Stránka 7 z 32

Napsal: úte led 15, 2008 11:02
od zelvotron
No samozřejmě bych počkal na nějakou garnačku.... Zřejmě to budou řešit výměnou, tak podle mě není co ztratit, třeba ta nová neprdne, problém u 2111 je taky v tom, že je mezi těma šroubama nádržka moc napnutá a prdne v tom čudlíku. Já tam mám novou, nevim jak dlouho, ale zatim drží, plus sem dostal náhradní, kterou opravil Skalouš - je zesílená v tom čudlíku pomocí šroubu a podložek a řádně omatlaná silikonem, aby to těsnilo, viz foto :-)

Napsal: úte led 15, 2008 12:27
od Jiri
ja nadržku v miste praskliny roztavil pomoci maleho horaku a z tavne pistole jsem tam vytlacil kus lepidla,, slilo se to v jedinou hmotu a drželo to, ale nikdy jsem ji tam už pomocí toho druhého šroubu neuchytil. preventivne.
to lepidlo z tavne pistole ma vyhodu že je dost mekke a ani pri mrazech nezkrehne a nelame se .
Jinak lepeni polyethylenu a polypropylenu je samo o sobe dost věda, chemopren sice prilne a ale moc prilnavost je stejne jen docasna ...sice to neni namahane ale na dlouho to neni.

Napsal: úte led 15, 2008 18:12
od tavri
můj výtvor je tady: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=84616#84616
Dejte pod ty šrouby gumový kroužek, ať to nepracuje s kastlí.

Napsal: čtv led 24, 2008 00:34
od dmatej
Aha, u 211x je to taková kaskáda. Budu to must taky někdy vyfotit ... zatím jsem na to nešáh, ale dík za konzultace ;-)

Napsal: stř zář 10, 2008 21:38
od dmatej
Dávno vyměněno - stará nádržka měla nahoře malilinkatou nedolitou dírku, nic neprasklo, ale prostě časem začala trošičku prosakovat. Nádržka byla vyměněná v rámci záruky, teď už půl roku bez problémů.

Napsal: pát kvě 08, 2009 11:49
od dmatej
Min. pondělí jsem byl na garančce na 60000km. Chtěl jsem nechyt vyměnit kotouče i s destičkama, nejsou sice sjeté ani z 50%, ale při delším brždění to dost hučí a kope. Brzdí to dobře.

No, pan Nedbal měl kotouče pro 14" kola, u mě jsou ale 13" a musely by se měnit i třmeny ... tož se koutouče opět stočily a jede se dál. Ještě mě napadlo koupit jiný destičky - ne tak tvrdý, brousí kotouč ...
Co jsem přezul na liťáky, chová se to líp, asi se to dost hřálo.

Jinak vše ok, řj nehlásila žádnou chybu.

Napsal: ned kvě 10, 2009 22:04
od Laďuša
dmatej píše: řj nehlásila žádnou chybu.
Je rozbitá... :P

Napsal: pon kvě 11, 2009 20:51
od plavec
Laďuša píše:
dmatej píše: řj nehlásila žádnou chybu.
Je rozbitá... :P
nestraš, přeci není beruška jako hradní střela.

Napsal: sob kvě 16, 2009 12:49
od dmatej
No, studenej motor pěkně klepe, uvidíme, co mi kdo řekne na srazu. Klepe to jen na volnoběh ... teda snad. Spotřeba normální, výkon ... no, od nízkejch otáček mi přijde, že se tomu moc nechce ... ale do kopce to čtyřka bere bez problémů.

Asi ještě zkusím zavolat panu Nedbalovi a na srazu to skouknem ... klepe to jako ventily, nebo jako když mám na 2101 děravý těsnění mezi sběrným potrubím a prvním dílem vejfuku ...

Napsal: sob kvě 16, 2009 20:33
od plavec
dmatej píše:no, od nízkejch otáček mi přijde, že se tomu moc nechce ... ale do kopce to čtyřka bere bez problémů
To je něco jako u mě.Teďka jsem jezdil třebas s plynem na podlaze a než se to rozjelo na 130 to byla doba.V nízkých otáčkách nemá moc cenu jezdit. Asi zase vypnu a zapnu baterii a třeba to zas pojede líp.Někdy na to má vliv snad i počasi :D

Napsal: ned kvě 17, 2009 15:19
od Majo
hydroštely? koľko to má nabehané?

Napsal: ned kvě 17, 2009 16:44
od zelvotron
Žádný tam nejsou.

Napsal: ned kvě 17, 2009 17:02
od Křečík Barbuška
Kalina, respektive její motor, nemá hyroštely? :shock:

Napsal: ned kvě 17, 2009 17:15
od Štěpán
Koko Loko píše:Kalina, respektive její motor, nemá hyroštely? :shock:
Moje Xantia je taky nemá... :lol: ale tam to vydrží do dalšího seřizování víc, jak 100 000km

Na samarách byl myslím seřizovací interval cca 30 000km a stačilo jen měnit podložky. Myslím, že na kalině je to obdobné.

Napsal: ned kvě 17, 2009 17:47
od Cory
:shock: ved 07ky z roku 2008 maju hydroštely...resp. nivy mpi