Stránka 7 z 8

Napsal: čtv říj 02, 2008 15:30
od Pavel V.
irut píše:Jak se na tyhle vozy tváří Policie ČR? Nemůžou dostat pokutu? :axe:
Ano existuje zákon který zakazuje používání vozidel v barvách bezpečnostních orgánů, tedy hlavně policie ČR. Ale tahle stará barva je OK, naopak maladší policisté rádi prolézají auta ve kterých jezdili jejich služebně starší kolegové. Už jich moc nezůstalo tedy těch kolëgů. :wink:

Napsal: čtv říj 02, 2008 15:37
od falko
Medvěd: mnohokrát děkuji :D Takových dobových fotek je fakt hodně málo a protože si upravuji malé modely, tak se mi i hodí. Rovněž díky i za vysvětlení s volačkama. Já měl vždy za to, že to jsou např. první dvě písmena, coby zkratka. Ještě jednou děkuji :wink:
Kdyby náhodou ještě někde ležela nějaká ta dobovka, budu jedině rád :wink:

Napsal: ned říj 12, 2008 17:20
od Medvěd
Pro informaci a pro případné zájemce přikládám info k setkání policejních historických vozidel: http://www.phsos.cz/news/nova-akce/

Napsal: ned říj 12, 2008 20:35
od falko
Tak to by mohlo být super ;) :wink:

Napsal: pon úno 23, 2009 20:30
od falko
Je tu nějak mrtvo :( Nenašly by se někde dobové foto vozidel VB (modré, žlutobílé a jiné zajímavosti)? Budu moc vděčný :D

Lada 2107

Napsal: pon dub 27, 2009 00:51
od MSaly
Dobrý den, aktivněji začínám na tomto fóru až teď a jak jsem četl tuto kategorii tak bych měl několik svých postřehů, asi to nebude sedět přesně za sebou ale snad to nevadí.

Ano ještě dnes se uvádějí RZ (SPZ) " s písmenem B " a mám takový dojem že je to i v technických průkazech.

Jinak současné barvy na vozech se budou používat dokud ty auta budou jezdit, bohužel, kdyby jste věděli co jezdí u PČR za auta... Jako příklad barech bych dal to, že se dnes používají octavie II. v barvách bílo-zelená tak i v barvách stříbrná-reflexní a ty auta bílo-zelená jsou na OO PČR mnohdy jen několik měsíců stará.

A na konec, mám tu Ladu 2107 r.1990 ( Medvěda jsem se už telefonicky na pár info ptal ale nevím zda si pamatuje... ) , jelikož jsem se tu dozvěděl nové info chtěl bych si doplnit svoje věci. Je podmínkou, že musí být vozidlo poškozeno (díky po majácích, atd...)??? V techničáku co u ladovky byl je psáno majitel MV a nasazení dle služební potřeby. Poté je v techničáku ještě napsaná změna barvy ze žluté tmavé na modrou světlou je tam napsána RZ která již začíná ADx xx xx. Poté u vozu byla přiložena ještě kartička na emise a tam byly přeškrtnuty dvě RZ a to právě ADx xx xx a pak ještě jedna začínající na B....Jak mám tedy zjistil zda vozidlo bylo v barvách či nikoli? Zda to bude jako nyní s vyřazenými feliciemi a fabiemi tak soudím že vůz byl služební a pak si ho převzala kriminálka.
Snad jste mě pochopily :-) ....

Jinak za kolik se dnes dá sehnat 2101 "kombi" kde je jasné že původní majitel bylo MV ČSSR a sloužilo to jako služební vůz?

vb

Napsal: pon dub 27, 2009 01:05
od MSaly

Napsal: pon dub 27, 2009 04:49
od peet2101
MSaly píše:Jinak za kolik se dnes dá sehnat 2101 "kombi" kde je jasné že původní majitel bylo MV ČSSR a sloužilo to jako služební vůz?
měli sme nabídku na jednu 02 byla po 1. majteli, předešlí byla kriminálka, ale nějak to nevyšlo a utekla nám. :(

Napsal: pon dub 27, 2009 08:52
od Jelen
MSaly, http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=10369 více hledat :-D
i když se to spíše hodí sem.

Napsal: pon dub 27, 2009 12:05
od Medvěd
Jen doplním pár detailů:

B-éčkové číslování se stále používá, ale již jen jako evidenční a nezachovává původní logiku číslovacího schématu. Rozhodně se ale nejedná o RZ, ale jen o interní číslování a i do papírů se standardně jen dopisuje rukou.

Ano, to auto jsme řešili, ale ne vždy se musí dát auto poznat, byť ve většině případů se poznat dá. Novější auta už měly majáky na střešních nosičích a ve střeše může být jen otvor na prostup svazku kabelů.

Jinak B-éčkový číslo měly přidělený všechny auta, ale jen některý s ním jezdily (většinou ty zmalovaný), civilní značky se připisovaly jen rukou, nebo pokud jich auto mělo víc a střídalo je, pak se vůbec nepsaly.

Jediná šance, jak auto poznat, je důkladně ho prohlídnout. Bohužel se žlutobílý auta stříkaly běžně jen zvenku, čili se nemusí dát nic poznat jinak než pod venkovním lakem a do toho se nikomu nebude chtít dělat sondu. Dá se ještě podívat na pojistkový skříňky, přidávala se jedna na majáky a jedna na rdst.

Co se týče 2102, tak jednu ještě modrobílou, posléze přestříkanou na žlutobílou a pak na civilní zelenou jsem našel na vrakovišti v Syrovicích. Když jsem rejpnul do laku, tak se jednotlivý vrstvy jasně objevily a měl i průřezy v tapecírunku a zaslepený díry ve střeše. Jen se obávám, že už nebude existovat. Se stejnými úpravami tam byla ještě jedna 2103, ale ta byla zřejmě už jen žlutobílá a posléze civilní bílá.

Jinak bejvalý služební auta bývají většinou v dost katastrofálním stavu a neshledávám kdovíjak přínosným je renovovat, protože pokud se důkladně zrenovuje, tak se stejně nedá poznat, jestli je to originál nebo replika, bohužel. Kdyby existovalo v původním zachovalým laku, to by bylo něco jinýho, ale při prodeji se běžně přestříkávaly nebo se musely přestříkat před uvedením do provozu.

Napsal: pon dub 27, 2009 15:59
od rosta
nezapomenu na československý televizi FKU radí pátrá informuje-ve znělce jela žlutobílá 2103 se zapnutýma majákama a řezala pravou zatáčku :mrgreen:

Napsal: pon dub 27, 2009 20:37
od Maysner
Medvěd píše:Se stejnými úpravami tam byla ještě jedna 2103, ale ta byla zřejmě už jen žlutobílá a posléze civilní bílá.
nebyla to spis 21061?

Napsal: ned kvě 10, 2009 21:49
od Medvěd
Maysner píše:
Medvěd píše:Se stejnými úpravami tam byla ještě jedna 2103, ale ta byla zřejmě už jen žlutobílá a posléze civilní bílá.
nebyla to spis 21061?
tak sem se kouknul na fotky a zdá se, že byla .-)

Napsal: ned kvě 24, 2009 12:10
od Fík
Včera jsem v Poděbradech nafotil esenbáckou 02 . Foto zde http://fik2101.rajce.idnes.cz/Den_zachr ... 22.5.2009/

Napsal: ned kvě 24, 2009 12:12
od Malda
Ma 011 masku a znak, fuuuuuuuuuj to je bastl :lol: