Stránka 65 z 82

Napsal: čtv úno 24, 2011 09:12
od Sid
[/quote]
Luděk Musil píše: když jedu plně naloženej v 1,7 tak to teda taky není žádnej rychlík, ale táhne to o hromadu líp,
Toto som pociťoval aj ja, ale to mi nestačí. Čakal som od toho motora oveľa viac a sklamal ma na plnej čiare.

Napsal: čtv úno 24, 2011 09:18
od Cory
Tak si tam daj karb a vymen diff.

Napsal: čtv úno 24, 2011 09:18
od dvk
Sid píše:Toto som pociťoval aj ja, ale to mi nestačí. Čakal som od toho motora oveľa viac a sklamal ma na plnej čiare.
Side dej tomu čas, když jsem koupil svoji Ladu a po čase se svezl i v Cooperové (taky 1.7i) bylo to nebe a dudy a měl jsem depku, že ten můj motor vůbec nejede. Ale moje auto dlouho stálo kdoví jak s ním kdo jezdil předemnou, motor prostě zlenivěl. Po čase normálního ježdění a občasného vyprášení kabátu je motor k nepoznání.

Napsal: čtv úno 24, 2011 09:49
od Sid
Ja by som tam najradšej praštil karburátor. Potom by to bolo to pravé 8) Lenže to je neprípustný zásah, ktorý niako neospravedlníš. Papiere nepustia.

Napsal: čtv úno 24, 2011 09:52
od mayo456
Cory píše:
Sid píše:Prečo po smrti? O čo lepšie by akože mala ísť? Drž sa max. dovolených rýchlostí a bude ti pripadať, že akýkoľvek objem je jeden čert.
Tak jazdi 1200kou 8)
Tým by som si nebol taký istý :P

Napsal: čtv úno 24, 2011 09:56
od ger007
chapme tvoj pristup side, co je psano toje dano ale predsalen :wink:

Napsal: čtv úno 24, 2011 10:46
od radek mb
dvk píše: po čase se svezl i v Cooperové (taky 1.7i) bylo to nebe a dudy
S Cooperovým motorem je lepší nesrovnávat.Jemu to jede perfektně.Měl jsem možnost to ozkoušet na vlastní kůži.

Jinak já mohu také porovnat 1500 a 1700 motory:Je znát,že 1,7 je silnější a že má větší krouťák,hodně je to poznat v kopcích.I na pětku to zrychluje a docela solidně.

Napsal: čtv úno 24, 2011 11:43
od Laďuša
V papírech je uvedenej způsob přípravy směsi a její aplikace do válců?

Napsal: čtv úno 24, 2011 12:30
od MartasBrno
V moderních řekl bych jo, tam je psaná každá pitomost. To jen před 40 lety tam nenapsali ani barvu. Ale to by nemusel být takovej problém, jenže jak s tím chceš procházet emise? S kombinací karburátoru a katalyzátoru? To snad ne. (Ale taky mne to napadlo :-D )

Napsal: čtv úno 24, 2011 12:57
od dvk
Ehm ... po světe jezdí plno Lad se stříkačkou a přitom bez katalyzátoru a přitom s platnými emisemi 8) V TP Lady je akorát emisní norma, ale nevzpomínám si, že by byl druh přípravy směsi. A co se samotné STK týče ... co je navěšené na motoru je myslím ažtak nezajímá a ani přesně neví, co má jak být. Mě se třeba borec při kontrole snažil přesvědčit, že elektrická sahara v mojí 044 je dodělaná doma. Nechal si to po dlouhé chvíli vymluvit, ale stejně kroutil hlavou. Takže o nějakém povědomí co v motoru jak má být bych si nedělal iluze (samozřejmě nesmíš narazit na technika-ladanadšence).

Napsal: čtv úno 24, 2011 13:22
od Petr HC
dvk píše: ...(samozřejmě nesmíš narazit na technika-ladanadšence).
Ale u toho Ti to zas projde.

Napsal: čtv úno 24, 2011 14:41
od Sid
Ja som ladanadšenec, ale by som to vyhadzoval, len by sa tak prášilo.
Skrátka má to tak byť a toho sa treba držať a keď to nevyhovuje, radšej zmeniť model.

Napsal: čtv úno 24, 2011 14:59
od dvk
Ajéje, ze Sida se nám stal anti-SPI extrémista 8)

Napsal: čtv úno 24, 2011 15:45
od ger007
tak zozente neaku 21043 a dajte tam 1,7mu zo solexom a nazdar

Napsal: čtv úno 24, 2011 15:54
od Křečík Barbuška
Sid píše:Ja som ladanadšenec, ale by som to vyhadzoval, len by sa tak prášilo.
Přesně tak, pískat se má vždy rovina :mrgreen: .