Napsal: sob říj 10, 2009 20:50
Pokud budeš hodně trénovat a obuješ na auto nějaký dojezdovky třeba 110/70 R15 tak možnázigul01 píše:takovouhle jízdu http://www.youtube.com/watch?v=1pKhIl1w ... re=related
pro Lada nadšence
https://forum.ladaklub.com/
Pokud budeš hodně trénovat a obuješ na auto nějaký dojezdovky třeba 110/70 R15 tak možnázigul01 píše:takovouhle jízdu http://www.youtube.com/watch?v=1pKhIl1w ... re=related
A byly to seriovky s původními karburátory, že? A co je zajímavého na tom, že měly řetěz?Cooper píše: Byl jsem v Německu na závodech, jezdily tam Lady......Kupodivu všecko 1300;-) ...
že nemuseli dělat rozvodyKoko Loko píše:A co je zajímavého na tom, že měly řetěz?
Ale kaj, také drsné žihadla, měly tam ty dvojité Webery....Koko Loko píše:A byly to seriovky s původními karburátory, že? A co je zajímavého na tom, že měly řetěz?Cooper píše: Byl jsem v Německu na závodech, jezdily tam Lady......Kupodivu všecko 1300;-) ...
Tak to je docela pravděpodobné. Hlavně, aby se při tom někomu něco nestalo. A taky ať si na to nebere Cossíka! Ty jsou vzácné a je jich už dost málo.Lada Rider píše:podla mna skor predvedie takuto jazdu http://www.youtube.com/watch?v=KKweg3h_lS8
PS: najlepsi je karburator z babetty a trysku treba mat aspon 500 inak to nepojde
Nižší emise jsou spíš už jen důsledkem lepší a kvalitněji připravené směsi. Díky ní je nižší spotřeba a kultivovanější chod motoru. Tím pádem i nižší emise.Veverka píše:A solex tam býval teda proč?jenom nižší emise?
Takže Solex=lepší a úspornější než Ozon,předpokládám že výkon je stejný u Ozona i u Solexa?Hurikán píše:Nižší emise jsou spíš už jen důsledkem lepší a kvalitněji připravené směsi. Díky ní je nižší spotřeba a kultivovanější chod motoru. Tím pádem i nižší emise.Veverka píše:A solex tam býval teda proč?jenom nižší emise?
Tak jest.Takže Solex=lepší a úspornější než Ozon,předpokládám že výkon je stejný u Ozona i u Solexa?