Máš velice bujnou představivost , zklamu tě, není to žádná erotická pomůcka, ale pouhá anténa.Teepee píše: To je nějakej vibrátor?
Vlaky
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tady také nějaké ty fotky z akce : http://www.karel-loko.net/zelakce/090307.htmSaša píše:Až dnes došlo na transver fotek takže zde foto "Páry" v LTM .
M.P. psal jak pěkně voněla olejem když přijela , aby né když "jí" mazali v LTM tak padlo minimálně 5 L oleje .
Po shlédnutí fotky z Litoměřic budete mít jasný důkaz, že tam Saša opravdu byl
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Teepee, není se o čem rozepisovat, to co držím je pro rádio na 150MHz pro provoz na simplexu a to co tam je chodí na 450MHz pro TRS. Mimochodem tu anténu jsem tam chtěl namontovat protože jsem si myslel, že jsem ji spravil, ale nebylo tomu tak, dávala se nakonec jiná .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
http://www.ct24.cz/doprava/48548-ve-vrs ... -nezranil/
No jo, ráno přijdu na lovosické nádraží a koukám, rychlík na Ústí n.L. a Děčín má 60 minut zpoždění.
Já jsem tedy jel osobákem jen do Ústí tak mi to bylo fuk, ale za to v Lovosicích pro jedince chtivé jet rychlíkem mimořádně zastavoval rychlík směr Ústí n.L. a Cheb. Tudíž jsem po sakra dlouhé době v Lovosicích slyšel živé hlášení příjezdu vlaku.
A také jsem viděl po ještě delší době v Lovosicích vagón popsaný azbukou Úplně poslední vůz tohoto rychlíku - vagón s hrdým nápisem RZD ( Российские железные дороги ) a s tabulkou, která vyloženě voněla dálkou, a to : Moskva - Cheb
No jo, ráno přijdu na lovosické nádraží a koukám, rychlík na Ústí n.L. a Děčín má 60 minut zpoždění.
Já jsem tedy jel osobákem jen do Ústí tak mi to bylo fuk, ale za to v Lovosicích pro jedince chtivé jet rychlíkem mimořádně zastavoval rychlík směr Ústí n.L. a Cheb. Tudíž jsem po sakra dlouhé době v Lovosicích slyšel živé hlášení příjezdu vlaku.
A také jsem viděl po ještě delší době v Lovosicích vagón popsaný azbukou Úplně poslední vůz tohoto rychlíku - vagón s hrdým nápisem RZD ( Российские железные дороги ) a s tabulkou, která vyloženě voněla dálkou, a to : Moskva - Cheb
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: sob lis 01, 2008 01:02
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Omyl. Pro ČD (a jakéhokoliv jiného dopravce) jsou oba typy kategorií vlaků pravidelné osobní přepravy stejně zajímavé, neboť za ně dostávají zaplaceno buď od Ministerstva dopravy ČR, či krajských úřadů (a v některých případech od soukromých společností), takže pro dráhy jsou tyto vlaky vždy ziskové. Jediné spoje, které provozují ČD na vlastní triko jsou spoje Supercity.Laďuša píše:Po tom, co se dráhy rozdělily na osobní a cargo, tak těžko bude osobní doprava vydělávat. To by se musely zrušit ty zastávkový osobáky, vlaky na lokálkach....naopak akorát ty rychlíky a vyšší kvalita, možná příměstský vlaky ve špičkach by za něco stály. Právě že zrušení těch málo využívaných vláčků by ten aparát uživilo líp.
Informace, že ČD nejvíc prodělávají na lokálních tratích, páč jejich provoz je strašně drahý, je mylná. Z čistě ekonomického hlediska je opak pravdou (os. vlaky Lovosice - Třebenice - Most r. 2007 hrazeny krajem částkou 56 Kč/km, os. vlaky Děčín - Roudnice r. 2006 /tj. v éře pantografů ř. 460/ částkou 90 Kč/km). ČD dnes požadují za osobní vlaky platbu 120 Kč/km (mj. i za šukafony...), resp. 140 Kč/km (klasické soupravy) a rychlíky 170 Kč/km.
Nedávno zveřejněné zprávy o tom, že ČD chybí 3,2 mld Kč za regionální spoje (zde podotýkám, že nejde jen o spoje na lokálkách, ale zejména o spoje na tratích hlavních) mají tedy základ v tom, že se ČD rozhodly navýšit požadovanou cenu za spoj zhruba o dvojnásobek s odůvodněním "musíme nějak získat peníze na modernizaci vozového parku".
Bohužel, 810 mají na 24 - 26 promilové rampy na trati 087 nedostatečný výkon (a pro delší cesty zrovna ne moc pohodlný interier), ale jsou a po menších úpravách (doporučuji si zkusit 810 s novými sedačkami a´la 814 = hodně muziky za prdku peněz) můžou být ohromným služebníkem na lokálních tratích dalších deset, dvacet let, aniž by někoho urazily... A souhlasím, že Lounské vozy patří mezi ty nejudržovanější.Michal Pokorný píše: Já tedy onen motorák 810 z Lovosic do Úštěka využívám hlavně ze stejného důvodu jako vlak do Roudnice , ale ani jinak mi ty motoráky na této trati nevadí. Mají sice již také nejlepší roky za sebou, ale povětšinou jsou uvnitř čisté a úměrně vytopené - a to je to o co mi jako běžnému cestujícímu jde.
že by Ohře?Michal Pokorný píše:A také jsem viděl po ještě delší době v Lovosicích vagón popsaný azbukou Úplně poslední vůz tohoto rychlíku - vagón s hrdým nápisem RZD ( Российские железные дороги ) a s tabulkou, která vyloženě voněla dálkou, a to : Moskva - Cheb
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Pravda v tom stoupání si onen prastarý LIAZácký motůrek něco vytrpí, ale pokud jde o ten interier , mne nuráží ani ten klasický co v 810, 010 je.karloslt píše:Bohužel, 810 mají na 24 - 26 promilové rampy na trati 087 nedostatečný výkon (a pro delší cesty zrovna ne moc pohodlný interier), ale jsou a po menších úpravách (doporučuji si zkusit 810 s novými sedačkami a´la 814 = hodně muziky za prdku peněz) můžou být ohromným služebníkem na lokálních tratích dalších deset, dvacet let, aniž by někoho urazily... A souhlasím, že Lounské vozy patří mezi ty nejudržovanější.
Já nepovažuji ,dnes tolik prosazované a moderní, látkové sedačky za všespásné. Jsem patrně poněkud náročnější člověk, pokud jde o čistotu a pořádek, a právě tyto sedačky ve mně, z tohoto hlediska, vůbec nevzbuzují důvěru.
Když vidím jak vypadají tyto sedačky v některých CityElefantech, tak tedy pěkně děkuji, raději posedím na kožence.
I když je také pravda, že díky nijakému tvarování nejsou lavice v 810 , 010 právě nejpohodlnější.
Rád vzpomínám právě na ústecké soupravy pantografů 460, sedačky koženkové a pohodlné. A vůbec ty ústecké soupravy byly čisté. Ale dnes....... cokoliv pražského přijede , je humus jak uvnitř tak zvenku
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No, tak to je pěkný. I když chtělo by to orientaci na jednu železniční správu, takhle je to každej pes jiná ves....
A taky to mam z ruky
A taky to mam z ruky
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
A to já to mám do Trmic docela kousek.
Jinak tedy, i dnes jsem využil našich drah při cestě z Lovosic do Teplic. Měl jsem tedy dvě možnosti. Buď to jet normálním "dospělým" vlakem s jedním přestupem v Ústí n.L. , nebo jet bez přestupování, ale za to motorákem 810.
Kdybych zvolil tu variantu s přestupem tak bych tam byl za 46 minut a zaplatil bych 56,- Kč. Varianta bez přestupu je za 1 hodinu a 12 minut a zaplatí se za to 55,- Kč.
Schválně jak jsem asi jel ?
Jinak tedy, i dnes jsem využil našich drah při cestě z Lovosic do Teplic. Měl jsem tedy dvě možnosti. Buď to jet normálním "dospělým" vlakem s jedním přestupem v Ústí n.L. , nebo jet bez přestupování, ale za to motorákem 810.
Kdybych zvolil tu variantu s přestupem tak bych tam byl za 46 minut a zaplatil bych 56,- Kč. Varianta bez přestupu je za 1 hodinu a 12 minut a zaplatí se za to 55,- Kč.
Schválně jak jsem asi jel ?
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ty jsi blázen, ty by jsi jel osumsetdesítkou, i kdyby byla za 57,-
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Inu dnes v době krize musí člověk koukat na každou korunu
http://vlak.cz/Route.asp?cl=C&tt=1&i=19 ... 44848&p=CD
http://vlak.cz/Route.asp?cl=C&tt=1&i=19 ... 44848&p=CD