Máš velice bujnou představivostTeepee píše: To je nějakej vibrátor?
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Moderátor: Moderátoři
Tady také nějaké ty fotky z akce : http://www.karel-loko.net/zelakce/090307.htmSaša píše:Až dnes došlo na transver fotek takže zde foto "Páry" v LTM .
M.P. psal jak pěkně voněla olejem když přijela , aby né když "jí" mazali v LTM tak padlo minimálně 5 L oleje .
Omyl. Pro ČD (a jakéhokoliv jiného dopravce) jsou oba typy kategorií vlaků pravidelné osobní přepravy stejně zajímavé, neboť za ně dostávají zaplaceno buď od Ministerstva dopravy ČR, či krajských úřadů (a v některých případech od soukromých společností), takže pro dráhy jsou tyto vlaky vždy ziskové. Jediné spoje, které provozují ČD na vlastní triko jsou spoje Supercity.Laďuša píše:Po tom, co se dráhy rozdělily na osobní a cargo, tak těžko bude osobní doprava vydělávat. To by se musely zrušit ty zastávkový osobáky, vlaky na lokálkach....naopak akorát ty rychlíky a vyšší kvalita, možná příměstský vlaky ve špičkach by za něco stály. Právě že zrušení těch málo využívaných vláčků by ten aparát uživilo líp.
Bohužel, 810 mají na 24 - 26 promilové rampy na trati 087 nedostatečný výkon (a pro delší cesty zrovna ne moc pohodlný interier), ale jsou a po menších úpravách (doporučuji si zkusit 810 s novými sedačkami a´la 814 = hodně muziky za prdku peněz) můžou být ohromným služebníkem na lokálních tratích dalších deset, dvacet let, aniž by někoho urazily... A souhlasím, že Lounské vozy patří mezi ty nejudržovanější.Michal Pokorný píše: Já tedy onen motorák 810 z Lovosic do Úštěka využívám hlavně ze stejného důvodu jako vlak do Roudnice, ale ani jinak mi ty motoráky na této trati nevadí. Mají sice již také nejlepší roky za sebou, ale povětšinou jsou uvnitř čisté a úměrně vytopené - a to je to o co mi jako běžnému cestujícímu jde.
že by Ohře?Michal Pokorný píše:A také jsem viděl po ještě delší době v Lovosicích vagón popsaný azbukouÚplně poslední vůz tohoto rychlíku - vagón s hrdým nápisem RZD ( Российские железные дороги ) a s tabulkou, která vyloženě voněla dálkou, a to : Moskva - Cheb
Pravda v tom stoupání si onen prastarý LIAZácký motůrek něco vytrpí, ale pokud jde o ten interier , mne nuráží ani ten klasický co v 810, 010 je.karloslt píše:Bohužel, 810 mají na 24 - 26 promilové rampy na trati 087 nedostatečný výkon (a pro delší cesty zrovna ne moc pohodlný interier), ale jsou a po menších úpravách (doporučuji si zkusit 810 s novými sedačkami a´la 814 = hodně muziky za prdku peněz) můžou být ohromným služebníkem na lokálních tratích dalších deset, dvacet let, aniž by někoho urazily... A souhlasím, že Lounské vozy patří mezi ty nejudržovanější.