Stránka 63 z 294

Napsal: úte dub 19, 2011 08:35
od Teepee
Byla tu opomenuta jedna zásadní věc! Stalo se mi osobně v roce dávném (2002).
Jedna platba pojistného byla zaplacena se špatným variabilním symbolem, a to už v roce 2000, kdy se houfně všichni rozprchali od jediné České pojišťovny.
V roce 2002 jsem dostal upomínku, že je dluh na pojistném. Vyhrabal jsem ústřižek složenky, došel na pojišťovnu a k jejich velkému údivu jim ústřižek ukázal. Nezbylo jim namísto "tak to zaplaťte, když nemáte nic v ruce" dát platbu dohledat. Za pár měsíců další dopis, dluh na pojistném. Znovu na pojišťovnu s ústřižkem, znovu dohledat. Z pár měsíců dopis: Vaše pojištění odpovědnosti za škodu bylo z důvodu dlužné částky zrušeno ke dni (asi tři týdny nazpátek). Takže jsem tři týdny !!!!! jezdil bez pojištění. Óó, jaký jsem to grázl a sociál. (a to v té době v zákonech bylo, že nepojištěné vozidlo bude vyřazeno z registru)
Tak jsem vlítnul znovu do pojišťovny, a ejhle, už to byli schopní skutečně dohledat a částku z roku 2000, která jim někde dva roky visela v prázdnu přiřadit k mé pojistce a rázem byl účet v pořádku. Auto tehdy z registru vyřadit nestihli. Ono tehdy v zákoně taky bylo a je asi i dodnes, že stejně tak se vyřazuje z registru vozidlo které nemá STK. Obě vyřazení ale probíhají prý ve správním řízení, kam je majitel vozidla pozvána měl by se k tomu vyjádřit (řekli mi na evidenci vozidel, tehdy jsem se snažil zjstit, jestli náhodu dle platných zákonů k tomu vyřazení už nedošlo a já jezdím neexistujícím vozidlem :wink: :lol: )
Takže tak....

Napsal: úte dub 19, 2011 09:50
od MartasBrno
Teepee, Ale kuš, jakej grázl a sociál, bylo to zaplacený, ikdyž blbě, no a bylo to v aktivním řešení a taky že se to vyřešilo.

Napsal: úte dub 19, 2011 13:32
od Petr HC
MartasBrno píše:Teepee, Ale kuš, jakej grázl a sociál, bylo to zaplacený, ikdyž blbě, no a bylo to v aktivním řešení a taky že se to vyřešilo.
Když jsem se odhlašoval od Alianz, nechal jsem si vystavit potvrzení, že pojišťovna vůči mně nemá žádné pohledávky. Po dlouhém "okecávání" nač a proč mi vyhověli.

Napsal: úte dub 19, 2011 20:29
od Kewint
Otázka pro Svitaváky ,brňáky a okolí, vyjedu s mojí 1500 + podval+ na něm žigul do Březováku ? :D

Napsal: úte dub 19, 2011 20:36
od MartasBrno
Co je Březovák, jakej má sklon a kolik váží souprava? :mrgreen:
jestli je Březovák něco jako smolín, tak potěš koště, jenom s pořádným rozjezdem.
Jo počkej, ty myslíš ten kravskej kopec, kterýmu my říkáme Křtiňák, tak ten jde objet právě přes Březinu přece.
Kewe, odkdy může žigul tahat podval se stejně těžkým autem? Máte asi papírů na rozdávání ne?

Napsal: úte dub 19, 2011 21:04
od radek mb
Kewint píše:Otázka pro Svitaváky ,brňáky a okolí, vyjedu s mojí 1500 + podval+ na něm žigul do Březováku ?
Jako vcelku zkušený řidič všech možných souprav bych tě rád upozornil na pár věcí:
1) za žigula nesmíš zapojit vlek těžší než 750 kg
2)když ho zapojíš,tak není problém v tom,že by ho 1500 neutáhla,ale že z kopce to neubrzdí!
3)při rychlosti 60 km/h se ti ten podval k*revsky rozkmitá a dá to hodně práce to zklidnit(vlastní zkušenost,když jsem na podzim vlekl za žigulem podval a na ní desítku)
4)pokud tě chytí cajti,tak ti to daj parádně sežrat

Napsal: úte dub 19, 2011 21:33
od Kewint
radek mb, to vše vím neboj :)

Napsal: úte dub 19, 2011 21:44
od MartasBrno
Kewint, ty to řídit nebudeš že? :lol:

Napsal: stř dub 20, 2011 06:10
od Luděk Musil
Březovský kopec zde: Loc: 49°39'13.407"N, 16°31'10.589"E
Rozjet se to pod kopcem dá na max. 50 km/h - výjezd z obce, kromě toho je to tam klikatý.
A co se týká patnáctky s podválem a další károu na něm? Kromě toho, co říkal Radek, se to vyjet dá. Táhl jsem favorita do mnohem prudšího kopce a "1" jsem dávat nemusel. L.

Napsal: stř dub 20, 2011 07:01
od Teepee
Je to jak napsal Radek, limit není v tažné síle, ale v adhezi kol při brždění. Na druhou stranu podvalník pod auto je jistě bržděný, tak něco by to zvládnout mohlo. Ruku v ruce s tím jde sjíždění s maximální opatrností, bržděním motorem, hezky pomalu, neuhřát moc brzdy. atp.
Tažná síla je limitována únosností hardyspojky, v prudkém kopci na 1. rychl st. při přetížení začne kardan kmitat. Dál jsem to nedostal (jako že bych jí třeba roztrhnul).
Já jsem "testoval" s nebržděným přívěsem, do 750kg, který uveze asi tak kubík štěrku. (cca 1200-1400kg).

Napsal: stř dub 20, 2011 09:40
od MartasBrno
Doufám, že nikoho po cestě nesejmete a nezmrzačíte. Co takhle si půjčit auto který na to opravdu má?

Napsal: stř dub 20, 2011 12:59
od Kewint
Nebudu řídit já , jo podval je samozřejmě bržděnej , uvidíme no :)

Napsal: stř dub 20, 2011 14:29
od radek mb
Teepee píše: Na druhou stranu podvalník pod auto je jistě bržděný, tak něco by to zvládnout mohlo
Teepeem,můžu s klidným svědomím říci,že i když je ten podval bržděný,tak brzdný účinek při jízdě s kopce u žigula klesá velmi rychle.S prázdným podvalem ne,ale pokud je na něm auto,tak ano.Mám to vyzkoušené,takže žádné mlácení prázdné slámy. :wink:

Napsal: stř dub 20, 2011 15:16
od MartasBrno
Kewint píše:Nebudu řídit já , jo podval je samozřejmě bržděnej , uvidíme no :)
Víš jak to dopadlo s tím borcem co vezl ty traverzy a sejmul a zabil toho dědu v protisměru, doufám.

Víš, co to jsou Darwin Awards?

Napsal: pát dub 22, 2011 08:18
od dvk
Kluci kolem Olomouce/Přerova/Kroměříže - dají se tu někde po okolí sehnat horní/dolní čepy předních ramen Mastersport ? Nebo je třeba to objednat po netu ?