Toto som pociťoval aj ja, ale to mi nestačí. Čakal som od toho motora oveľa viac a sklamal ma na plnej čiare.Luděk Musil píše: když jedu plně naloženej v 1,7 tak to teda taky není žádnej rychlík, ale táhne to o hromadu líp,
Prievidzska Mŕtvola (Mrkvicka)
Moderátor: Moderátoři
Tak si tam daj karb a vymen diff.
Naposledy upravil(a) Cory dne čtv úno 24, 2011 09:18, celkem upraveno 1 x.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Side dej tomu čas, když jsem koupil svoji Ladu a po čase se svezl i v Cooperové (taky 1.7i) bylo to nebe a dudy a měl jsem depku, že ten můj motor vůbec nejede. Ale moje auto dlouho stálo kdoví jak s ním kdo jezdil předemnou, motor prostě zlenivěl. Po čase normálního ježdění a občasného vyprášení kabátu je motor k nepoznání.Sid píše:Toto som pociťoval aj ja, ale to mi nestačí. Čakal som od toho motora oveľa viac a sklamal ma na plnej čiare.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Tým by som si nebol taký istýCory píše:Tak jazdi 1200kouSid píše:Prečo po smrti? O čo lepšie by akože mala ísť? Drž sa max. dovolených rýchlostí a bude ti pripadať, že akýkoľvek objem je jeden čert.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
S Cooperovým motorem je lepší nesrovnávat.Jemu to jede perfektně.Měl jsem možnost to ozkoušet na vlastní kůži.dvk píše: po čase se svezl i v Cooperové (taky 1.7i) bylo to nebe a dudy
Jinak já mohu také porovnat 1500 a 1700 motory:Je znát,že 1,7 je silnější a že má větší krouťák,hodně je to poznat v kopcích.I na pětku to zrychluje a docela solidně.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
V papírech je uvedenej způsob přípravy směsi a její aplikace do válců?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Ehm ... po světe jezdí plno Lad se stříkačkou a přitom bez katalyzátoru a přitom s platnými emisemi V TP Lady je akorát emisní norma, ale nevzpomínám si, že by byl druh přípravy směsi. A co se samotné STK týče ... co je navěšené na motoru je myslím ažtak nezajímá a ani přesně neví, co má jak být. Mě se třeba borec při kontrole snažil přesvědčit, že elektrická sahara v mojí 044 je dodělaná doma. Nechal si to po dlouhé chvíli vymluvit, ale stejně kroutil hlavou. Takže o nějakém povědomí co v motoru jak má být bych si nedělal iluze (samozřejmě nesmíš narazit na technika-ladanadšence).
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno