Stránka 63 z 342

Napsal: ned bře 08, 2009 20:18
od Michal Pokorný
http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot ... ?id=631445

Tak a je to tady ! Regionální vlaky nahradíme autobusama, které nás dovezou do většího města a teprve odtud pojedeme vlakem.
Řekněme konec hromadné regionální dopravy.
Vezmu čistě teoretickou úvahu. Potřebuji jet z Úštěka do Roudnice n.L. Pojedu tedy motorákem do Lovosic, zde počkám cca 10 minut a přesednu na vlak do Roudnice n.L.
V případě, že tento motoráček zruší a nahradí autobusem (což si myslím, že zrovna v případě této trati snad nehrozí) pojedu tedy z Úštěka autobusem, který bude samozřejmě končit v Litotměřicích, kde přesednu na další autobus do Lovosic, ten ovšem bude dle situace 10 - 15 minut popojíždět v koloně na mostě.
Do Lovosic přijedu samozřejmě pozdě a vlak mi ujede, protože na tento autobus zcela jistě čekat nebude, také proč by to dělal?
Tak že zauvažuji jak ? Ano, správně, vykašlu se na autobus i vlak a pojedu autem !!
Ano, to je opravdu mnohem ekologičtější , jak tvrdí pan Tichý :roll:

Napsal: ned bře 08, 2009 20:22
od Křečík Barbuška
To je ten pokrok, doufám, že bude dostatek stromů, až se lidé konečně naštvou.

Napsal: ned bře 08, 2009 20:45
od Laďuša
Koko, naštěstí jsou tu i kandelábry. 8)

Na to slovo, co začíná eko a končí gický, už začínam bejt alergickej. Přece Karosy a 810 mají stejnej motor, ne? Nebo aspoň podobnej
Jinak už to vidim, jak autobusy budou jezdit na autobusový zastávky, nádraží bude kus cesty.... Samozřejmě to čekání asi nebude ono, pokud půjde o jinou společnost.
Místo jediný zpáteční jízdenky si člověk bude muset koupit v autobuse, na zbytek vlakem zpáteční a zpátky zase v autobuse. Vlak se eště prodraží, protože budou chybět ty dva úseky, co zvětší zpáteční slevu. A nevim, jestli to levnější bus dožene, protože na krátkých úsekach ten rozdíl rozhodně neni velkej.

Je to demence.

Napsal: ned bře 08, 2009 20:52
od Křečík Barbuška
Laďuša píše: Koko, naštěstí jsou tu i kandelábry.
Železná rezerva 8) .

Napsal: pon bře 09, 2009 03:15
od Michal Pokorný
Nejsmutnější na tom je, že o této regionální hromadné dopravě rozhodují lidé, kteří s ní naposledy jeli před dvaceti lety a tedy vůbec neví o co jde.
Navíc, když jezdím vlakem z Úštěka do Lovosic tak se mi to oproti autu vyplatí, když si koupím obousměrnou traťovou čtvrtletní jízdenku (ještě výhodněji - zákaznickou).
Ale když pojedu autobusem (kterých tu pár také jezdí) tak musím přestupovat v Litoměřicích a v každém autobuse si u řidiče pěkně zaplatit, bez jakýchkoliv slev. A to mi už dnes vyjde doprava autem levněji.
A když k tomu ještě připočítám komplikace s placením v autobusu :roll: , člověk si pořád někde musí rozměňovat peníze, aby měl drobné, nejlépe přesně. Vidím to u nás v Siřejovicích, když za cestu do Lovosic dám nějakých 13,-Kč a chtěl bych zaplatit padesátikorunou , tak dostanu od řidiče vynadáno jako bych platil tisícovkou.
Tak že než podstupovat takovéto komplikace tak pojedu raději autem a ještě ušetřím. Kolik lidí bude uvažovat stejně jako já ? Že by všichni ?
A jak píše Laďuša, nedej Bože kombinace vlaku a autobusu. Třeba v Litotměřicích je to z horního vlakového nádraží na autobusové nádraží cca 1,5 km.
No, holt na to nemá kraj peníze. Zajímavé ovšem je , že na jiné mnohem méně důležité věci mají peněz dost.
A zrovna ústecký kraj se již na autobusové dopravě vyřádil dost :? Kdyby teď měli ony peníze co pan hektman promrh(d)al při jeho snaze vyštípat DPÚK (který měl na rozdíl od současného dopravce šikovný systém dobíjecích čipů na placení jízdného a nemusel tudíž člověk neustále u řidiče chrastit drobnými) tak můžou spoustu regionálních vlaků platit pěkně dlouho.
A když už by u nás třeba měli plnou hubu ekologie, tak ať taky poví jak vyštípali z dopravy v ústeckém kraji DPÚK , který jezdil téměř výhradně EKObusy na zemní plyn. Kdežto současný dopravce má jen obyčejné busy na naftu, a to ještě ,zejména v počátku svého působení u nás, kdejaké ojetiny z Německa.
Kolikpak "drobných" asi panu Šulcovi za tuto akcičku přibylo v soukromém měšci ?
Nakonec s nahrazením vlaků autobusy má již zkušenost jedna kolegyně z práce, potom co byl zrušen provoz na lokálce Lovosice - Most jezdí do práce autobusem. Ovšem zastávku vlaku měla hned za vsí, ale na autobus chodí pěšky 2 km až na křižovatku s hlavní silnicí.
Pro starší ženskou co má 3 roky do důchodu to jistě není právě příjemné, obvzláště ne ve tmě. Ale co je našim hlavounům ve vedení kraje do obyčejných lidí, že ?

Napsal: pon bře 09, 2009 15:09
od Saša
Až dnes došlo na transver fotek takže zde foto "Páry" v LTM .
M.P. psal jak pěkně voněla olejem když přijela , aby né když "jí" mazali v LTM tak padlo minimálně 5 L oleje .

Napsal: pon bře 09, 2009 21:06
od Michal Pokorný
A co ho skončilo na zemi 8) Škoda, že se nepřišel podívat pan Bursík, hezky ho přivázat vzadu k plotu , aby se na to musel dívat.
Ten by u toho trpěl jako zvíře, to by byla pomsta za všechno co provádí :lol:

Napsal: pon bře 09, 2009 22:07
od Laďuša
:) Zajímavý, že ačkoliv stejný Němky jezdily i u ČSD (555.0 a 3(Mazutky)), tak naše vypadaly docela jinak :)

Napsal: úte bře 10, 2009 10:56
od Sid
Tak prispejem trochou do debaty o rušení lokálok. Pár rokov tomu je, čo u nás zrušili spoj Prievidza- Nitrianske Pravno. Na trase premávali už len autobusy. Spoj zrušili kvôli nedostatku cestujúcich. Autobusové spoje boli mizerné a väčšinou tam chodily autobusy medzimestské, ktoré len cez Pravno prechádzali a boli preplnené. Toto bolo obzvlášť pre deti a starých ľudí veľmi nevýhodné. Neviem prečo, či si to náhodou ľudia vydupali alebo čo sa stalo, asi pred dvomi rokmi začali vlaky do Pravna znova jazdiť, ale len asi 3 krát za deň tam aj nazad. Týmto rokom sa počet spojov zvýšil na asi 6. Keď začali chodiť, mal som cestu do Nedožier, čo je stanica medzi Prievidzou a Pravnom. Celý lístok stál 4 koruny, pričom na autobus som mal preukážku na polovičné lístky, ale na túto trasu stál polovičný lístok asi 8 :!: korún. Pričom vzdialenosť od Prievidze je iba 5 km.


Ja osobne využívam autobusy len výnimočne inak volím vlaky alebo auto. SAD Prievidza je lakomý podnik, ktorý za lístky pýta nekresťanské sumy a úroveň sa im nevyrovná. Napríklad vodič na medzimestskej linke nevypína svetlá v autobuse a nedá sa spať, ich nové autobusy majú veľmi nepohodlné sedadlá... Do školy som chodil do Handlovej. V autobusoch bývala vždy strašná tlačenica a boli preplnené, v zime vydýchaný vzduch a kosa. takže keď to išlo, cestoval som vlakom. Príjemne, teplúčko, pohodlie a lístok o korunu lacnejší. Cestou som si vždy príjemne oddýchol. Navyše minulým rokom v januári a v lete autobusy podraželi a vlaky ostali tak. Pritom železnice nechali staré mašiny prerobiť na nové harmoniky a stále sa to udržuje v parádnom stave. Nezdražujú a majú peniaze :?: SAD PD má staré autobusy v stave rozpadu po všetkých stranách a nové krámy SOR sa už tiež rozpadajú, predávajú a kupú sa staršie karosy, už opotrebované.Všetko obgŕcavajú reklamami obludných rozmerov len aby zarobili. Opravy sa nerobia temer žiadne, alebo len nutné a odfušované, stále zdražujú, viac ľudí chodí autobusmi a žiaden pokrok nieje vidieť. Prečo :?: Ja si myslím, že všetky peniaze idú niekomu do vrecka.

Napsal: čtv bře 12, 2009 14:27
od Křečík Barbuška
Checht, když se na tu fotku tak dívám, tak bych měl dělat něco s tím bříškem, nebo tam za chvilku nevylezu :lol: .

Napsal: čtv bře 12, 2009 15:16
od Luděk Musil
Koko Loko píše:Checht, když se na tu fotku tak dívám, tak bych měl dělat něco s tím bříškem ...
To jsi byl ještě mladý, krásný .... štíhlý :oops: . L.

Napsal: čtv bře 12, 2009 17:51
od Křečík Barbuška
I ty lichotníku :oops: , vždyť to je foceno teď :mrgreen: .

Napsal: čtv bře 12, 2009 18:31
od Laďuša
242.2xx-x :)

Napsal: čtv bře 12, 2009 18:38
od Michal Pokorný
Laďuša píše:242.2xx-x :)
Ale prd, vždyť je to Koko Loko 2107.2104 :P

Napsal: pát bře 13, 2009 07:12
od Teepee
KL: a co to vůbec máš v ruce? To je nějakej vibrátor? :wink: :lol: