Nevím, proč Škodovka (potažmo VW) nedrží řadu typů. Už Felicia vypadla mimo. To byl na svou dobu jeden z nejhezčích "sporťáků" . Sporťák pak pojmenovali Rapid, což byl vůz střední třídy (ve své době). Pak vynechali Tudor a Spartak (a samozřejmě nějaká číselná označení). A pro lidový vůz měla škodovka hezký neoficiální název typu Liduška .Marek píše:Felicia nebo Superb už tu taky jednou byly, podobně jako Oktávia, že?
Ale pořád o tom motoru nic nevím .
Fábie.
Moderátor: Moderátoři
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
docital som sa aj ze namiesto octavie chcu predstavit feliciu a octavia ako taka sa prestane vyrbat. neviem co je na tom pravdy
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
tak vam to schvalne nafotim
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
TOUR už se půl roku nevyrábí. Ale Octavia je, jak psal veliz, základním modelem, po němž je dlouhodobě nejvyšší poptávka. To by ta nová Felicia musela být sakra zajímavý model, aby převálcovala Octavii a totálně ji odstavila, nemyslíš?
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
jj, je zajímavý, že je o 10tkč levnější jak 1,6, přitom pochybuju že výrobní náklady budou u 16v motoru menší jak u 8v. A např autoojetiny vždycky doporučovali jako lepší slabší 1,4. Je to stejně sranda, jak zoufalý motory jsou němci schopni nabízet ve velkých autech...a lidi to kupujou
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
A to si vem, že v O1 po faceliftu se nabízel i motor 1,4 MPi 44kW s kódem AMD. Jednalo se o Fabiácký motor OHV s třikrát uloženou klikou. Mnoho lidí ani neví, že se tenhle motor do oktávky vůbec dával. Dovedeš si představit, co to bylo? 44kW a 120 Nm pro takovou krávu velkou?
Na vlastní oči jsem to viděl jen jednou, asi o to opravdu zájem nebyl. Tlačil jsem to před sebou do kopce s Ladou při cestě na sraz do Bechyně. Myslel jsem, že vystoupím a pomůžu mu tlačit.
Proti tomu jsou motory 1,4 16V 55kW velmi slušným svezením. V O1 prakticky tyto motory začaly nabízet jako náhradu za původní motor 1,6 55kW AEE, který se v roce 2002 kvůli Euru přestal dávat.
Na vlastní oči jsem to viděl jen jednou, asi o to opravdu zájem nebyl. Tlačil jsem to před sebou do kopce s Ladou při cestě na sraz do Bechyně. Myslel jsem, že vystoupím a pomůžu mu tlačit.
Proti tomu jsou motory 1,4 16V 55kW velmi slušným svezením. V O1 prakticky tyto motory začaly nabízet jako náhradu za původní motor 1,6 55kW AEE, který se v roce 2002 kvůli Euru přestal dávat.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
jj, to provedení znám, dokonce to snad mělo upravenou převodovku z felície a je to tak jediná octávka se zpátečkou vedle čtyřky.
Sice s tím asi člověk musí rezignovat na jakoukoliv dynamiku, ale na druhou stranu bych to úplně nezatracoval, pohotovostní hmotnost není zase o moc větší než u fábie a o oproti motoru VW se tenhle odvděčí neporovnatelně lacinější údržbou. Nakonec prehistorická 1,6 55kW taky nebyla žádná raketa. A na cukání kolem baráku to může stačit, přestože poníci se samozřejmě hodí vždycky.
Marku nevíš, jakou mají tyhle motory vanu? Plechovou nebo hliníkovou? Tohle by mě na octě vadilo asi nejvíc, s ladou se dá jezdit jak dobytek a nic a u octy se stačí na vanu špatně podívat a jaká byla...
Tady zajímavý porovnání obou verzí:
http://www.autorevue.cz/skoda-octavia-s ... aci-test_1
A navíc - z historickýho hlediska to bude jednou zajímavý provedení.
Sice s tím asi člověk musí rezignovat na jakoukoliv dynamiku, ale na druhou stranu bych to úplně nezatracoval, pohotovostní hmotnost není zase o moc větší než u fábie a o oproti motoru VW se tenhle odvděčí neporovnatelně lacinější údržbou. Nakonec prehistorická 1,6 55kW taky nebyla žádná raketa. A na cukání kolem baráku to může stačit, přestože poníci se samozřejmě hodí vždycky.
Marku nevíš, jakou mají tyhle motory vanu? Plechovou nebo hliníkovou? Tohle by mě na octě vadilo asi nejvíc, s ladou se dá jezdit jak dobytek a nic a u octy se stačí na vanu špatně podívat a jaká byla...
Tady zajímavý porovnání obou verzí:
http://www.autorevue.cz/skoda-octavia-s ... aci-test_1
A navíc - z historickýho hlediska to bude jednou zajímavý provedení.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.