Jarní sraz 2009
Moderátor: Moderátoři
nemecky preklad:
Achten Sie auf Zusammenstoß beim Abbremsen oder Anhalten der Autokolonne.
Halten Sie sicheren Abstand zum Vordermann.
Höchstgeschwindigkeiten: Landstraße 60 km/h, Stadt 40 km/h.
Aufpassen in unübersichtlichen Felsen- und Waldabschnitten.
Das Verhalten der Fahrer wird von der Tschechischen Polizei und der Leitung des LadaKlubs CS o.s. beobachtet.
Achten Sie auf Zusammenstoß beim Abbremsen oder Anhalten der Autokolonne.
Halten Sie sicheren Abstand zum Vordermann.
Höchstgeschwindigkeiten: Landstraße 60 km/h, Stadt 40 km/h.
Aufpassen in unübersichtlichen Felsen- und Waldabschnitten.
Das Verhalten der Fahrer wird von der Tschechischen Polizei und der Leitung des LadaKlubs CS o.s. beobachtet.
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
mi to nerikej, ja umi jen Frank ist krank . Nastesti mame v dosahu posvecenou kapacitu www.branik.org .Nulašestka píše:JmJ: Velmi dobrej překlad.
VAZ 2104 1.3 1989
JmJ – velký dík, maličko jsem to zformátoval, aby to zapadlo do tabulky – snad jsem se moc proti němčině neprohřešil . Tu poslední větu už jsem musel zalomit . Takto jsem to dal do itineráře .
ACHTEN SIE AUF ZUSAMMENSTOß BEIM BREMSEN ODER HALTEN DER KOLONNE.
HALTEN SIE SICHEREN ABSTAND ZUM VORDERMANN.
HÖCHSTGESCHWINDIGKEITEN: LANDSTRAßE 60 KM/H, STADT 40 KM/H.
AUFPASSEN IN UNÜBERSICHTLICHEN FELSEN- UND WALDABSCHNITTEN.
DAS VERHALTEN DER FAHRER WIRD VON DER CS POLIZEI UND DER LEITUNG
DES LADAKLUBS CS O.S. BEOBACHTET.
Mezitím mi dorazila i PL verze . Díky Laďušo !
Možná je ale zbytečné překládat celou tabulku - to pro překladdy do UA ev. RUS. Měla by stačit ta upozornění ev.poznámky, abychom to nekomplikovali tomu, kdo bude zajišťovat tisk. O ostatní se postará grafika a nápisy na rozcestnících jsou tak jako tak české.
ACHTEN SIE AUF ZUSAMMENSTOß BEIM BREMSEN ODER HALTEN DER KOLONNE.
HALTEN SIE SICHEREN ABSTAND ZUM VORDERMANN.
HÖCHSTGESCHWINDIGKEITEN: LANDSTRAßE 60 KM/H, STADT 40 KM/H.
AUFPASSEN IN UNÜBERSICHTLICHEN FELSEN- UND WALDABSCHNITTEN.
DAS VERHALTEN DER FAHRER WIRD VON DER CS POLIZEI UND DER LEITUNG
DES LADAKLUBS CS O.S. BEOBACHTET.
Mezitím mi dorazila i PL verze . Díky Laďušo !
Možná je ale zbytečné překládat celou tabulku - to pro překladdy do UA ev. RUS. Měla by stačit ta upozornění ev.poznámky, abychom to nekomplikovali tomu, kdo bude zajišťovat tisk. O ostatní se postará grafika a nápisy na rozcestnících jsou tak jako tak české.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nevim, tisk cizích verzí bych moc zase nehrotil. Ty 3 výtisky pro Poláky můžu klidně vytisknout já a dáme jim to nad plán eště k našim oficiálním
Jinak jak vidim ostrý es tak si uvědomuju, že polskej text je psanej bez těch jejich znaků, ale to nevadí. Akorát to nevypadá tak profi
Jinak jak vidim ostrý es tak si uvědomuju, že polskej text je psanej bez těch jejich znaků, ale to nevadí. Akorát to nevypadá tak profi
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Zdravím Radku MB a Štěpáne, předpokládám ,že mluvíte o Jedovnici a nevím na jaké GSM síti jste byli . Až to budu v Č.Ráji projíždět, vezmu si s sebou mobil (Vodafone) , ale už teď nevím co budu muset sledovat dřív. Na tom Hruboskalsku mohou být také hluchá místa. Zatím vím o jednom a to je v okolí Nebáku , v údolí Žehrovky(tam je to doslova kaňon), která dál protéká okolo Příhraz , ale tam už se to údolí značně rozšiřuje .
Ahoj Petře.
Ne ne, jednalo se o spanilku na jarním srazu v Hradišti. Vrátili jsme se zpátky na letiště a pak jsem si všimnul, že zamnou přijelo jen asi 10 aut, tak jsem se kouknul na mobil a měl jsem tam SMS zprávy o zmeškaných hovorech od Radka. Já mám T-Mobile a chvílema v Českém Ráji nebyl signál, tak jsem ani nevěděl, že mi Radek volal.
Ne ne, jednalo se o spanilku na jarním srazu v Hradišti. Vrátili jsme se zpátky na letiště a pak jsem si všimnul, že zamnou přijelo jen asi 10 aut, tak jsem se kouknul na mobil a měl jsem tam SMS zprávy o zmeškaných hovorech od Radka. Já mám T-Mobile a chvílema v Českém Ráji nebyl signál, tak jsem ani nevěděl, že mi Radek volal.
Vodafone taky v pohodě, vždyť jsme Davide volali spolu Byla to pekelná jízda. Koukat na cestu, na kolonu a ještě psát Davidovi sms kde jsme a na co odbočili . I přesto, že jsem do vysílaček skoro celou dobu řval, ať to vpředu zabrzdí, nic se nestalo. Proto by to opravdu chtělo kontakt na vedoucího kolony.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Právě proto se snažím, aby byl itinerář srozumitelný i pro malé dítě (mne na některých BOAS soutěžích vedla 12letá dcerka) – pak spolujezdec sleduje kdy a kam odbočit a řidič se může plně věnovat řízení vozidla . Návrh itineráře jsem již zaslal s průvodním dopisem tajemníkovi MěÚ Turnov a očekávám odpověď. A k těm vysilačkám – čím více lidí bude řvát na vedoucího kolony, tím méně se dozví. Proto je důležité více poslouchat a když vysílat , tak krátce a stručně. Ale mám tu zkušenost s řízením radiových sítí- jako radista i jako obsluha řídící stanice (na motoristických podnicích - Cena Prachovských skal, Štikovská rokle, Královédvorský okruh, a nyní již cca 35 let na 300 zatáčkách Gustava Havla ), že naučit radisty kázni na pásmu je ten největší problém. Nejhorší to bylo s vojáky základní služby (zapadli do hospody a konec), pak s esenbáky (někteří drželi vysílačku poprvé v ruce a akumulátory jim vydržely tak hodinku), následně s pořadateli z řad členů autoklubu (tam jsme si udělali půlhodinovou instruktáž a každý dostal jakási pravidla na lístku) a nejlépe fungovalo spojení v letech, kdy jsem si sehnal k obsluze stanic radioamatéry (naprosto bez problémů a to se stihli bavit na záložním kanálu mezi sebou a na hlavním jim neuteklo ani slovíčko – většina CB stanic má tzv. dual watch – sledování dvou kanálů současně) . Ale to už jsem se moc rozkecal. Tak ještě přidám poslední verzi itineráře (budu muset doplnit údaje na kilometrovnících) , poprosím o připomínky a Radka MB o překlad upozornění do ukrajinštiny.Vašátor píše:Vodafone taky v pohodě, vždyť jsme Davide volali spolu Byla to pekelná jízda. Koukat na cestu, na kolonu a ještě psát Davidovi sms kde jsme a na co odbočili . I přesto, že jsem do vysílaček skoro celou dobu řval, ať to vpředu zabrzdí, nic se nestalo. Proto by to opravdu chtělo kontakt na vedoucího kolony.
- Přílohy
-
- ITINER2009E.xls
- (70.5 KiB) Staženo 250 x
Nebylo ostrý s novýma pravidlama zrušený (místo něj ss)? I když sem zase slyšel, že se nový pravidla budou rušit...Laďuša píše: Jinak jak vidim ostrý es tak si uvědomuju
Jinak mě se to bloudění při spanilce líbilo, jak na jaře, tak i na podzim ve Vyškově, pravda, nechtěl bych bejt ten první co zůstane za závorama.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Marcel
- Příspěvky: 1122
- Registrován: ned led 15, 2006 19:58
- Bydliště: Hajnice u trutnova
- Kontaktovat uživatele:
Rád bych aby fungovalo, že si každej bude hlídat toho za sebou a snažil se sním srovnat. Když ten zamnou zastaví tak přece nepoletím dál, když zpomalí tak mu neujedu ale opravdu se mu podřídím
Marcel 2107
LADA 2107 - Laděnka
Největší abstinent z LKCS
http://marcel2107.rajce.idnes.cz/Ladka/#album
Silnice, mé přechodné bydliště
LADA 2107 - Laděnka
Největší abstinent z LKCS
http://marcel2107.rajce.idnes.cz/Ladka/#album
Silnice, mé přechodné bydliště