Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Feiky píše:a v zatáčkach to mění otáčky vůči druhýmu kolu protože je jakoby delší poloosa...
Tohle je zrovna uplně jedno na to je tam diferenciál .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Saša píše:
Feiky píše:a v zatáčkach to mění otáčky vůči druhýmu kolu protože je jakoby delší poloosa...
Tohle je zrovna uplně jedno na to je tam diferenciál .
Právě kvůli tomu tam je. Když jedeš do zatáčky, tak se ti vnitřní kolo točí trochu pomaleji, než vnější. Délka poloos nehraje roli. Vezmi si nějaký teréňák, třeba Aro, americký vojenský Jeep Willys, nebo UAZ (nivu neznám, tak nevím), tam je hruška diferenciálu zhruba v 1/3 šířky auta, tudíž jedna poloosa je delší a to docela fest.
Názorně předvedeme zde: http://forum.foto-sam.cz/aro/001.jpg
Feiky
Příspěvky: 260
Registrován: ned led 04, 2009 14:27
Bydliště: Šebrov u Blanska

Příspěvek od Feiky »

Saša, Jelen, To je pravda:D Večer už mi to moc nemyslelo ale i tak si myslím že to není ono...Ale fakt je že jezdit se s tím dá no.. :wink:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Jelen píše:UAZ (nivu neznám, tak nevím), tam je hruška diferenciálu zhruba v 1/3 šířky auta, tudíž jedna poloosa je delší a to docela fest.
no jo vlastne, ted me blbce napadlo, ze vlastne vsechny predohraby to tak maji ....
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Já bych z toho vyosení nápravy tak nenervačil, vždyť ta náprava se vyosuje i v normálním provozu, když se zatíží nebo nebo odlehčí kufr. Vzhledem k tomu, že Atex jezdí kvůli váze v podstatě pořád prázdný, tak se jen simuluje stav zatíženého vozu. Je tak, nebo blouzním?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
jeremimo
Příspěvky: 137
Registrován: stř dub 22, 2009 13:26
Bydliště: Bratislava SLovensko

Příspěvek od jeremimo »

Atex, pytal som sa na tvoj problem majstra co robil iba lady a on pvedal ,ze to nerobi nejaky velky problem.len si skontroluj ci pocas jazdy sa ti nevychyluje do stran,robi sa to pomocou kriedy
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ohledne toho vychylovani, ted je to u me presne naopak, v serii se zadek houpe mnohem vice, kastle je od napravy dost vysoko. Tim je ona tyc ve vetsim uhlu a diky tomu haze napravou z leva doprava. Ja ji mam ted temer ve vodorovne poloze a hodne tvrde pruziny, takze naprava se teoreticky ani nehne (ze strany na stranu). Jediny muj problem je ten ze naprava je o nejaky ten milimetr naporad posunuta na levou stranu, mel jsem jen strach aby to nemelo vliv na propojeni s kastli (pruziny, tlumice), ikdyz jsou to jen milimetry.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Vliv na nic to nemá, při jakýmkoli propružení, naložení nebo zvedání auta se náprava pohne. Pokud si dobře pamatuju tak ke karosérii je tyč upevněná na pravé straně a k nápravě na levé to znamená že při zvednutí auta (natažení tlumičů) se náprava pohne doprava a například při zřezání pružin (nebo propružení) se náprava pohne doleva.

Čistě teoreticky kdybys dal ještě jednu tyč, křížícíse s tyčí co už je na autě, máš z toho motokáru (do doby než tam něco praskne)
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

peet2101 píše:Čistě teoreticky kdybys dal ještě jednu tyč, křížícíse s tyčí co už je na autě, máš z toho motokáru (do doby než tam něco praskne)
čistě teoreticky pekně blbej nápad, to muže rovnou vytáhnout pružiny ne??.. :ANAL:

Atex, tak nad tim nepřemejšlej, kup šroub s matkou a svař to svařečku snad máš ne??..
Přílohy
tyc.jpg
šroub.jpg
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Little Red Riding Hood, pro me by to byla hodne jednoducha, jen penize a svarecku ... nemam ani jedno :-D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Atex, tak až se rozkejveš tak ti to dám dohromady jestli chceš.. ja sem s tim maximálně spokojenej.. jednak si tim vycentruješ zadní napravu a taky se tim dá trochu doladit aby se ti vlezly kola do lemu...
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvek od Kopr »

Coočko se najde a na peníze se vyser......... :wink:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

jak by ty kola asi vypadaly s poklicema? Kopre mas jeste nejake nebo uz si je na neco pouzil vsechny?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvek od Kopr »

Mam čtyři 03kové
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

bombasticke, dneska k veceru se stavim ok? zbytek doresime na icq :-P
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“