Stránka 7 z 26

Napsal: úte dub 14, 2009 10:36
od Raduz
zelvotron píše:To je sice taky možný, ale doporučil bych to jen plynařům, protože ti mají v nádrži obvykle jen pár litrů. :)
Já to tam dal naspátek plastový, ale myslím že by případné plyny mohly utýct i napouštěcím hrdlem. Nebo ne?

Napsal: úte dub 14, 2009 12:20
od zelvotron
Ale jenom když je otevřený ;)

Napsal: úte dub 14, 2009 17:45
od Raduz
Že by to tak těsnilo. Já si třeba vůbec nepamatuji, že bych nějaký takový bazmekt byl třeba u 15ky nebo u Š120. Jak byly ty plyny řešený tam, no????

Napsal: úte dub 14, 2009 18:53
od zelvotron
Tam se ty plyny pouštěly do atmosféry :-P

Napsal: stř dub 15, 2009 18:40
od Dodi
Zatiaľ som nezaregistroval problém kvôli vyradeniu separátora a jeho prepojeniu priamo s nádržou. Nemám plyn a tankujem vždy až prakticky po viečko. Mechanik ma ubezpečil, že túto "úpravu" realizovali pri celkom nových ešte nepredaných autách, práve pre hnitie tejto nádržky. Snáď má pravdu.

Napsal: pát čer 26, 2009 22:09
od adman
Ahojte,

dnes po takych velkych krupach sa mi na Ladenke 110 (2112) objavili v metalize male oderky az na "kozu" . Trosku sa bojim, aby mi to tam nezacalo kvitnut od hrdze. Preto som uvazoval, ze na tie oderky pouzijem lakovu tuzku, fixku ci ako sa to vola. Viem, ze vysledok bude vidiet, ale aspon tie oderky budu nejako zakryte. Pocul som, ze sa daju pouzivat tie lakove tuzky trebars tak, ze napr. na Daciu Logan sa hodi skodovacka tuzka a pod. Sice je dost mozne, ze moja Ladenka dostala metalizu dodatocne pri prvom alebo druhom majitelovi, pretoze v papieroch je uvedena len modra farba. Aka, to uz papiere nehovoria. Napriek tomu by som tam skusil najst aspon podobny odtien. Aku teda mozem pouzit lakovu tuzku ? Vdaka

Napsal: sob čer 27, 2009 11:53
od plavec
Kod farby v techničáku nemáš? Myslím, že by tam měl být a podle něj to vybrat.

Napsal: sob čer 27, 2009 13:35
od adman
Cau plavec,

v technicaku mam iba modra metaliza. Nejake fotky auta mam tu v mojom vlakne http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=11220.
Podla vsetkeho asi bude treba "iba" odhadnut ten odtien. Ide o to, len nech su tie odery zakryte, aj ked ta farba nebude celkom rovnaka. Ale mozno mi niekto bude vediet poradit.

Napsal: sob čer 27, 2009 13:35
od Cory
Pozri sa, ci nemas nalepku na B-stlpiku, ked otvoris vodicove dvere

Napsal: sob čer 27, 2009 14:02
od plavec
Vzorníky http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#210998

Zřejmě se jedná o odstín č.448 Modrá tmavá metalíza

Napsal: sob čer 27, 2009 15:26
od adman
Cory píše:Pozri sa, ci nemas nalepku na B-stlpiku, ked otvoris vodicove dvere
Cau,

hej je tam dole na stlpiku taka modra nalepka, cista bez nejakych cisel.

Napsal: sob čer 27, 2009 15:27
od adman
plavec píše:Vzorníky http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#210998

Zřejmě se jedná o odstín č.448 Modrá tmavá metalíza
Dik plavec, to moze byt ono.

Napsal: sob čer 27, 2009 15:31
od Cory
no na nalepke na aute by malo byt uvedene cislo farby :) mozno je prestriekana

Napsal: sob čer 27, 2009 16:24
od adman
Cory píše:no na nalepke na aute by malo byt uvedene cislo farby :) mozno je prestriekana
Asi uz to je prestriekane, nevadi, skusim podla vzornika co mi poslal plavec.

Napsal: sob čer 27, 2009 16:55
od Petr HC
Dnes existují firmy, které změří kolorimetrem odstín barvy a namíchají podle toho libovolné množství (min.je tuším 1/4 kg) rezervní barvy stejného odstínu. Podle zde uvedených (ruských) vzorníků bych měl mít (odhadem) odstín 100 nebo 116 . Po kontrole podle vzorníku Škoda jsem však zjistil, že mám na voze odstín podle DIN normy SD 9885 – červená hot chilli metaliza a bylo mi řečeno, že dovážené vozy (včetně Lad-údajně od r.v. 2003-4) jsou stříkány německými barvami podle zmíněné normy. Po zakoupení spreje tohoto odstínu jsem nastříkal černé plastové masky okolo mlhovek a ani dnes po cca 3 letech nepoznáte rozdíl odstínu proti karoserii. Lehké škrabance stříknu přes šablonu tímto sprejem a téměř zaschlé rozleštím hadrem .Poznají se teprve při důkladném prohlížení a vhodném osvětlení