Stránka 7 z 37

Napsal: stř lis 26, 2008 18:37
od plavec
Raduz píše:TAVÍCÍ PISTOL.
Ta parodie z obchoďáku za 80 kč? No taky mě to napadlo, ale jestli to vůbec bude mít nějakou pevnost, však jsou tam velký tlaky a mě přijde že je to pistolka pro děti na lepení modelů.

Napsal: čtv lis 27, 2008 06:58
od Erik
plavec píše:
Raduz píše:TAVÍCÍ PISTOL.
Ta parodie z obchoďáku za 80 kč? No taky mě to napadlo, ale jestli to vůbec bude mít nějakou pevnost, však jsou tam velký tlaky a mě přijde že je to pistolka pro děti na lepení modelů.
S touhle tavící pistolí jsem se pokoušel zalepit nádržku ostřikovačů, bezvýsledně.

Napsal: čtv lis 27, 2008 14:53
od Petr HC
For Raduz ,Plavec a Erik – v chemických provozech kde se používají nádoby a potrubí z plastů mají horkovzdušné svářečky (ventilátor z vysavače a pistole kde se elektricky ohřívá vzduch ) a sadu plastových „elektrod“ různých průměrů a ti co to s tím opravdu umí ,zavaří všechno (a při tlakové zkoušce to nikdy nepraskne ve svaru ) . Bohužel niťárna v HK, vybavená touto technologií , kde jsem to viděl , už byla privatizována (rozkradena) .

Napsal: čtv lis 27, 2008 14:56
od Saša
Petr HC píše:(ventilátor z vysavače a pistole kde se elektricky ohřívá vzduch )
Většínou se používají svářečky na linoleum . Zavaří to všude kde opravují nárazníky .

Napsal: stř pro 03, 2008 22:02
od žež
Při výměně fridexu jsem se rozhodl že, si vyčistím vyrovnávací nádržku. Bylo velké překvapení, když po několika propláchnutí na mě začali vykukovat prasklinky. Ještě sice netekla, ale dlouho by to netrvalo.
Už mám namontovanou novou a krásně čistou, za pouhých 380 kč. Je to první díl, co měli na Táborské v Brně skladem. :!:

Napsal: čtv pro 04, 2008 06:13
od plavec
žež píše:Při výměně fridexu jsem se rozhodl že, si vyčistím vyrovnávací nádržku. Bylo velké překvapení, když po několika propláchnutí na mě začali vykukovat prasklinky. Ještě sice netekla, ale dlouho by to netrvalo.
Už mám namontovanou novou a krásně čistou, za pouhých 380 kč. Je to první díl, co měli na Táborské v Brně skladem. :!:
přesně takle jsem měl prasklou nádobku ostřikovače, ale tím rozšklebeným místem to už teklo,nebo spíš zpočátku pomalu prosakovalo. :wink:

Napsal: čtv pro 04, 2008 09:39
od zelvotron
Tohle mi neřikejte, to je přeci "nová" nádobka bez čidla, ta je přeci naprosto dokonalá :koko:

Napsal: čtv pro 04, 2008 11:23
od tavri
nejdokonalejší je ta původní - drží a voda nezdrhá.
obdivuju nadšení z nákupu a výměny nových dílů, já bych nejradši do Lady za každou její "neispravnosť" kopnul :-P

Napsal: pát led 02, 2009 15:58
od radek mb
tak jsem zjistil další nemilou věc.Nejenže byla stará expanska na h*vno,ale taky už i chladič dal najevo,že nechce sloužit a jal se téct.Dnes byl venku a až budou peníze na nový,poletí.Ještě že zlevnil benzin,aspon' mi náklady na jízdu zůstávají stejné.Co ušrtřim na benzinu,dám do Fridexu.
Také koncový díl výfucku je grogy,gumová hadice k nádrži je zpuchřelá a prasklá.Vylepšil jsem jen řazení,dotáhl ruční brzdu a zadek auta povolil na kostkách o stupen' dolu,tudíž mi začaly brzdit i zadní brzdy.A je to znát.
Takže dnes byl pro desítku údržbový den,děkuji tímto 'Stěpánovi G. za pomoc.

Napsal: pát led 02, 2009 16:04
od plavec
radek mb píše:tak jsem zjistil další nemilou věc.Nejenže byla stará expanska na h*vno,ale taky už i chladič dal najevo,že nechce sloužit a jal se téct.Dnes byl venku a až budou peníze na nový,poletí.Ještě že zlevnil benzin,aspon' mi náklady na jízdu zůstávají stejné.Co ušrtřim na benzinu,dám do Fridexu.
Také koncový díl výfucku je grogy,gumová hadice k nádrži je zpuchřelá a prasklá.Vylepšil jsem jen řazení,dotáhl ruční brzdu a zadek auta povolil na kostkách o stupen' dolu,tudíž mi začaly brzdit i zadní brzdy.A je to znát.
Takže dnes byl pro desítku údržbový den,děkuji tímto 'Stěpánovi G. za pomoc.
Právě se spustila smršŤ desítkových závad. U Tebe fridex. U mě taktéž. pak dále se mi urvala páska co mi držela poslední díl výfuku aby nevypadl z toho gumovýho držáku, jak se ten výfuk furt cpe směrem dozadu.A pak asi váha vzduchu a rád bych i vyřešil ten plynovej přepínač, kterej někdy nejde. :cry:

Napsal: pát led 02, 2009 16:28
od FOMA
kua dost takých rečí,začínám mít po jejich přečtení obavy,že i mě snad začne něco týct :koko:

Napsal: pát led 02, 2009 16:48
od plavec
FOMA píše:kua dost takých rečí,začínám mít po jejich přečtení obavy,že i mě snad začne něco týct :koko:
však někde si musíme poplakat. :lol: Neboj , jsou i lady do kterých se jen lije benzín.Takových pěkných kousků co jsou bez závad je tu dost.Třeba Petr HC, Zelvotron, a jiní. :wink:

Napsal: pát led 02, 2009 18:23
od zelvotron
FOMA píše: kua dost takých rečí,začínám mít po jejich přečtení obavy,že i mě snad začne něco týct :koko:
Však taky začne, to není totiž otázka jestli, ale kdy :P :D (ale třeba už to vyřešil předchozí majitel)

Radek: Měl by tam jít ze samary, má výhodu, že jde sehnat o dost levnějc, rozdíl je snad jen ten, že má díru na čidlo větráku, to pak musíš zaslepit (třeba tím čidlem :-D ).

Napsal: pát led 02, 2009 21:12
od Petr HC
plavec píše: Takových pěkných kousků co jsou bez závad je tu dost.Třeba Petr HC, Zelvotron, a jiní. :wink:
Asi to nebude naše zásluha . Nejspíš v byly vozy vyrobeny hned po ránu, když v žilách alkoholního oběhu pracovníků v Togliati kolovala ještě nějaká krev .

Napsal: pát led 02, 2009 22:53
od Chester
FOMA píše:kua dost takých rečí,začínám mít po jejich přečtení obavy,že i mě snad začne něco týct :koko:
v těhle autech vždy musí něco týct jinak by to bylo divný, například já můžu do nádobky ostřikovačů nalejt vodu jen do 2/3, když dám víc tak to vyteče :)