Stránka 61 z 82
Napsal: pát úno 18, 2011 14:46
od Křečík Barbuška
Si děláš kozy, ne?
Ale držel se dlouho ... rozpovídej se prosím podrobněji.
Napsal: pát úno 18, 2011 14:55
od ger007
dodam videa , z toho pochopite, lepsie ako 1000slov
http://www.sendspace.com/file/8z9wi7
tak tu je to na pobavenie. ma to asi 30MB a zabere vam to asi 10minut drahocenneho zivota
Napsal: pát úno 18, 2011 15:19
od MartasBrno
No počkej, policajt sice bliká když nemá, ale tlakoměr ukazuje to samý co mně na té mojí potovře, když jsem ho měl nandaný. Nějaký tlak to má. Nikdy mi to nešlo přes 4. (Nehledě na přesnost těchhle indikátorů) Je tam policajt původně z tohoto motoru, nebo jiný kus? Zkusil bych výměnu. Podle sluchu nepoznám nic.
Napsal: pát úno 18, 2011 15:22
od ger007
no ano lenze ked som siel od luda tlak pri 3tis ot bol 4 a na volnobehu bol odlepeny od nuly, momentalne zaleze za 0 a motor sa zacne sklbat (triast) toto iste to spravilo aj z predchadzajucou klukou, mrzi ma len to ze som do toho natlacil X tisic korun a dalsich X kopec ludi mi v tom pomahali a vyslo to an zmar...
Napsal: pát úno 18, 2011 15:25
od MartasBrno
A kolik to najelo než se to takhle vybarvilo? (bylo to naráz, nebo pozvolna?)
Napsal: pát úno 18, 2011 15:33
od ger007
mam pocit ze to prichadzalo tak neak pozvolna ze uz po nastaveni predstihu ked som siel od KL to sem tam slabuuunko zasvietilo ale tlak ukazovalo paradne krasne dost az dnes to zacalo ukazovat takto kokotno, neviem co stym. Mal som ist domov a pojdem tak do riti. JO najelo to 43 km ! dobre nie ??
Napsal: pát úno 18, 2011 15:37
od Křečík Barbuška
Případné pazvuky jdou z vršku či spodku? Zkusil bych jiný filtr a ten starý kuchnul jestli v něm něco není ... .
Napsal: pát úno 18, 2011 15:45
od dvk
Tyjo to je smůla. Já na tvojem místě bych auto postavil někam do kouta a úplně se na něj na měsíc vykašlal, naordinoval si povinnou rekonvalescenci bez myšlenek na žigula
Hodněkrát jsem se takhle naštval nad nejhrůznějšíma poruchama nejrůznějších aut ale tohle jediné dycky pomohlo. Naštvaný stejně nic nevyřešíš.
Asi bych pak zkusil namontovat jiný budík tlaku oleje, třeba nějaký dílenský mechanický pro ověření. Je to jenom kus železa, všechno se dá vyřešit.
Napsal: pát úno 18, 2011 15:50
od ger007
mechanicky uz som tam raz daval z T813 ale ten co je tam stavajuci ukazuje tak o 0,25 atm menej. neriesim, zacinam zistovat ako chodia autobusy a vlaky, urobim nieco pre zivotne prostredie ked prestanem tieto vraky prevadzkovat
zvuky vychadzaju z vrchu znie to ako keby si to niekde prisavalo falosny vzduch ale neviem kde vsetko som dotiahol a navyse som dal nove tesnenie takze tomu zu vobec ale vobec nerozumiem
Napsal: pát úno 18, 2011 15:51
od MartasBrno
No, ta výměna filtru a rychlá kontrola starého bude myslím bezpečnější. Samo, ideál by byl analogový "vodovodní" budík na kusu hadice rovnou do bloku.
Napsal: pát úno 18, 2011 15:51
od ger007
ano tento budik je doma v garazi na policke,
filter tu nemam druhy, doma mam 3
Napsal: pát úno 18, 2011 15:54
od MartasBrno
Paličková jich bude mít snad taky pár.
Napsal: pát úno 18, 2011 15:59
od ger007
zeby som siel jeden kupit a nasral by som sa akurat ?? aj tak sa raz bude muset zistit co tomu je, dokedy ma ona otvorene ?
Napsal: pát úno 18, 2011 16:00
od MartasBrno
tak aspoň do pěti určitě.
Napsal: pát úno 18, 2011 16:01
od Luděk Musil
Já tomu taky nerozumím. Pár motorů jsem dohromady poskládal, tento jsem skládal stejně pečlivě jako jiné ... . Asi si půjdu hodit
. L.