Napsal: pon úno 16, 2009 13:39
To že nejsou orezlé součásti motoru, spodku a jiné části karosérie vděčí tato lada nepřetržitém garážování v zaizolované garáží bez spodní vlhkosti a její minimálnímu používání a vystavení povětrnostním vlivům. Viděl jsem 2107 z roku 1990 s najetými 9000 km, ale protože byla zagarážovaná od začátku ve stodole s udusanou zeminou a s malýma mezerama ve vratech , tak podle toho taky vypadala. Hlavně lak byl zoxidovaný, spodek silně chycený motorové části taktéž navenek zkorodované. Auto mělo skutečně jen 9000 km, dalo se to mimojiné poznat podle origo neojetých pneu.
K té originalitě 2106 máš jednoznačně zaručeně pravdu, jen originál je ten správný a ladě 2106 nejvíc sluší. Já protože se v ladách rochám již řadu let, si podobné experimentální změny dělám více méně z rozmaru, protože mít už hotové 3 pěkné lady a plno nových ND dílů vyloženě podněcuje k tomu si občas zaexperimentovat a vyzkoušet jak pasují jiné věci. Ale jak už jsem psal, všechny změny jdou velice rychle odstranit bez sebemenších následků (nastrčené Reproduktory, jiný tunel s autorádiem, původní maska s šedými rámečky,poklice 2106 ……atd.)
K mezikružím - to je velký problém, každý kdo ho scháněl asi ví o čem mluvím. Já jich mám na třech autech 12 a modlim se abych žádné neztratil. Scháněl jsem je 6 let. Není to ale na žádné závodění a řezání zatáček a myslím si, že to snadno může celé ulítnout. Mě sice ještě žádné neulítlo, ale asi proto,že jezdím stylem pane doktore, vy jste se zase kochal.
Podle toho jak zaklapne poklice s mezikružím po nasazení na ráfek, necítím u toho to klasické silné zaklapnutí do ráfku. Asi by to snadno ulítlo, zvláště u novějších ráfků , kde výstupky byly již méně výrazné než u ráfků staršího provedení.
K té originalitě 2106 máš jednoznačně zaručeně pravdu, jen originál je ten správný a ladě 2106 nejvíc sluší. Já protože se v ladách rochám již řadu let, si podobné experimentální změny dělám více méně z rozmaru, protože mít už hotové 3 pěkné lady a plno nových ND dílů vyloženě podněcuje k tomu si občas zaexperimentovat a vyzkoušet jak pasují jiné věci. Ale jak už jsem psal, všechny změny jdou velice rychle odstranit bez sebemenších následků (nastrčené Reproduktory, jiný tunel s autorádiem, původní maska s šedými rámečky,poklice 2106 ……atd.)
K mezikružím - to je velký problém, každý kdo ho scháněl asi ví o čem mluvím. Já jich mám na třech autech 12 a modlim se abych žádné neztratil. Scháněl jsem je 6 let. Není to ale na žádné závodění a řezání zatáček a myslím si, že to snadno může celé ulítnout. Mě sice ještě žádné neulítlo, ale asi proto,že jezdím stylem pane doktore, vy jste se zase kochal.
Podle toho jak zaklapne poklice s mezikružím po nasazení na ráfek, necítím u toho to klasické silné zaklapnutí do ráfku. Asi by to snadno ulítlo, zvláště u novějších ráfků , kde výstupky byly již méně výrazné než u ráfků staršího provedení.