Tohle je zrovna uplně jedno na to je tam diferenciál .Feiky píše:a v zatáčkach to mění otáčky vůči druhýmu kolu protože je jakoby delší poloosa...
Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?
Moderátor: Moderátoři
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Právě kvůli tomu tam je. Když jedeš do zatáčky, tak se ti vnitřní kolo točí trochu pomaleji, než vnější. Délka poloos nehraje roli. Vezmi si nějaký teréňák, třeba Aro, americký vojenský Jeep Willys, nebo UAZ (nivu neznám, tak nevím), tam je hruška diferenciálu zhruba v 1/3 šířky auta, tudíž jedna poloosa je delší a to docela fest.Saša píše:Tohle je zrovna uplně jedno na to je tam diferenciál .Feiky píše:a v zatáčkach to mění otáčky vůči druhýmu kolu protože je jakoby delší poloosa...
Názorně předvedeme zde: http://forum.foto-sam.cz/aro/001.jpg
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
no jo vlastne, ted me blbce napadlo, ze vlastne vsechny predohraby to tak maji ....Jelen píše:UAZ (nivu neznám, tak nevím), tam je hruška diferenciálu zhruba v 1/3 šířky auta, tudíž jedna poloosa je delší a to docela fest.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Já bych z toho vyosení nápravy tak nenervačil, vždyť ta náprava se vyosuje i v normálním provozu, když se zatíží nebo nebo odlehčí kufr. Vzhledem k tomu, že Atex jezdí kvůli váze v podstatě pořád prázdný, tak se jen simuluje stav zatíženého vozu. Je tak, nebo blouzním?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Ohledne toho vychylovani, ted je to u me presne naopak, v serii se zadek houpe mnohem vice, kastle je od napravy dost vysoko. Tim je ona tyc ve vetsim uhlu a diky tomu haze napravou z leva doprava. Ja ji mam ted temer ve vodorovne poloze a hodne tvrde pruziny, takze naprava se teoreticky ani nehne (ze strany na stranu). Jediny muj problem je ten ze naprava je o nejaky ten milimetr naporad posunuta na levou stranu, mel jsem jen strach aby to nemelo vliv na propojeni s kastli (pruziny, tlumice), ikdyz jsou to jen milimetry.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Vliv na nic to nemá, při jakýmkoli propružení, naložení nebo zvedání auta se náprava pohne. Pokud si dobře pamatuju tak ke karosérii je tyč upevněná na pravé straně a k nápravě na levé to znamená že při zvednutí auta (natažení tlumičů) se náprava pohne doprava a například při zřezání pružin (nebo propružení) se náprava pohne doleva.
Čistě teoreticky kdybys dal ještě jednu tyč, křížícíse s tyčí co už je na autě, máš z toho motokáru (do doby než tam něco praskne)
Čistě teoreticky kdybys dal ještě jednu tyč, křížícíse s tyčí co už je na autě, máš z toho motokáru (do doby než tam něco praskne)
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
čistě teoreticky pekně blbej nápad, to muže rovnou vytáhnout pružiny ne??..peet2101 píše:Čistě teoreticky kdybys dal ještě jednu tyč, křížícíse s tyčí co už je na autě, máš z toho motokáru (do doby než tam něco praskne)
Atex, tak nad tim nepřemejšlej, kup šroub s matkou a svař to svařečku snad máš ne??..
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Little Red Riding Hood, pro me by to byla hodne jednoducha, jen penize a svarecku ... nemam ani jedno
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Coočko se najde a na peníze se vyser.........
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
jak by ty kola asi vypadaly s poklicema? Kopre mas jeste nejake nebo uz si je na neco pouzil vsechny?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Mam čtyři 03kové
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN