Prievidzska Mŕtvola (Mrkvicka)

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Je zhrzen, koukni k němu do tématu ;)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Ja nemám pocit, že by som niečo mlel. A nemá to súvis s našou témou. Keď na 1700vku dáš rozdeľovač a karburátor, nebude robiť to, čo ma vytáča.
Ale späť k téme. 1700vka nieaké extra žihadlo. Nemá o moc väčší výkon od 1500vky.Ani pri jazde to nieako nepoznať. Ale má väčší objem a tým aj spotrebu. Naša je íčko a teraz v zime so zohrievaním pred každou jazdou, jazdené štýlom starého pána nemá priemernú spotrebu menej ako 8,5litra. Merané nedávno kvôli oprave poruchy na overenie. Keď na tom bude karburátor a ger použije jeho obvyklý štýl jazdy, tak to bude nad 10. Čo pre neho nieje moc ideálne.
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Ja som s 1,7 k zasiel za 6,04l/100km...inak okolo 7l.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

Sid, mám ten motor v Nivě a jsem spokojen s jeho vlastnostmi.Zřejmě si narazil na špatnej kus :wink:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Sid, a není problém kvůli jinému časování motoru a jiné kompresi, když se zlikviduje vstřikování? Intuice mi napovídá, že takový motor, pokud se osadí karbecem 1500/1600 a rozdělovačem 1500/1600 by měl mít taky stejnou kompresi a stejnou vačku. Jsem vedle? (nevím, jak vypadají komponenty 1700i)
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

objem ne vzdy dela spotrebu. Mam 2,8 a dalka se da jet i za 7,5l. ja ji jezdim za 9l a mesto jezdim momentalne za 11l. Namitka by mohla byt, ze je to modernejsi motor, ale i tak skoro dvojnasobnej objem udela svoje. S 1,7 jsem jezdil mesto za 10l, dalky za 8l benzinu. v plynu vse 11l. A ze jede stejne jako 1,5? Tak to mas tu 1,7ku pekne po smrti. :roll:

MartasBrno, kompresi zmensis pouze prendanim hlavy. na 1,7 je nizsi. ale to je nesmysl, to se da doladit a taky se to ladi. Vacka z 1,7 se pouziva i do ostatnich motoru, jelikoz ma trosku jiny casovani sacich ventilu. Vsechno se da sestelovat aby to behalo jak ma.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Cory píše:Ja som s 1,7 k zasiel za 6,04l/100km...inak okolo 7l.
Neverím. Ani v lete, pokiaľ pred každou jazdou necháš zahriať motor. Možno tak s 1200vkou by som to zvládol.
Jak som na tom jazdil, prišiel mi výkon motora 1700 nerozoznateľný od výkonu motora 1500. A z toho mi vyplynulo, že je to zbytočne veľký výkon, ktorý sa nikde neprejaví. Akurát na množstve spáleného benzínu. Hovorím stále o obyčajných krabiciach, nie o Nive.
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Never, je mi to jedno :mrgreen: v lete zo zrazu som siel domov za 6,7 (mimo dialnice). Zahrievat motor? Vyjdem z garaze, zavrem dvere a zohrievam jazdou. Ked ti to jazdilo ako 1500, tak je ten motor K.O.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Prečo po smrti? O čo lepšie by akože mala ísť? Drž sa max. dovolených rýchlostí a bude ti pripadať, že akýkoľvek objem je jeden čert. Akurát keď na 1,7 naložíš cementu, že ide po zásterkách tak sa jej schopnosť zrýchliť nezníži tak, ako u 1,2.
Maysner: Keď zrátam, že tých našich 8,5l je so zohrievaním motora niekedy aj 15 min a na krátke trasy kombinovane mesto a niečo aj mimo mesta je to oproti tvojej spotrebe dobré.
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3256
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Rozhodně 1.7 jede lepe jak 1.5 a to jsem jezdil s hodně 1.7 jak ičko tak karbec, pokuď ten vaš jede stejně jak 1500, tak je po smrti a tak to prostě je 8)
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Sid píše:Prečo po smrti? O čo lepšie by akože mala ísť? Drž sa max. dovolených rýchlostí a bude ti pripadať, že akýkoľvek objem je jeden čert.
Tak jazdi 1200kou 8)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Cory: však aj jazdím 8)
Tommel: Ale ako je to lepšie? Čo je lepšie, ako sa to prejaví?
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Hmm, tak já jsme spokojený se svojí 1200, protože rozjezdy nehortím, ale stejně z města vyjíždím podobně jako ostatní, tedy ne, nemám na to, ale to co oni čekají na dalším semaforu, já plynule dojedu a nemusím zastavovat :mrgreen: , pak jedu NEDOBROVOLNĚ podle předpisů na 60ce 60, ostatní 70, pak přichází druhá fáze, rozjetí se na výpadovku - plnej knedlík za 3 do 90 za 13l/hod, pak za 4 a jedeme 100vkou za 8l/h mírný dokopec pár kilometrů. Pak buďto sjedu do obce kratší cestou domů :wink: anebo se vyhnu hnusné křižovatce a jedu dál, někam, kde to je pohodlné a přímočaré, ale OUHA, KOPEC! No nic, jedem 100 za 10, kilometr, jedem 90 za 10, kilometr jedem 80 za 10 a všichni mne předjíždí.

A od toho je silnější motor. Nebýt brzdou.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10519
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Sid píše:Jak som na tom jazdil, prišiel mi výkon motora 1700 nerozoznateľný od výkonu motora 1500
No teda chlapci toto ..... :shock: :koko: :lol: .
Měl jsem příležitost jezdit jak 1,5 tak 1,7. Jako ono to (subjektivně) vypadá, že výkonově jsou ty motory stejný, ale není to pravda. Jedním aspektem je, že 1500 má dif 4,1 a 1700 má dif 3,9 = (pocitově) rovnost výkonu. Ale 108 Nm (1500) a 132 Nm (1700) si, myslím, hovoří jasně. Když jsem jel plně naloženej v 1,5 tak mi to připadalo jako líný auto, když jedu plně naloženej v 1,7 tak to teda taky není žádnej rychlík, ale táhne to o hromadu líp, dokáže to slušně zrychlit a jede to svižněji.
Ještě jeden můj (subjektivní) pocit: postupně jsem vlastnil 1,3, potom 1,5, nyní už podruhé 1,7. A vždy jsem rozeznal nárůst výkonu.
Takže asi tak. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvek od dvk »

Luděk Musil píše:Ale 108 Nm (1500) a 132 Nm (1700) si, myslím, hovoří jasně. Když jsem jel plně naloženej v 1,5 tak mi to připadalo jako líný auto, když jedu plně naloženej v 1,7 tak to teda taky není žádnej rychlík, ale táhne to o hromadu líp, dokáže to slušně zrychlit a jede to svižněji.
Tak přesně kvůli tomu jsem taky volil 1.7 motor. Možná to není zas takový sprinter, ale mě se na tom nejvíc líbí, že to jede skoro furt stejně, plné nebo prázdné. Teď v zimě jezdím s malými výchylkami za 9l/100km, 90% jsou jízdy do práce 12km okreskama. V létě dálky 7.5 není problém. O víkendu jsem měl hodně lítání a asi 200km jsem najezdil brzda-plyn, otáčky nešly pod 4000 a rychlost co silnice fyzicky dovolí. Spotřeba 9.7l/100km. Mě to zas tak hrozné nepřijde.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“