Stránka 64 z 117
Napsal: úte kvě 05, 2009 08:49
od Saša
Feiky píše:a v zatáčkach to mění otáčky vůči druhýmu kolu protože je jakoby delší poloosa...
Tohle je zrovna uplně jedno na to je tam diferenciál .
Napsal: úte kvě 05, 2009 18:42
od Jelen
Saša píše:Feiky píše:a v zatáčkach to mění otáčky vůči druhýmu kolu protože je jakoby delší poloosa...
Tohle je zrovna uplně jedno na to je tam diferenciál .
Právě kvůli tomu tam je. Když jedeš do zatáčky, tak se ti vnitřní kolo točí trochu pomaleji, než vnější. Délka poloos nehraje roli. Vezmi si nějaký teréňák, třeba Aro, americký vojenský Jeep Willys, nebo UAZ (nivu neznám, tak nevím), tam je hruška diferenciálu zhruba v 1/3 šířky auta, tudíž jedna poloosa je delší a to docela fest.
Názorně předvedeme zde:
http://forum.foto-sam.cz/aro/001.jpg
Napsal: úte kvě 05, 2009 19:07
od Feiky
Saša,
Jelen, To je pravda:D Večer už mi to moc nemyslelo ale i tak si myslím že to není ono...Ale fakt je že jezdit se s tím dá no..
Napsal: úte kvě 05, 2009 21:14
od Atex
Jelen píše:UAZ (nivu neznám, tak nevím), tam je hruška diferenciálu zhruba v 1/3 šířky auta, tudíž jedna poloosa je delší a to docela fest.
no jo vlastne, ted me blbce napadlo, ze vlastne vsechny predohraby to tak maji ....
Napsal: úte kvě 05, 2009 21:21
od Křečík Barbuška
Já bych z toho vyosení nápravy tak nenervačil, vždyť ta náprava se vyosuje i v normálním provozu, když se zatíží nebo nebo odlehčí kufr. Vzhledem k tomu, že Atex jezdí kvůli váze v podstatě pořád prázdný, tak se jen simuluje stav zatíženého vozu. Je tak, nebo blouzním?
Napsal: úte kvě 05, 2009 21:53
od jeremimo
Atex, pytal som sa na tvoj problem majstra co robil iba lady a on pvedal ,ze to nerobi nejaky velky problem.len si skontroluj ci pocas jazdy sa ti nevychyluje do stran,robi sa to pomocou kriedy
Napsal: stř kvě 06, 2009 00:18
od Atex
Ohledne toho vychylovani, ted je to u me presne naopak, v serii se zadek houpe mnohem vice, kastle je od napravy dost vysoko. Tim je ona tyc ve vetsim uhlu a diky tomu haze napravou z leva doprava. Ja ji mam ted temer ve vodorovne poloze a hodne tvrde pruziny, takze naprava se teoreticky ani nehne (ze strany na stranu). Jediny muj problem je ten ze naprava je o nejaky ten milimetr naporad posunuta na levou stranu, mel jsem jen strach aby to nemelo vliv na propojeni s kastli (pruziny, tlumice), ikdyz jsou to jen milimetry.
Napsal: stř kvě 06, 2009 04:58
od peet2101
Vliv na nic to nemá, při jakýmkoli propružení, naložení nebo zvedání auta se náprava pohne. Pokud si dobře pamatuju tak ke karosérii je tyč upevněná na pravé straně a k nápravě na levé to znamená že při zvednutí auta (natažení tlumičů) se náprava pohne doprava a například při zřezání pružin (nebo propružení) se náprava pohne doleva.
Čistě teoreticky kdybys dal ještě jednu tyč, křížícíse s tyčí co už je na autě, máš z toho motokáru (do doby než tam něco praskne)
Napsal: stř kvě 06, 2009 08:20
od Little Red Riding Hood
peet2101 píše:Čistě teoreticky kdybys dal ještě jednu tyč, křížícíse s tyčí co už je na autě, máš z toho motokáru (do doby než tam něco praskne)
čistě teoreticky pekně blbej nápad, to muže rovnou vytáhnout pružiny ne??..
Atex, tak nad tim nepřemejšlej, kup šroub s matkou a svař to svařečku snad máš ne??..
Napsal: stř kvě 06, 2009 08:27
od Atex
Little Red Riding Hood, pro me by to byla hodne jednoducha, jen penize a svarecku ... nemam ani jedno
Napsal: stř kvě 06, 2009 08:51
od Little Red Riding Hood
Atex, tak až se rozkejveš tak ti to dám dohromady jestli chceš.. ja sem s tim maximálně spokojenej.. jednak si tim vycentruješ zadní napravu a taky se tim dá trochu doladit aby se ti vlezly kola do lemu...
Napsal: stř kvě 06, 2009 21:47
od Kopr
Coočko se najde a na peníze se vyser.........
Napsal: ned kvě 17, 2009 09:26
od Atex
jak by ty kola asi vypadaly s poklicema? Kopre mas jeste nejake nebo uz si je na neco pouzil vsechny?
Napsal: ned kvě 17, 2009 14:24
od Kopr
Mam čtyři 03kové
Napsal: ned kvě 17, 2009 16:31
od Atex
bombasticke, dneska k veceru se stavim ok? zbytek doresime na icq