Stránka 61 z 294
Napsal: čtv dub 14, 2011 14:41
od Teepee
Křidýlka jsem pochopil jako kus plastu, který má zastrkávátko, které je podélně rozřízlé na 4segmenty (nožičky) ty se strčí do díry a doprostřed se strčí kolíček (kulatina) ze stejného materiálu, která ty nožičky rozepře a už to drží fest. Problém je s demontáží, kolíček se ven dostává těžko, jednodušší ho strčit do prahu a nahradit pak celou novou příchytkou (k dostání v každé trafice že...
)
dvk píše:P.S. Včerejší úlovek v Tuzexu (kovošrot).
Docela dobrá 21044ka
Napsal: čtv dub 14, 2011 14:47
od dvk
Teepee píše:Docela dobrá 21044ka
Ale jo, semtam leze rez ale jinak nevypadá špatně, tož co by člověk chtěl za 10Kč/kg
Ty křidýlka jsme asi mysleli oba trochu jinak ale tak nějak to asi už chápu. Ono to na té fotce není moc vidět, ale na tom prahu jsou přichycené takové plíšky které drží tu lištu, že ? A ty plíšky jak jsem pochopil jsou přichycené jak jsi popsal
Napsal: čtv dub 14, 2011 14:50
od Teepee
dvk píše:Ono to na té fotce není moc vidět, ale na tom prahu jsou přichycené takové plíšky které drží tu lištu, že ? A ty plíšky jak jsem pochopil jsou přichycené jak jsi popsal
Nejsou to plíšky, ale jsou to taková plastová křidýlka, lepší fotku (detail) nemám.
Napsal: čtv dub 14, 2011 15:20
od Saša
Tak tak stačí mít vyplé zapalování a projistotu zavřít ručně nádrž (to v každém případě kdyby neměla nádrž na multiventilu elektroventil) . Pak povolit někde převlečnou matku před filtříkem a vypustit plyn (může to chvíli syšet a v chladném počasí může i odkapávat tekutý plyn) . LPG vypustit jedině VENKU ! NÉ v garáži . Za bezvětrného počasí chvilku počkat a pak je to bez problému . Ano filtřík je v tom ventilu na obrázku .
Napsal: čtv dub 14, 2011 22:02
od MartasBrno
Koko Loko, porozuměno, děkuji. Tedy kombinace kotouče + desky ze syslátu, nebo ke stávajícím kotoučům nové, měkčí desky z obchodu jsou přijatelné. Předpokládám, že syslátové ruské desky, kterých mám mnoho sad, budou jak šutr, není-liž pravda?
Dík. Ono se to časem připomene, rád budu připraven.
Napsal: pát dub 15, 2011 14:09
od dvk
Kam se poděl pan Vintera ? Jeho příspěvky plné nadhledu typu "nejlepší brzdy jsou funkční brzdy" a jiné více či méně úsměvné životní příhody a zkušenosti jsem vždy moc rád četl ...
Napsal: pát dub 15, 2011 14:20
od Teepee
dvk píše:Kam se poděl pan Vintera ? Jeho příspěvky plné nadhledu typu "nejlepší brzdy jsou funkční brzdy" a jiné více či méně úsměvné životní příhody a zkušenosti jsem vždy moc rád četl ...
K tomu já přidám, že mi tady chybí Wolf...
Napsal: pát dub 15, 2011 17:46
od Luděk Ondrůch
Dotaz na karosáře: Co za tmel mi doporučíte na tmelení spojů plechů po nabodování? Něco pružného a přelakovatelného.
Napsal: pát dub 15, 2011 18:44
od peet2101
Luděk Ondrůch, Na vnitřní spoje používáme tmel na sváry v kartuši, je furt pružnej dá se přestříkat a dobře se s tim pracuje. Lak na tom tmelu časem popraská, ale voda se skrz tmel nedostane. Na venkovní plechy musíš samozřejmě použít "tvrdej" tmel, nic pružnýho ne, nedržel by na tom lak. Daji se sehnat kyty s přídavkem hliníku a podobně, ty mají o něco lepší pevnost i pružnost.
P.S.: Ale věřit tomu nemusíš karosář nejsem
Napsal: pát dub 15, 2011 19:23
od Luděk Ondrůch
peet2101 píše:Na vnitřní spoje používáme tmel na sváry v kartuši, je furt pružnej dá se přestříkat a dobře se s tim pracuje.
Dík přesně o tohle mi jde, potřebuju to na podlahu a podběhy. Co je to za značku?
Napsal: sob dub 16, 2011 06:23
od peet2101
Luděk Ondrůch, Značku bohužel neznám, tehdy mi auto vařil známej a měl nějakej svuj tmel. Čitě ilustračně ti mužu předhodit třeba tohle
http://www.noto.cz/auto-prislusenstvi/t ... raven.html
Napsal: sob dub 16, 2011 22:07
od veliz
Maysner píše:Olejovy filtr na zigula a felicia maji stejny zavit? Vim ze na zigula jde pouzit ze stare skodovky, jen nevim jestli ma stejnej zavit i felicia. Mam doma zasobu filtru tak nechci kupovat dalsi
závit je stejný
Napsal: ned dub 17, 2011 08:13
od Maysner
veliz píše:Maysner píše:Olejovy filtr na zigula a felicia maji stejny zavit? Vim ze na zigula jde pouzit ze stare skodovky, jen nevim jestli ma stejnej zavit i felicia. Mam doma zasobu filtru tak nechci kupovat dalsi
závit je stejný
Diky. Ve ctvrtek jsem menil olej a uz je tam
Napsal: pon dub 18, 2011 09:29
od dvk
Luděk Ondrůch píše:Dotaz na karosáře: Co za tmel mi doporučíte na tmelení spojů plechů po nabodování? Něco pružného a přelakovatelného.
Záleží na výrobci a pojmenování, ale je to polyuretanový tmel, např. PU50, v kartuši, jak psal Peet. Prodává se klasika černý a taky i šedý a tuším i bílý, je to na lodě, střechy, auta, všecko. Na podlahy a podběhy super.
Napsal: pon dub 18, 2011 09:34
od MartasBrno
dvk píše:Luděk Ondrůch píše:Dotaz na karosáře: Co za tmel mi doporučíte na tmelení spojů plechů po nabodování? Něco pružného a přelakovatelného.
Záleží na výrobci a pojmenování, ale je to polyuretanový tmel, např. PU50, v kartuši, jak psal Peet. Prodává se klasika černý a taky i šedý a tuším i bílý, je to na lodě, střechy, auta, všecko. Na podlahy a podběhy super.
Jo, třeba na montáž šroubovaných blatníků na škodovky a vymazání spár mezi plechama, i kravsky velkých, je to taky super. Přilne a drží, přitom pruží.