Náhrada třecí lišty rozvodového řetězu

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cackler »

Yellow01 můžu taky poprosit o výkres?
TomasNM
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomasNM »

Ja by som ho sem zavesil,akurat Yellow ma na to asi autorske prava,tak ak dovoli,neni problem.
Citroen Evasion 2.1TD
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Sem se to v plný velikosti vložit nedá, takže jestli se chce Tomasovi to vložit na nějakou úschovnu fotek, tak beze všeho.
TomasNM
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomasNM »

Tak skusim...
Přílohy
IMG_4659.zip
(458.04 KiB) Staženo 298 x
Citroen Evasion 2.1TD
TomasNM
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomasNM »

Zatial cisto hypoteticky:
Ak sa mi to osvedci,rozmyslam ich navyrabat viac a predat,ak by bol zaujem.
Tipujem,ze zajtra by som mal mat kus hotovy,frezari maju zadanie,tak uvidime ci zapasuje.
Citroen Evasion 2.1TD
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

TomasNM, no jak už vyrobeno???
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
TomasNM
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomasNM »

Bohuzel,stale ne...
Cakajte,ste v poradi...
Mam nejakych nespolahlivych dodavatelov :(
Naposledy upravil(a) TomasNM dne stř čer 01, 2011 16:45, celkem upraveno 1 x.
Citroen Evasion 2.1TD
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Mě by zajímalo, proč výrobce zvolil jako napínací součást lištu a ne ozubené kolo jak je na fotce... Před pár lety jsem hledal firmu, která by dokázala vyrobit tlumič kmitů řetězu... Podařilo se mi najít firmu, která se zabývá výrobou napínáků a vodičů řetězu z plastu.

Tyhle plasty mají např. vysokou kluznost, odolnost proti oděru a můžou být pevnější než ocel.

Napsal jsem jim pár mailů. takže najít o jakou firmu jde by nebyl problém.

Možná by stálo za to, když už tady kreslíte :-), nakreslit výkres napínací lišty a poslat jim to tam, kolik by stála výroba.

Já osobně bych dal asi přednost kvalitní napínací liště.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Jestli by nebylo snazší zkusit přes Coryho sehnat díly do stříkaček, nevím teď který motor to je, jestli 213 nebo 214, ale je t onejspíš ten s hydrostavy ventilů a napínáku řetězu. Podle obrázků by měl mít poněkud moderněji vyřešené vedení řetězu. jen jde o to, jestli to jde sehnat a jestli to pasuje.

Mám na mysli toto http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... -vala.html
a toto: http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... telya.html

nakonec zajímavá může být i dostupnost ostatních dílů tohoto motoru...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

No, jestli to jde použít nevím, ale opět vidět, že pro napínání byla zvolena lišta a ne ozubené kolo....

Něco málo jsem hledal na netu a aspoň u toho co jsem našel, se řetěz napínal lištou.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Ona fakt může být lišta lepší, ale je potřeba si uvědomit, že hlavním motivem výrobce může být cena výroby. Ale nevidím důvod, proč nezkusit třeba lišty nové konstrukce namísto starých, které ještě výrobci odfláknou tak, že to lidi radši nahrazujou kolečkem.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1502
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

MartasBrno píše:a jestli to pasuje.
Když se podíváš na ty fotky pořádně, tak zjistíš, že ty lišty jsou pro jednořadý řetěz. Ve všech starších motorech je řetěz dvouřadý (nepočítám 2105).
VAZ 1117
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Luděk Ondrůch píše:
MartasBrno píše:a jestli to pasuje.
Když se podíváš na ty fotky pořádně, tak zjistíš, že ty lišty jsou pro jednořadý řetěz. Ve všech starších motorech je řetěz dvouřadý (nepočítám 2105).
Čili by to znamenalo vyměnit sadu kol a řetěz, tedy nejlíp v situaci, kdy by to motor normálně vyžadoval. Pak je teda otázka ceny za takovou rekonstrukci... Je tam ještě další zádrhel?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Na tohle se vykašli.... Dvouřadý řetěz má určitě taky opodstatnění.... Zaměřil bych se na něco reálnějšího a tím je výroba té napínací lišty podle originálu akorát z lepšího materiálu.
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

A jaký to má smysl? Podle mě je to kolečko mnohem lepší než nějakej plastovej krám, kterej se obrušuje do motoru.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“