Stránka 7 z 12
Napsal: úte bře 03, 2009 12:43
od Dusan
To bude tym ze ju naklanas skoro cez stechu
a jazdis zasadne s plnou nadrzou co D
Napsal: čtv bře 05, 2009 19:45
od DJW
Majo: Viečko na nádrž - nepasuje z Feldy?
Skoč k Beránkovi, požičajú ti ho na vyskúšanie.
Napsal: čtv bře 05, 2009 19:58
od plavec
Jestli má stejné hrdlo jako my na 111kách, tak tam s feldy musí pasovat, sám ho tam mám.
Otázka je, jestli Majo chce, nebo se obává toho, že kolem dírky na klíč poteče
Napsal: čtv bře 05, 2009 22:55
od Maysner
pokud se u toho nedostanes hadickou do nadrze je to zamykaci vicko vcelku k nicemu. a kdyz ti budou chtit ukrast benzin tak ti aspon nerozmrdaj vsechno okolo
Napsal: čtv bře 05, 2009 22:59
od Chester
Jenže ono se občas stává, že záškodníci nekradou ale přidávaj a některý látky v nádrži, udělaj potom v motoru slušnou paseku.
Napsal: pát bře 06, 2009 08:02
od plavec
Chester píše:ale přidávaj a některý látky v nádrži udělaj potom v motoru slušnou paseku.
Toho se právě taky obábám, proto, jsem to víčko sehnal zamykatelný i za cenu, že tam jde hůř natočit.Je to poměrně natěsno, jak je nový a neošoupaný.
Napsal: pát bře 06, 2009 16:51
od mayo456
Pred par dnami som u nas v KE na parkovisku videl na odtahovke nalozenu striebornu Ladu prioru sedan (zrejme tu ktoru spominal Majo) a vedla zaparkovanu fungl novu Nivu. Neodolal som prisiel som blizsie a pani zo SlovLada mi boli ochotni obe auta poukazovat.
Priora: pocit z auta za tu cenu ktoru ho ponukaju velmi dobry, dizajnovo sa to sice podoba Lade 110 ale v porovnani s nou je to auto ako z inej planety.Auto je velke priestranne, plasty maju presne licovanie, interier celkovo pôsobi pohodlne a prijemne. trochu mi prekazala silnejsia vôna novoty v aute ale to sa asi casom upravi. Ak by to malo este zadny nahon bral by som to vsemi 10 prsty
Niva: niva sa mi tiez pacila, je to pracovne auto a tento zigulik je hlavne ucelny ale to nikomu nemusim zdôraznovat, urcite ich poznate lepsie ako ja. Podobne ako v Priore aj v Nive bolo viac citit novotu. Snad len spomeniem ze sa da objednat aj Niva s dieslom s objemom 1.9 od peugeotu. neviem ci ten naftiak ma aj turbo ale vraj co sa tyka agility motor je agilnejsi ako klasicka Niva 1.7
Neviem ci tato moja sprava niekomu pomohla ale ak ano tak som rad.
Napsal: čtv dub 09, 2009 06:42
od Fišer Jiří
Zdravím všechny Laďáky!Konečně jsem se odhodlal se zaregistrovat.vlastním 2107i tatík má 2110 16V z roku 2001.Mám zálusk na Prioru a pokud v práci nebudou dělat další proti krizové opatření tak příští rok na jaře jdu do ní!
Napsal: čtv dub 09, 2009 20:09
od FOMA
Tak to je slovo CHLAPA z Ladaklubu
Napsal: stř čer 17, 2009 19:54
od zelvotron
Tak tu máme oficiálně kombíka:
http://lada.ru/cgi-bin/models.pl?model_ ... branch=tth
V souvislosti s tím zmizela 2111 a desítkovou řadu tak už zastupuje jen 3dv. Coupé 2112.
A kufr, navzdory tomu co tady dost lidí předpokládalo, zůstal stejnej: 444 litrů kontra 450 u jedenáctky.
Napsal: čtv čer 18, 2009 06:19
od Patrac
fňuk fňuk tak už vymíráme.
ze staré řady už jen 07/05 a niva
Napsal: úte črc 14, 2009 10:04
od zelvotron
Napsal: stř črc 15, 2009 07:36
od miro263
Priora dostala novy motor:
2,0 16V 280PS pri 8500ot/min krutak 265 pri 5600ot/min Motor z produkcie automobilky sOPEL.
zdroj pre rusky nehovoriacich:
http://74.125.39.132/translate_c?hl=en& ... g-cQhtM6pQ
Napsal: stř črc 15, 2009 11:35
od Jura Baran
Tak francouzi na VAZu přicházejí s projektem zvšování kvality, a to od projektování přes výrobu až po prodejní servis včetně posilování značky LADA. Otázkou jenom je, jestli to platí (v případě poprodejního servisu a posilování značky) pouze pro ruský trh nebo i exportní trhy?
http://www.zr.ru/news/163833
Napsal: stř črc 15, 2009 11:51
od miro263
Jura Baran píše:Tak francouzi na VAZu přicházejí s projektem zvšování kvality, a to od projektování přes výrobu až po prodejní servis včetně posilování značky LADA. Otázkou jenom je, jestli to platí (v případě poprodejního servisu a posilování značky) pouze pro ruský trh nebo i exportní trhy?
http://www.zr.ru/news/163833
Zeby som este rok pockal???