Stránka 7 z 15

Napsal: stř kvě 25, 2011 08:33
od cackler
Yellow01 můžu taky poprosit o výkres?

Napsal: stř kvě 25, 2011 08:46
od TomasNM
Ja by som ho sem zavesil,akurat Yellow ma na to asi autorske prava,tak ak dovoli,neni problem.

Napsal: stř kvě 25, 2011 09:02
od Yellow01
Sem se to v plný velikosti vložit nedá, takže jestli se chce Tomasovi to vložit na nějakou úschovnu fotek, tak beze všeho.

Napsal: stř kvě 25, 2011 09:07
od TomasNM
Tak skusim...

Napsal: ned kvě 29, 2011 07:04
od TomasNM
Zatial cisto hypoteticky:
Ak sa mi to osvedci,rozmyslam ich navyrabat viac a predat,ak by bol zaujem.
Tipujem,ze zajtra by som mal mat kus hotovy,frezari maju zadanie,tak uvidime ci zapasuje.

Napsal: stř čer 01, 2011 16:11
od Jany_RS
TomasNM, no jak už vyrobeno???

Napsal: stř čer 01, 2011 16:14
od TomasNM
Bohuzel,stale ne...
Cakajte,ste v poradi...
Mam nejakych nespolahlivych dodavatelov :(

Napsal: stř čer 01, 2011 16:38
od popest
Mě by zajímalo, proč výrobce zvolil jako napínací součást lištu a ne ozubené kolo jak je na fotce... Před pár lety jsem hledal firmu, která by dokázala vyrobit tlumič kmitů řetězu... Podařilo se mi najít firmu, která se zabývá výrobou napínáků a vodičů řetězu z plastu.

Tyhle plasty mají např. vysokou kluznost, odolnost proti oděru a můžou být pevnější než ocel.

Napsal jsem jim pár mailů. takže najít o jakou firmu jde by nebyl problém.

Možná by stálo za to, když už tady kreslíte :-), nakreslit výkres napínací lišty a poslat jim to tam, kolik by stála výroba.

Já osobně bych dal asi přednost kvalitní napínací liště.

Napsal: stř čer 01, 2011 16:51
od MartasBrno
Jestli by nebylo snazší zkusit přes Coryho sehnat díly do stříkaček, nevím teď který motor to je, jestli 213 nebo 214, ale je t onejspíš ten s hydrostavy ventilů a napínáku řetězu. Podle obrázků by měl mít poněkud moderněji vyřešené vedení řetězu. jen jde o to, jestli to jde sehnat a jestli to pasuje.

Mám na mysli toto http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... -vala.html
a toto: http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... telya.html

nakonec zajímavá může být i dostupnost ostatních dílů tohoto motoru...

Napsal: stř čer 01, 2011 17:14
od popest
No, jestli to jde použít nevím, ale opět vidět, že pro napínání byla zvolena lišta a ne ozubené kolo....

Něco málo jsem hledal na netu a aspoň u toho co jsem našel, se řetěz napínal lištou.

Napsal: stř čer 01, 2011 17:39
od MartasBrno
Ona fakt může být lišta lepší, ale je potřeba si uvědomit, že hlavním motivem výrobce může být cena výroby. Ale nevidím důvod, proč nezkusit třeba lišty nové konstrukce namísto starých, které ještě výrobci odfláknou tak, že to lidi radši nahrazujou kolečkem.

Napsal: stř čer 01, 2011 17:52
od Luděk Ondrůch
MartasBrno píše:a jestli to pasuje.
Když se podíváš na ty fotky pořádně, tak zjistíš, že ty lišty jsou pro jednořadý řetěz. Ve všech starších motorech je řetěz dvouřadý (nepočítám 2105).

Napsal: stř čer 01, 2011 19:39
od MartasBrno
Luděk Ondrůch píše:
MartasBrno píše:a jestli to pasuje.
Když se podíváš na ty fotky pořádně, tak zjistíš, že ty lišty jsou pro jednořadý řetěz. Ve všech starších motorech je řetěz dvouřadý (nepočítám 2105).
Čili by to znamenalo vyměnit sadu kol a řetěz, tedy nejlíp v situaci, kdy by to motor normálně vyžadoval. Pak je teda otázka ceny za takovou rekonstrukci... Je tam ještě další zádrhel?

Napsal: čtv čer 02, 2011 13:56
od popest
Na tohle se vykašli.... Dvouřadý řetěz má určitě taky opodstatnění.... Zaměřil bych se na něco reálnějšího a tím je výroba té napínací lišty podle originálu akorát z lepšího materiálu.

Napsal: čtv čer 02, 2011 19:12
od Yellow01
A jaký to má smysl? Podle mě je to kolečko mnohem lepší než nějakej plastovej krám, kterej se obrušuje do motoru.