Stránka 64 z 191

Napsal: sob říj 10, 2009 20:50
od peet2101
Pokud budeš hodně trénovat a obuješ na auto nějaký dojezdovky třeba 110/70 R15 tak možná :P

Napsal: sob říj 10, 2009 20:50
od Křečík Barbuška
Cooper píše: Byl jsem v Německu na závodech, jezdily tam Lady......Kupodivu všecko 1300;-) ...
A byly to seriovky s původními karburátory, že? A co je zajímavého na tom, že měly řetěz?

Napsal: sob říj 10, 2009 20:52
od peet2101
Koko Loko píše:A co je zajímavého na tom, že měly řetěz?
že nemuseli dělat rozvody :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: sob říj 10, 2009 20:53
od Křečík Barbuška
peet2101, trošku tu myšlenku rozvij, nějak to nechápu :oops: .

Napsal: sob říj 10, 2009 20:56
od peet2101
Koko Loko, to byl pokus o vtip, že s řetazem nemusí měnit rozvoďák, což je u závodního motoru poměrně nepodstatná záležitost.

Napsal: sob říj 10, 2009 21:09
od Cooper
Koko Loko píše:
Cooper píše: Byl jsem v Německu na závodech, jezdily tam Lady......Kupodivu všecko 1300;-) ...
A byly to seriovky s původními karburátory, že? A co je zajímavého na tom, že měly řetěz?
Ale kaj, také drsné žihadla, měly tam ty dvojité Webery....

Dvě fotky....
http://www.flickr.com/photos/minicooper ... 4/sizes/o/
http://www.flickr.com/photos/minicooper ... 9/sizes/o/

žigul se může inspirovat....

Napsal: sob říj 10, 2009 21:14
od Hurikán
Lada Rider píše:podla mna skor predvedie takuto jazdu http://www.youtube.com/watch?v=KKweg3h_lS8
PS: najlepsi je karburator z babetty a trysku treba mat aspon 500 inak to nepojde
Tak to je docela pravděpodobné. :) Hlavně, aby se při tom někomu něco nestalo. A taky ať si na to nebere Cossíka! :axe: Ty jsou vzácné a je jich už dost málo. ;)

Napsal: sob říj 10, 2009 23:10
od Veverka
A solex tam býval teda proč?jenom nižší emise?

Napsal: sob říj 10, 2009 23:15
od Hurikán
Veverka píše:A solex tam býval teda proč?jenom nižší emise?
Nižší emise jsou spíš už jen důsledkem lepší a kvalitněji připravené směsi. Díky ní je nižší spotřeba a kultivovanější chod motoru. Tím pádem i nižší emise. ;)

Napsal: sob říj 10, 2009 23:21
od Veverka
Hurikán píše:
Veverka píše:A solex tam býval teda proč?jenom nižší emise?
Nižší emise jsou spíš už jen důsledkem lepší a kvalitněji připravené směsi. Díky ní je nižší spotřeba a kultivovanější chod motoru. Tím pádem i nižší emise. ;)
Takže Solex=lepší a úspornější než Ozon,předpokládám že výkon je stejný u Ozona i u Solexa?

Napsal: sob říj 10, 2009 23:30
od Hurikán
Takže Solex=lepší a úspornější než Ozon,předpokládám že výkon je stejný u Ozona i u Solexa?
Tak jest. ;)

Je to prostá evoluce Weber Ozon Solex

Neplatí to sice úplně 100%, ale zjednodušeně se to tak dá říct.

Napsal: ned říj 11, 2009 08:40
od zigul01
tak dneska ráno jsem zjistil že mi teče do auta :( ,až přestane pršet tak musim najít kudy tam teče :D

Napsal: ned říj 11, 2009 08:42
od jakke
By si měl zjisti zadeště ? :|

Napsal: ned říj 11, 2009 08:44
od Majo
idealne ponorit cele do bazena a kukat kadial to vali :weedman:

Napsal: ned říj 11, 2009 08:52
od peet2101
Asi by bylo fakt lepší to zjistit za deště :wink: . Kde se oběvuje vlhkost? Někde nahoře nebo máš jenom mokrej koberec?? Teče tam i když auto stojí nebo jenom za jízdy??