Stránka 7 z 29
Napsal: pon led 26, 2009 18:10
od plavec
rudo. píše:No jedno viem isto, že na toto auto sa predáva veľa súčiastok- šmejdov
To sa nedá takto brát.Na vela aut sa prodavajů šmejdy.Je jedno, zda na Opel nebo na Ladu,či maserati, pokud to robi stejná (šmejdská)fabrika.
Napsal: pon led 26, 2009 18:33
od rudo.
Plavec, to mi je jasné, len chudák majiteľ auta, vystavený tomu všetkému napospas a na zmilovanie servisov. Samozrejme potom po oprave v servise je všetko najlepšie hodiť na Rusov, ak sa nezdarená oprava vykonala na RU aute. A ak na inej značke, tak potom je najlepšie tvrdiť, že nové je nové a tak podobne. Ľutujem ľudí, ktorí sa tomuto nemôžu brániť a peňazí na zvyš nemajú.
Napsal: pon led 26, 2009 18:44
od plavec
rudo. píše:Plavec, to mi je jasné, len chudák majiteľ auta, vystavený tomu všetkému napospas a na zmilovanie servisov. Samozrejme potom po oprave v servise je všetko najlepšie hodiť na Rusov, ak sa nezdarená oprava vykonala na RU aute. A ak na inej značke, tak potom je najlepšie tvrdiť, že nové je nové a tak podobne. Ľutujem ľudí, ktorí sa tomuto nemôžu brániť a peňazí na zvyš nemajú.
Súhlasím s Tebou. Než jsem našel svoj oblúbený servis na Ladu, tak jsem zažil taky řeči typu- nojo to je ruská, tomu nerozumíme, to jste si měl kupit radši felicii a byl byste na tom lepe a podobné kydy.
Pak znám servis, kde když přijdu s nějakou závadou, tak mi povídaj: "Nojo, to si nevyberete, ať je to auto jaký chce, seru sa všetky, tuhle máme Fabiu a nejde tam posilovač a já neviem čo všetko, z toho by sam sa posral."Sice nadávajů, ale když už tak na všetky popelnice
Je to rozné, jak kade.
Pane Zelvotron: Co Ty Bremba?Kolik stojí a kdes je objevil, budeš je kupovat?
Napsal: pon led 26, 2009 20:44
od dmatej
plavec píše:rudo. píše:No jedno viem isto, že na toto auto sa predáva veľa súčiastok- šmejdov
To sa nedá takto brát.Na vela aut sa prodavajů šmejdy.Je jedno, zda na Opel nebo na Ladu,či maserati, pokud to robi stejná (šmejdská)fabrika.
Ano, FENOX přece vyrábí i pro VW Group a jiné, ne?
Jinak Rudo má pravdu - pokud vyměníš kotouče, tak vyměň i destičky za jiné odpovídající kvality. Navíc počítej s tím, že drážky na kotouči malinko sníží životnost destiček (u mě na Kalině zatím cca 80 tisíc km
).
Napsal: pon led 26, 2009 21:11
od Vláďa B
plavec píše:Súhlasím s Tebou. Než jsem našel svoj oblúbený servis na Ladu, tak jsem zažil taky řeči typu- nojo to je ruská, tomu nerozumíme, to jste si měl kupit radši felicii a byl byste na tom lepe a podobné kydy.
V mém servise Lady vždy velebili. Nezažil jsem, že by proti nim bylo použito křivého slova. Jen, když jsem teď přijel se 112, tak si mechanik povzdechnul, že kolem motoru není tolik místa jako dřív.
Co se týká brzd tak si zatím nemůžu stěžovat. Brzdí to docela dobře. Ale je fakt, že po dálnici nejezdím a tak nemám příležitost k pořádnému hamování. No a v našish kopcích brzdím převážně motorem.
Napsal: úte led 27, 2009 00:51
od Hlavi
Na dálnici je spíš problém s vůlema na přední nápravě - při zadupnutí ve stotřiceti je problém udržet stopu. Předpokládám, že je to problém všech Lad
.
Napsal: úte led 27, 2009 10:13
od rudo.
Hlavi, aké vôle na prednej náprave spomínaš? Ak sú tam vôle, tak ich treba odstrániť. Je jasné, že tesné to nie je po najazdení aspoň 50 000 km, ako za nova. Ale žiadne vôle také aby auto kôli tomu lietalo po ceste tam nemajú byť! Prestaňte konečne viniť konečne za všetko Lady! Okrem náprav , brzd, si zkontroluj aj zbiehavosť a zvislosť kolies.
Ešte tu mám pre seba odporúčané, poznačené brzdy: spomínané Brembo, ATE a Piling.
Napsal: úte led 27, 2009 10:29
od plavec
Taky tam mám trochu vůle na přední nápravě, ale ze 130tky jsem zatím vysloveně zahamtnout nemusel(na to jsem poseroutka, to radši budu brzdit intenzivně a těsně před hranicí blokování kol- už jsem se poučil že při blokovaných kolech brzdit nejde), tak nevím, jak se to chová ve 130.
Napsal: úte led 27, 2009 13:24
od FOMA
mám najeto 76 tis.km ale zatím žádné vůle a to ani při intenzívním brzdění jsem nezaznamenal
Napsal: úte led 27, 2009 15:21
od zelvotron
Zatím jsem o tom spíš jen tak uvažoval, až doslouží stávající kotouče... Je mi jasný, že by se museli dát i odpovídající destičky (a hlavně odpovídající pneumatiky
). Co jsem slyšel, tak tyhle kotouče mají rychlejší náběh hlavně za mokra a míň reznou, přímo na Ladu se u nás neprodávají, asi by se to muselo nějak objednat, ale na jiný auta stojí tak 2 - 3 tis. Zvýšená spotřeba destiček by mě netrápila, navíc hrany těch drážek jsou zaoblený, takže to nebude s tím opotřebením tak horký...
Rudo: to myslíš to CD? Až budu mít čas tak z něj zkopíruju obsah a někam ho dám jenom v RARu, ať nemusíš zápasit s tím obrazem disku, to bude nejjednodušší.
Jinak taky jsem měl trošku problém, že po zašlápnutí ve 130 nebylo auto moc stabilní, nakonec se ukázalo že mi nebrzdila jedna zadní brzda
Napsal: úte led 27, 2009 19:54
od rudo.
Želvotron, áno to CD. Vopred ďakujem. A keď už ideš aj na pneumatiky, tak by som pokračoval ešte diskami, ďalej už ma nič nenapadá, iba výmena auta, ale to už by bolo podľa mňa z kaluže do blata, ak by to nemalo ABS.
Kvalita kotúčov a doštičiek spočíva hlavne v ich odolnosti voči prehrievaniu, to ste ale asi vedeli. Hrdza a nekvalita RU kotúčov to bude asi fakt. Aj keď si myslím, že aj RU na sebe stále pracujú a veci menia. Viď. nová Kalina.
Napsal: úte led 27, 2009 21:42
od žež
Na dálnici je spíš problém s vůlema na přední nápravě - při zadupnutí ve stotřiceti je problém udržet stopu. Předpokládám, že je to problém všech Lad .
Mám najeto 65 tisíc a přední náprava je zatím bez vůlí.
Co se týče brzd tak ruské tvrdé desky jsem vyměnil za feroda. Jsou měkčí a kotouče nedostávají takové kapky.
Napsal: úte led 27, 2009 22:53
od rudo.
Žež, musím ťa sklamať
, to že doštičky Ferodo nedávajú také kapky kotúču, vyvracať nechcem a dostatočne odborne to ani nedokážem. No že doštičky Ferodo boli prekvapením negatívnym aj pre Rusov, to je fakt. Nespĺňajú parametre ani tých mojich Ukrajinských za 120 sk. Tak bacha na nich! Ver mi, bol by som rád, keby to nebola pravda. http://translate.c...history_state0= Predposledný riadok.
Napsal: stř led 28, 2009 17:26
od žež
Je ten odkaz vložen dobře? Vyhazuje mě to: adresa nenalezena.
Ruský destičky jsem měnil kvůli odlepení obložení, feroda byla první na raně. Pokud by se obložení neodtrhlo a jezdil bych na origo, tak můžu s obložením měnit i kotouče.
Brzdy na 2111 jsou oproti konkurenci docela chabý! Je možný že feroda se na ladu nehodí. Až feroda dojedu tak vyzkouším něco jiného.
Možná vyměním i kotouče. To už záleží na stavu financí.
Napsal: stř led 28, 2009 17:39
od Petr HC
Ferodo byla obchodní značka brzdových obložení a destiček, obsahujících asbest, který je silně karcinogenní (rakovinotvorný) . Jejich výroba (nevím jestli používání do spotřebování zbytků z výroby) byla před mnoha lety zakázána.