vik2 píše:Ropáku a co by se mě mělo stát s diferákem???
Mám bohužel první verzi Disco a ty měli pozustatek ze "Series" - slabé osy...
jinak tento víkend na sledanou na :
http://www.wildhogsbabiny.cz/
PS: Věta "Na hodinu jízdy připadne 2 hodiny oprav" vznikla právě kvulima ruským off autům a souhlasím s ní taky. Ale na Ruská auta a věci obecně neplivu, to zas aby bylo jasno
ptám se protože okolo jezdí čtyři cihly a vesměs všichni nadávají na slabé poloosy a diferáky.
Já na ně taky neplivu,nivrolet mě sloužil dobře a dlouho na to,co všechno zažila.Bohužel niva není čistokrevný offroad ale osobák na ruské cesty s tím,že si nechá líbit občas i něco tvrdšího ale na blbnutí po tankodromech to není.Můžeš s ní dělat cokoliv ale vždycky to na něčem zhoří.Praská diferák ? dáme pevnostní a budou odcházet klouby.Chceš velké kola ? smůla,slabý motor a přestane křížit zadek,což znamená docela problém,protože to jediné bylo na ní fajn,že zadek na normálních kolech,s podloženýma pérama,prodlouženou panhardkou a převařenýma tlumičema fungoval neskutečně dobře.
Pak zjistíš,že víc se to už zvedat velice nedá,skrz lomení poloos.A když by se to nějakým zázračným způsobem všechno vychytalo po x stovkách hodin,tak ti znije bouda na šrot.Začnou odpadávat díly ze zhnilé kastle.....začarovaný kruh.
Prostě sem víc opravoval než jezdil.Nejvíc mě nasralo,že patrolisti dojedou z akce,závodů a jediná údržba je oplach vapkou a koberců pod sedákama
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
a já furt dokola-řízení,čepy,tlumiče.řešení všelijakých zvuků-klepání,vrzání.A už mě to přestalo bavit.