Stránka 7 z 15

Napsal: úte srp 24, 2010 12:12
od peet2101
Jany_RS, Pořád je lepší mít zadní brzdy horší než je nemít vůbec. Omezovač upravuje brzdný tlak při jiném zatížení vozu a zadek s ním do smyku asi nijak extra nepujde. Přesto je nejlepší mít brzdy tak jak mají, případně použít lepší destičky nebo třeba vrtané kotouče. Pokud budeš mít zadní brzdy udržované tak jsou podle mě dostačující.

Rozhodně to nebude líp brzdit tím že něco odstraníš .

Napsal: úte srp 24, 2010 12:19
od vintera
mám stím zkušenost asi takhle, na starých plečkách většinou nefungoval omezovač a dokud se na to nepřišlo, nikdo to nepoznal. Při prudkém brzdění bez nákladu jdou někdy kola do smyku, zvlášť na mokru. měl jsem auto i bez něj úplně, trubky rovnou k prasátkům a nic zvláštního se nedělo do té doby, než jsem vyměnil komplet bubny, pakny, prasátka za nový, pak zadek bez zátěže začal trochu blokovat - lépe asi brzdil.

Dneska už se chovám zodpovědněji :idea: a montuju co tam má být. Jízdou bez omezovače, stylem strýc co veze pouze plato vyjíček za oknem nic nepoznáš, ale v kritické situaci, která i strýce jednou potká je problém, jedině vozit stále plný kufr cementu, pak zadní kola do smyku nejdou. Funkční brzdy i vzadu jsou nutností, nijak bych s tím amatérsky už nenakládal.

Napsal: úte srp 24, 2010 14:39
od Petr HC
Dost se to zde prolíná s "Obsah fóra LADAklub - Forum » Stará řada (2101 - 2107) » Zajímavé úpravy a vylepšení » Podvozek, chlazeni a vzduchovy filtr" celá str. 4 ,kam asi toto téma nepatří.

Napsal: úte srp 24, 2010 18:37
od Jany_RS
peet2101, takze s obmedzovacom aby to neislo furt do smyku ,

-a o tie lepsie brzdy dat dozadu kotuce,popripade dopredu nejak upravit na 4 piestikove.
Na skodovky sa montovali z wartburga 4 piestikove,moze by nejak sa dali dat i na ladu.Niekde sa mi doma povaluju,islo by to mozno ale bez vymeny kotuca,kedze na wartburgu bol iny,taze len strmen nejak vymenit. :D

-vsetko sa da ked sa chce

Napsal: úte srp 24, 2010 19:39
od peet2101
Na zadek se dají nabastlit třeba fiaťácký kotouče, ale tuším že k tomu potřebuješ i poloosy.

Jinak o nikom kdo by dával 4pístky nevím, ale řekl bych že kvalitní destičky (třeba Ferodo) a nové kotouče (tuším že z UA se dají sehnat i vrtané nebo drážkované) jsou dostačující i pro dost sportovní svezení. Řekl bych že potenciál lepších brzd ani moc nevyužiješ (pokud nebudeš jezdit na slickách) protože to guma prostě neudrží a dostaneš smyk.

Napsal: úte srp 24, 2010 20:02
od Jany_RS
viem ze bubny su o dost slabsie ako kotuce ale nedaju sa nejak upravit nejak vymenou oblozeni za ine kvalitnejsie,niekde som cital ze zkratenim oblozeni sa zvysi ucinnost,ne nahodou predlzenim?

Obrázek

Napsal: úte srp 24, 2010 20:10
od radek mb
Myslím,že problematiku zadních kotoučových brzd krásně popsal Zdeněk(LRRH) a to i fotodokumentací.....

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=120

Napsal: pát srp 27, 2010 13:55
od Jany_RS
dal som dole bubny,zeby som kuknul jak je na tom oblozenie a tak,a ked som ich nasadzoval ,tak jak utiahnem tie 2 sruby co drzia bubny tak sa mi ani nehne,a jak ich povolim tak potocim s rukou ale aj tak kus akoby čuchalo o oblozenie a sa dost nahrieva a ked povolim viac tak potom je dost volny na tej poloose .Oblozenie som nemenil neviem jak to moze tak čuchat oblozenie o stenu bubna ked to dotiahnem .Nema tam ist nejaka podlozka abo nieco take?

PS:dnes som zrobil skusky na vodicsky :D

Napsal: pát srp 27, 2010 13:59
od Drobek81
Jany_RS píše:PS:dnes som zrobil skusky na vodicsky :D
:hrob:
Jinak to drhnuti je divne, neco bude spatne...nemuzes mit trebas lozisko spatne? Dela to jen na jedne strane?

Napsal: pát srp 27, 2010 14:06
od Jany_RS
robi to na obidvoch stranach a predtym to nerobilo az dokym som to nerozobral :cry:

Napsal: pát srp 27, 2010 16:38
od Štěpán
Sundej buben a sbouchni k sobě co nejvíc čelisti a potom nasaď zpátky bubny. Potom párkrát sešlápní brzdy a mělo by si to sednout.

Napsal: sob srp 28, 2010 14:23
od Jany_RS
ne plano som sa vyjadril čucha to vtedy,ked dotiahnem bubon ku poloose,ked ho necham volny tak nečucha ,
nečucha to o stenu krytu bubna ale po tom kryte,to znamena ze ne po tej ploche po ktorej to ma brzdit ale po stene,
skusal som davat podlozky na poloosu ale velmi to nepomaha,este skusim zbrusit z celusti

Napsal: sob srp 28, 2010 17:52
od Křečík Barbuška
Mno, hlavně, že nás masíruješ brutálními úpravami čehokoliv :mrgreen: .

Je to divné, pokud víme, tak ti zadní brzdy vůbec nechodily, byly prý odpojené. Takže prozraď zdali jsi dělal nějakou opravu v tomto smyslu. Dále, jak to fungovalo před tím než jsi do toho začal vrtat? Ručka chodila dobře? Brzdila a odbržďovala? Nehřálo se to už před tím?

Musíš dělat něco špatně, protože pokud jsi nic neměnil není důvod aby někde něco dřelo a cokoliv brousit, nebo podkládat je blbost. Co všechno jsi s tím dělal po sundání bubnu? Sundávání bubnu šlo lehce, nebo jsi ho sundával násilím? Nahoď nějaké foto, třeba tam něco zahlédneme.

Napsal: sob srp 28, 2010 18:26
od Drobek81
no a kdyz jsi sundaval buben, nesel jsi na to kladivem (nebo tyci) zezadu?

Napsal: sob srp 28, 2010 20:26
od Jany_RS
preco kladivom nieco by to ovplyvnilo?ne normalne som tam dal 2 sruby zasruboval a zisiel dole bubon
brutalnimi upravami cehokoliv
neznam jake brutalne upravy som chcel urobit


a inak zadne brzdy mam na HBV odpojene ,len predne,zadne mam na rucku a v pohode brzdila a odbrzdovala

-neviem teraz mi to nejak nesedi zalozim kryt ,zasrubujem ho a jak ho stiahne tak s tym nikto nepohne jedine motor ale potom sa nahrievaju.A ked dam dole kryt tak je vyryta ryha na tom kryte,to znamena ze mi čucha bok čelusti.Mozno pomoze len zbrusenie z boku čelusti.