
od Laďuša
Michal Pokorný píše:Většina zastávek by měla být na znamení, ale stavělo to úplně všude.
Mělo to (malýho) Bixe? Jestli jo, tak je to jasný, přece průvodčí nebude ten vlak furt prolejzat :lol:

Napsal: ned bře 22, 2009 18:20
od Michal Pokorný
Ne, byl to jen samotnej 810. Ale už v Lovosicích jsem slyšel jak strojvedoucí na paní průvodčí říká : Paní, budeme stavět všude , jo.
Ale je teda fakt, že ta cesta prostě trvá dlouho a tak se prostě nedá autobusu ani ničemu jinému konkurovat. Je tam spostu úseků kde jsou pomalé jízdy, hlavně v okolí Opárna, kde to jede mezi skálama, které jsou na obou stranách od vozu snad na pár centimetrů.
Také je tam velké množství nechráněných přejezdů a to třeba jen polňačky v polích pro traktory atd. A na všech těchto přejezdech zpomaluje na max. 10 km/h a všechno toto tu cestu strašně protahuje.
Cestou skrz Opárenské údolí si nás akorát někdo fotil 8) Zrovna v místech kde vlak projíždí nahoře na úplné hraně takového prudkého srázu do údolí, tak dole v údolíčku stál někdo s foťákem.
A tak ti Laďušo říkám, až si budeš dělat ten výlet k nám tak ho naplánuj jako dvoudenní, protože toto také stojí za "sjetí" . Dnes v době, neustálého rušení provzu na lokálkách je jen otázkou času kdy nebude nic jezdit ani na této trati.
I když pro takový víkendový (turistický) provoz je tato trať docela vhodná, všude okolo je dost turisticky zajímavých míst. A nakonec...... i cesta může být cíl.
Jenom že i to by musel někdo zaplatit, kraj to určitě nebude a když tak kouknu co je na trati za obce či městečka tak tam patrně žádný zájem také nebude.
Nevím tedy jak hodně je ta trať využívaná v pracovní dny, ale řekl bych že to bude velká bída.
A proto kdo chce přijeďte opravdu to stojí za svezení, jak píše karloslt , dokud to tam jezdí.....

Edit : Jinak jsem se v Ústí n.L. při hlášení staničního rozhlasu docela podivil. Té slečně či mladé paní co namluvila hlášení v angličtině bych dal pár facek a tomu co to schválil do používání také.
Ono vůbec to nádraží v Ústí n.L. stojí za to :? Sice je pěkné, že je za Bůh ví kolik milionů zrekonstruované, že tam jsou jezdící schody a výtahy..... to je ovšem všechno.
Nevím jak vůbec mohli představitelé drah, města a kraje, když ho představovali použít výraz "nádraží na světové úrovni".
Podle mne je to nádraží tak akorát pro ostudu. Není tu ani žádné občerstvení či něco na ten způsob, neřku-li přímo restaurace. Můžete si tu dát akorát tak kafe z automatu, a to si stejně ani nemáte kde vypít,není tu ani čekárna či něco na ten způsob.
Můžete si tak akorát sednout v hale na lavičku, kde vás bude, stejně jako mne dnes, otravovat nějaká smradlavá cikánka žebrající desetikorunu :roll:

Napsal: pon bře 23, 2009 06:34
od Michal Pokorný
Tak jsem dnes na stránkách www.prototypy.cz narazil na jednu fotku autora Leoše Tomančáka a to tuto : http://www.prototypy.cz/rady/810/obr/810085a.jpg
V popisu se píše :
Atmosféra dávno zašlých časů "dýchá" z této fotografie motorového vozu 810 085-1 projíždějícího Letohradem. Dobovou idylu dokresluje osobní automobil typu VAZ 2101, známější spíše jako model LADA. Snímek je z 31.8.1990

A teď otázka : Kde je v popisu chyba ?

Napsal: pon bře 23, 2009 09:16
od Cory
je to VAZ 21011? :mrgreen:

Napsal: pon bře 23, 2009 09:21
od Michal Pokorný
No jo. Autor popisku to chtěl asi trochu ozvláštnit, ale musí se ještě hodně učit......... 8)

Napsal: úte bře 24, 2009 10:46
od karloslt
Pokorný: Jízdní dobu taky natáhl direktivně krajem nařízený takt, aby to povinně vycházelo na přípoje v obou stanicích. Výsledkem je cestovní rychlost sotva 27 km/h a v Řetenicích při jízdě na Oldřichov a Litvínov divukrásné necelé 2 minuty na přestup (a to pouze za předpokladu, že první vlak jede na čas)...

Vleky mezi Teplicemi a Lovosicemi jsou nasazovány jen v období letní turistické sezony. (duben - říjen v SONE + červenec, srpen celotýdenně).

Napsal: úte bře 24, 2009 11:21
od Michal Pokorný
karloslt píše:Jízdní dobu taky natáhl direktivně krajem nařízený takt, aby to povinně vycházelo na přípoje v obou stanicích. Výsledkem je cestovní rychlost sotva 27 km/h a v Řetenicích při jízdě na Oldřichov a Litvínov divukrásné necelé 2 minuty na přestup
Hm, to není asi zrovna to nejlepší řešení.
Já jsem si zase všiml toho kouzelného míjení vlaků v Úpořinách, tam přestupovat musí být , pro někoho kdo je tam prvně, značně zmatečné :mrgreen:
A zrovna tam jsem zahlédl 810 s novými sedačkami.

Napsal: úte bře 24, 2009 21:32
od karloslt
Michal Pokorný píše: Já jsem si zase všiml toho kouzelného míjení vlaků v Úpořinách, tam přestupovat musí být , pro někoho kdo je tam prvně, značně zmatečné :mrgreen:
A zrovna tam jsem zahlédl 810 s novými sedačkami.
Jojo, Úpořiny jsou nádherné, jak se to tam sjede a pak zase rozjede. Tu 810 s novými sedačkami doporučuji vyzkoušet, je to příjemnější, jak regionova:-)

Napsal: stř dub 08, 2009 22:05
od Laďuša
Na 61. stránce jsem píše: Byl tam i prototyp nový tramvaje 15T (foto zde) , která je kompletně nízkopodlažní i přes podvozky. Byla na zkušební koleji....
Takže "patnáctka" najíždí zkušební kilometry po Plzni. Bez cestujících. Už ňákých těch 14 dnů určitě je vidět celkem dost v ulicích. Bohužel jí vždycky vidim ve chvílích, kdy se nedá fotit (jako že jedu kolem v O-busu v protisměru a nebo prostě koukam zezhora od Práce, jak to točí na náměstí...). Akorát jednou jsem jí pěkně zastih při pauzičce na konečnej Bory, akorát bohužel pršelo :lol:

Ten den byl vůbec silnější na tramvajový události na Borech. Ráno totiž jsem tam čekal a po chvíli mi začlo bejt divný, proč se nic neděje, když čtyřka prostě jezdí často. Tak koukam směrem, kde čekají tramvaje, a koukam, že tejpcí tam podezřele oblejzají... Popošel jsem kousek, abych skrz stromoví uviděl, že do tramvaje na řadě to naprala zezadu další šalina :lol: No nic, jsou tam dvě koleje, snad někoho napadne couvnout před výhybku a vzít to po druhej koleji.
Ale nic se nedělo, tak jsem usoudil, že tak blbý nebudou a že holt ta druhá tramvaj na tej výhybce zůstala stát. Tak už jsme nabíral zpoždění a rozhod jsem se, že holt pudu teda na trolej šestnáctku.... No tak jsem se teda po chvíli odhodlal jít, ale koukam, že v tej celkem už dlouhej řadě dalších tramvají, co dojeli, se něco děje. Oni couvaly zpátky do ulice, tam se přejíždí ze středovýho pásu na konečnou, takže křižujou Klatovskou (jedna z nejfrekventovanějších plzeňských tříd) No a teď tam pěkně couvaly tramvaje a ulici pěkně zablokovaly :lol: (na fotce Zmatek na Klatovské stojí ten zelenej vůz s dinosaurama akorát tam, kde je jízdní pruh pro auta).
Takže jsem situaci přehodnotil, na šestnáctku jsem nešel a rozhod se počkat. A taky jsem teda pochopil, že tak blbý jsou a že se mě rovnou mohli zeptat, jak ty dvě sražený object a nečekat čtvrt hodiny zbytečně :lol: Jelo to teda z tý koleje, kde odpoledne jsem potkal tu tramvaj 15T a celkově jsem z tý koleje jel teprv podruhý.

A tady ty fotky: http://ladusa.rajce.idnes.cz/Tramvaje_v_Plzni/#album

Sergej!!!

Napsal: pát dub 10, 2009 23:12
od Raduz
To je mazec!!!

Napsal: pát dub 10, 2009 23:17
od Raduz
Drezíny.

Napsal: pon dub 13, 2009 14:20
od Laďuša
Pěkný drezínky, škoda jenom, že na úzkým rozchodu prostě nevypadají tak dobře.

Jako třeba tady Warszawa, tady další Warszawa ČSD z podniku PHZP Kolmex Varšava , tady zase drezína Tatra a taky Škoda 1202 STW


A tuto je taky zajímavý :)

Napsal: pát dub 17, 2009 22:37
od Laďuša
Michal [cenzurováno] mi v sms píše:Zdar, nechrapes jeste? Clovece, to je vec! - ted jedu z [cenzurováno] z [cenzurováno] vlakem a chodi tu pruvodci [cenzurováno] jak hovado, sotva mluvi :)
Tak co, eště ňáký další zprávy o tutom zážitku? 8)