Stránka 63 z 108

Napsal: sob lis 27, 2010 23:29
od Cory
nie je? to sa mi nechce verit...skusim si to na starej hlave.

Napsal: sob lis 27, 2010 23:33
od Maysner
je tam asi 4mm do vodniho kanalku. zkousel jsem to na hlave z 1.7

Napsal: sob lis 27, 2010 23:45
od Cory
To by ma potom zaujimalo ako ma poskladanu maju svoju 1?6ku v kombiku, ked tam ma MPi zo samary a sanie z nivy...ma tam potom aj nivacku hlavu???

Napsal: sob lis 27, 2010 23:52
od Tommel
ano, ma tam mpi hlavu

Napsal: sob lis 27, 2010 23:56
od MartasBrno
Pánové, může te mi říct proč má MPi tak dlouhé sání?Pozoruju to na všech autech, i ta felda to má takto dlouhé, byť jinak tvarované.

Napsal: ned lis 28, 2010 14:32
od Saša
Dlouhé sání zvyšuje kroutící moment ve spodních otáčkách . Navíc je to takhle řešeno aby byly sací kanály stejně dlouhé .

Napsal: ned lis 28, 2010 15:51
od MartasBrno
Saša píše:Dlouhé sání zvyšuje kroutící moment ve spodních otáčkách
Platí to i u karbu?

Napsal: pon lis 29, 2010 13:56
od Majo
samozrejme aj u karbu, ale tam je to nekulturne v celom rozsahu, tak kto by sa hral s dlzkou sania :mrgreen:

a MPI ma cidlo na prevodovke, aj Nivacke aj Samaracke.

Napsal: pon lis 29, 2010 15:05
od Cory
Majo píše:a MPI ma cidlo na prevodovke, aj Nivacke aj Samaracke.
Budem to musit omrknut, ale ked to ma aj Niva, ktora ma najblizsie k zigulom, tak by to malo mat aj zigulacke MPI. Ale tvaroháček Míša a jeho komplic Slávik sa dušovali, že to nemaju. :dontknow:

Napsal: stř pro 01, 2010 10:25
od Majo
na nive je akurat iny konektor. nie okruhly ale taky 3 kontakty vedla seba. To preto ze tam dalej nejde nahon tachometra, ten je zapojeny inde, no proste Rusi :mrgreen:

Napsal: pon pro 27, 2010 23:39
od Cory
Tak som dnes startoval po 2 mesiacoch. Hodil som kabel na plusovy pol, napumpoval benzin, nechal chvilku rozsvietene svetla, zoparkrat som slapol na plyn, svetla vypol a po 2 lenivych otackach motor naskocil a nechal som ho zohriat.
Co sa tyka MPI, tak uz som badal nad tym ako dostanem ičkove sanie na klasicku hlavu. Zvonku sa zda, ze vybranie pre vstrekovace sa da spravit pilnikom, resp špakom do vrtacky. Uz len ostava zistit ako hlboko mozem zajst, asi budem musiet obetovat jednu hlavu na pokusy. Neviem, ci bude vadit ak vybranie pre vstrekovac bude trochu mensie ako na ičkovej hlave. Ak by nebolo ineho riesenia (a nezohnal by som ičkovu hlavu), tak je tu moznost osadit vstrekovace do klasickeho sania a klapku drbnut namiesto karburatora, ale to sa mi velmi nechce, aj kvoli tomu,ze dlzka sania bude mensia a k tomu rozdielna .

Napsal: čtv pro 30, 2010 11:52
od Majo
ja to vidim asi tak: jednu hlavu na pokusy vybrusit uplne a este viac nez je nutne, nechat diery do vody zavarit niekomu vybavenemu a hlavne sikovnemu a potom znovu zabrusit do pozadovaneho tvaru. Vsak prinajhorsom tu hlavu vyhodis :weedman:

Napsal: čtv pro 30, 2010 14:25
od Cory
Majo píše:Vsak prinajhorsom tu hlavu vyhodis
jj a namiesto hlavy dam pokrievku z hrnca :mrgreen: Maysner mi poslal fotky rezu hlavy a ono to vyzera, ze by to aj mohlo vyjst.

Napsal: čtv pro 30, 2010 20:38
od mayo456
šak tam daj svoju hlavu namiesto pôvodnej. Ty si podľa mňa múdry chalan, máš v nej mnoho kanálikov kde vedomosti fičia o sto šesť tak myslím že aj auto by s ňou išlo lepšie. a zvody a pod. sa dopasuju :D

Napsal: sob led 22, 2011 01:30
od Cory
Tak mám nejaké nové info o tom mojom MPI. V prvom rade som si všimol na jednej fotke na ruskom fóre, kde bol na hlave normálny "náliatok" pre čidlo, ale nebola doň vyvrtaná diera, teda MPI bez čidla vačky. Potom som narazil na tému, kde sa o tom písalo, že niektoré motory to čidlo nemali. No a v druhom rade som prečesával katalógy ND a mám jeden postreh: keď som skúmal katalóg k nive, tak mala znázornené 2 typy rozvodov - jeden klasický a druhý s jednoduchou reťazou a dierami na vačkovom kolese. V katalógu bolo znázornené vstrekovanie s normami EURO2 a EURO3. Keď som však pozeral do katalógu pre 2107, našiel som tam len jeden typ rozvodov - klasický rozvod dvojitou reťazou (teda bez dier na vačkovom kolese) a v "hrubom" znázornení kabeláže nevidieť žiaden zväzok idúci dopredu k hlave. V tomto katalógu bolo iba vstrekovanie s normou EU2.

Takže z toho som vydedukoval, že vačkové čidlo je pravdepodobne na motoroch 1,7 a vyššie, a na motoroch 1,5 a 1,6 sa nenachádza (ja mam vstrekovanie z 1,5) ALEBO to má súvis s EUROnormami - EURO2 čidlo nemali a EURO3 už áno.

V mojom prípade sa jedná pravdepodobne o EURO2, takže je veľká pravdepodobnosť, že to čidlo tam nebudem musieť dorábať. Už sa musím uistiť len tým, že si nechám objednať podľa typu RJ kabeláž. Snáď sa nemýlim. :axe: