Stránka 64 z 124

Napsal: úte úno 01, 2011 13:26
od Roman

Napsal: úte úno 01, 2011 13:28
od Miso
JmJ píše:Nechapu, co tu melete zase za zmatky. Kurwa google! Kazdy vi svoje, ani jeden nepogoogli, radsi se pohadaji. Ma jebne.
Ako si na to prisiel? Citat co som uviedol je priamo zo stranky vyrobcu a dostal som sa tam cez google.

Ano, multiplate wet clutch je viackotucova trecia spojka pracujuca v olejovej naplni, bezne sa pouzivaju napr. na motorkach.

Napsal: úte úno 01, 2011 13:30
od vik2
kdyz to shrnu. jelo by to klidne jen na zadek :)

Napsal: úte úno 01, 2011 13:52
od zelvotron
JmJ píše:Nechapu, co tu melete zase za zmatky. Kurwa google! Kazdy vi svoje, ani jeden nepogoogli, radsi se pohadaji. Ma jebne.

http://www.haldex.com/en/global/About-H ... /Traction/

The concept focused on a hydraulic clutch that was operated by a differentiating rpm-pump.

http://en.wikipedia.org/wiki/Haldex_Traction

Tam se pise mimo jine toto:

he Freelander's 4x4 system has been developed in conjunction with Haldex, whose centre-coupling technology continuously alters the front-rear torque split, normally through a hydraulically operated multi-plate wet clutch.

A je otazkou, jestli wet clutch je treci spojka. To mi zase moc nesedi, ale to uz necham na odbornicich.

RTFM UTFG ! :lol:
Ano, našel to google, tak je to zaručeně pravda, třecí spojka může být jak suchá, tak mokrá (v oleji).

Haldex je mokrá vícelamelová spojka, je spínananá hydraulicky a tlak je yvtvářenej čerpadlem v závislosti na generaci mechanickým axiálním, popř. elektrickým nebo kombinovaně.

Napsal: úte úno 01, 2011 14:09
od Roman
Typicku viskoznu spojku ma napr. Landrover . Prenos medzi lamelami je dany tvarom lamiel (spojka je v zabere v jednom smere otacania) a viskozitou naplne. (lamely sa nedotykaju)

Napsal: úte úno 01, 2011 22:36
od dmatej
Hmmm. Jinak včera bylo HTP v servisu, ureznul nám vlnovec. 4 roky a 105 tisíc km.

http://audiklub.cz/techwiki/haldex/
http://www.haldex-xwd.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Haldex_Traction
A tradááááá (já to nestáh a nerozbalil, ale předpokládám, že tam toho bude nejvíc :D)
http://www.haldex-xwd.com/images/downlo ... hnical.zip

EDIT: stáhnul jsem to a měl jsem pravdu :)

Napsal: stř úno 02, 2011 09:00
od Marek
Když už se tady hovořilo o tom chystaném "zázraku" v podobě motoru 1,0 HTP R3, nevíte o tom někdo něco bližšího?

Zajímá mě především, od kdy se bude vyrábět, do kterých vozů (kromě nově chystaného malého městského vozu) se bude dávat a samozřejmě jaké má prarmetry.....

Díky...

Napsal: stř úno 02, 2011 17:39
od Saša
A nemá to bejt do toho plánovaného miniauta od Škody ? Mám dojem že to má bejt třídvířko .

Napsal: stř úno 02, 2011 21:58
od ger007
dnes som o tom cital, ma sa to volat skoda popular a ma to mat platformu VW one ci jak sa to FAUVE vola, ale len som si to preletel a pozrel obrazky ma tam byt jednoliter a ma to mat 3 dvere tolko o tom mozem povedat

Napsal: stř úno 02, 2011 22:07
od Marťas
ger007, Popular? To už tu jednou bylo... :mrgreen:

Napsal: stř úno 02, 2011 23:38
od MartasBrno
Marťas píše:ger007, Popular? To už tu jednou bylo... :mrgreen:
Pamatuješ? :)

Napsal: stř úno 02, 2011 23:54
od Marťas
MartasBrno píše:
Marťas píše:ger007, Popular? To už tu jednou bylo... :mrgreen:
Pamatuješ? :)
Už jen muzeální kousky :)

Napsal: čtv úno 03, 2011 08:03
od Marek
Felicia nebo Superb už tu taky jednou byly, podobně jako Oktávia, že?

Ale pořád o tom motoru nic nevím :wink:.

Napsal: čtv úno 03, 2011 08:09
od Veverka
A není to nějakej blud?Prý bude 1.2htp 55kw a 1.6 TSI.

Napsal: čtv úno 03, 2011 08:58
od Cooper
Já o litru taky slyšel.....