Stránka 7 z 11

Napsal: pát srp 08, 2008 16:02
od Miči
Takže auto skoro hotový, chybí hromada blbostí do finálního stavu. Včera (7.8.08) jsem vložil 2105 1985 do rukou DOKTOROVI Markovi. Do chvíle než na to auto šáhnul šlo z 0-100kmh za 17,5s a 400m zvládlo za 20,6s. Po seřízení od Marka jde auto z 0-100kmh za 14,9-15,1s podle toho jak se mi podaří to odřadit jelikož stále ještě netuším, kde ta 1,3 bere nejlíp. 400m zvládne za 20,1s. Auto chodí dle výpočtů do asi 8500ot. jelikož otáčkoměr je mimo rozsah.Na dvojku 7500ot motor točí při 85kmh, mno po tom co na to šáhnul Marek umí na dvojku 100kmh -řídil doktor Marek. Bavíme se o 1,3 na ozonu. Musím říct, že jsem včera od Marka odjel asi v 18h a jak jsem zjistil jak to jede tak jsem do skoro půlnoci jezdil. Po rovině je to schopný zalomit rafiku tachecu za tachecových 160kmh a držet!(4q) Do seřízení byl problém držet tachecových 150kmh...Dneska proběhly závody 1,3 2105 vs. 1,3mpi felda 50kw jde o vyrovnanej boj.

TÍMTO SE OMLOUVÁM ZA SVŮJ NÁZOR V PŘEDCHOZÍCH STRÁNKÁCH TOHOTO TÉMATU, JELIKOŽ PŘI PŘEDSTAVĚ, ŽE NĚJAKOU 1,7 MAREK SEŘÍDÍ TAK SE MŮŽE JÍT FELDA OPRAVDU ZAKOPAT. TAK TEDA JSEM VŮL :oops: A JEŠTĚ JEDNOU POKORNĚ [glow=red]PROMIŇTE[/glow]..

Nějak mi to vyrazilo dech a začínám chápat proč některým z vás nestojí žiga na 165 pneu....

Napsal: sob srp 09, 2008 10:33
od Marek
Miči píše:Takže auto skoro hotový, chybí hromada blbostí do finálního stavu. Včera (7.8.08) jsem vložil 2105 1985 do rukou DOKTOROVI Markovi. Do chvíle než na to auto šáhnul šlo z 0-100kmh za 17,5s a 400m zvládlo za 20,6s. Po seřízení od Marka jde auto z 0-100kmh za 14,9-15,1s podle toho jak se mi podaří to odřadit jelikož stále ještě netuším, kde ta 1,3 bere nejlíp. 400m zvládne za 20,1s. Auto chodí dle výpočtů do asi 8500ot. jelikož otáčkoměr je mimo rozsah.Na dvojku 7500ot motor točí při 85kmh, mno po tom co na to šáhnul Marek umí na dvojku 100kmh -řídil doktor Marek. Bavíme se o 1,3 na ozonu. Musím říct, že jsem včera od Marka odjel asi v 18h a jak jsem zjistil jak to jede tak jsem do skoro půlnoci jezdil. Po rovině je to schopný zalomit rafiku tachecu za tachecových 160kmh a držet!(4q) Do seřízení byl problém držet tachecových 150kmh...Dneska proběhly závody 1,3 2105 vs. 1,3mpi felda 50kw jde o vyrovnanej boj.

TÍMTO SE OMLOUVÁM ZA SVŮJ NÁZOR V PŘEDCHOZÍCH STRÁNKÁCH TOHOTO TÉMATU, JELIKOŽ PŘI PŘEDSTAVĚ, ŽE NĚJAKOU 1,7 MAREK SEŘÍDÍ TAK SE MŮŽE JÍT FELDA OPRAVDU ZAKOPAT. TAK TEDA JSEM VŮL :oops: A JEŠTĚ JEDNOU POKORNĚ [glow=red]PROMIŇTE[/glow]..

Nějak mi to vyrazilo dech a začínám chápat proč některým z vás nestojí žiga na 165 pneu....
Jede pěkně... :wink:. A to považte, že má mechanickou vrtuli na chlazení!!! Vezmete-li v úvahu okamžité otáčky motoru a přepočtete na otáčky alternátoru, dostanete skoro 17.000 rpm (což je těžce za dovoleným maximem otáček altíku).

Pravdou je, že za celé roky co dělám Lady je toto první seriový motor, co jde přes osm tisíc naprosto suverénně. Při stokilometrové rychlosti na dvojku (cca 8300 rpm) mi ho začalo být líto a i Miči chytil poněkud zelenkavý odstín v obličeji :-D (ani se mu nedivím), tak jsem řadil za tři (jinak by ten motor šel ještě dál).
A nechci ani domýšlet, co by byl schopen dát po úpravě kompresního poměru, otevření sání a výfuku, se zesíleným zapalováním a po úpravě předstihu..............

Napsal: sob srp 09, 2008 11:06
od Aleš.Melichar
Třeba vyzkoušet a podat zprávu :wink:

Napsal: sob srp 09, 2008 12:53
od Honza 21061
Třináctky nejtočivější. :) Mám pocit, že se budu muset po výměně rozvodů a rozdělovače, také za Doktorem vypravit s lahvinkou něčeho dobrého. Mít letadlo mě láká a stačilo pouze částečné seřízení s vyvaklanými rozvody na jarním srazu, abych poznal, že ten potenciál tam je! :twisted:

Napsal: sob srp 09, 2008 23:11
od JmJ
Ja tise zavidim tu maxilani rychlost. Nedostal jsem z Werglu II na 4. kvalt vic jak 140. jestli je to dano diferencialem, nebo nastavenim druhe komory, to netusim.

na 2. kvalt sem to trapil nekde mezi 90 - 100 km/h, 80 - 90 to jde celkem bezne, na 3. kvalt 120 - 125, ale na 4. kvalt vic jak 140 po rovine se nechce. Za 4 roky se ani cirym omylem nepodarilo toto zmenit. Ono to neni nic tak zasadniho, ale semo tamo to zamrzi.

Mam obavu, ze pripadna zmena k lepsimu bude znamenat zamenu k horsimu u spotreby.

Napsal: ned srp 10, 2008 07:46
od Miči
JmJ píše:Ja tise zavidim tu maxilani rychlost. Nedostal jsem z Werglu II na 4. kvalt vic jak 140. jestli je to dano diferencialem, nebo nastavenim druhe komory, to netusim.

na 2. kvalt sem to trapil nekde mezi 90 - 100 km/h, 80 - 90 to jde celkem bezne, na 3. kvalt 120 - 125, ale na 4. kvalt vic jak 140 po rovine se nechce. Za 4 roky se ani cirym omylem nepodarilo toto zmenit. Ono to neni nic tak zasadniho, ale semo tamo to zamrzi.

Mam obavu, ze pripadna zmena k lepsimu bude znamenat zamenu k horsimu u spotreby.
To mě právě překvapilo po návštěvě Marka - ta lada si uměla vzít 14L na 100km když jsem jednoduše nesundal nohu z podlahy, teď ani nemusím na podlahu a auto jede rychleji a po tom proježděným večeru mi vyšla spotřeba 11,5L a to považte, že jsem byl trvale nad 5000ot. kupodivu se mi to ani nepřehřálo. Pravda je, že maximální rychlosti jsou: 1q 45-50 2q 90-100 3q 140 4q zalomil rafiku na tachu do 160 za 160. -> ono by to možná na těch kvaltech šlo o něco víš, motor by se točil, ale...nerad bych zjistil jak to vypadá, když se katapultuje klika z bloku ven...

Napsal: ned srp 10, 2008 08:25
od Trevor
Ono jedna vec je to co ukazuje tacho a druha kolko v skutocnosti ides

Inak povedane moc by som sa nato nespoliehal. Ja som dal max z mojej kary 165 (mozno by to dalo 170) realnych podla gps a pritom si uz clovek pripadal ze ide zavratne rychlo :D

Napsal: ned srp 10, 2008 09:05
od Atex
no nerad to zkousim, ale na dvojku mi to od tech 5500 zacne prudce nabirat vykon, zkousel sem do 7500 a taha porad vic a vic, nad tyto otacky uz fakt nemam odvahu (tech 7500 bylo snad jen dvakrat co mam to auto). Jinak vim jak si ondra vychvaloval svou 1300 a myslim ze jela hoodne pekne ;-)

Napsal: ned srp 10, 2008 09:10
od Křečík Barbuška
Trevor píše:... si uz clovek pripadal ze ide zavratne rychlo
Ono to chce mít schopnost vycítit okamžik těsně před rozpadem strukturální integrity a ubrat. V okamžiku ztráty prvních součástí už je pozdě :mrgreen: .

Napsal: ned srp 10, 2008 10:56
od Little Red Riding Hood
1300 nejlepší říkám furt.. dovolil bych si ji srovnat i se 1700, ale při stejném výkonu s trojnásobnou spotřebou... :mrgreen: ale jede.. trhá silentbloky....

Napsal: ned srp 10, 2008 11:29
od Miči
Tak měl jsem diodový otáčkoměr do 7500ot. je opět po smrti neb nevydržel přetáčení během zmiňovaného večerního dračení... kdyby mi fungoval milostivě scener tak bych poslal Sašovi schéma,jestli by nevěděl jak zvládnout ty špičky....a pak bych posunul rozsah.Každopádně se na všem usilovně pracuje...Ač mě to děsně štve,tak nejspíš osadím auto origo laďáckým otáčkoměrem a tachem do 180 kterej nechám cejchnout, nemám rád tuning,ale nejspíš to jinak nepůjde...

Napsal: ned srp 10, 2008 15:11
od Cory
No ja som si tiez nevedel vynachvalit moju 1,3. Uvidime ako na tom bude 1,7k :mrgreen:

Napsal: ned srp 10, 2008 17:12
od Miči
Koko Loko píše:
Trevor píše:... si uz clovek pripadal ze ide zavratne rychlo
Ono to chce mít schopnost vycítit okamžik těsně před rozpadem strukturální integrity a ubrat. V okamžiku ztráty prvních součástí už je pozdě :mrgreen: .
no nějak se mi nechce ztrácet součástky....ale jsem magor a občas to přepísknu.

Jinak tacho co mám v autě neproměřuje ani předepsaných 10% mám 05tkový a s vyznačenými čárkami 6000ot.motoru 40 , 60 , 100 VŽDY přesně otáčky vs.tacho - 6000ot. na trojku je přesně 100kmh, navíc je to odzkoušený i na městských radarech mám plus 6kmh pořád..od chvile co se pohne rafika tj asi 20kmh dál je to konstantní, nevím asi povedenej kousek, nebo štěstí.

Napsal: ned srp 10, 2008 20:21
od Pisty
Ja som len raz isiel nad 7500ot a isla spojka do paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :axe:

Napsal: ned srp 10, 2008 21:40
od Yellow01
Pisty píše:Ja som len raz isiel nad 7500ot a isla spojka do paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tak to ti asi nejspíš zůstala viset, protože pokud spojka vypíná jak má, tak jí nemůžeš odpálit při žádných otáčkách...