Stránka 7 z 7

Napsal: ned čer 27, 2010 21:23
od Jany_RS
jakke píše:jen takovej dotaz . Nebude lepší si sehnat rovnou 1600 bo 1700 než se stim piplat ?
v dobrom stave??:-D

Napsal: ned čer 27, 2010 21:26
od Hurikán
Tak potom nechápu, čemu nerozumíš. :?

Jsou DVA typy klikové hřídele a DVA typy vrtání válců. Tím se dá dosáhnout čtyř verzí zdvihového objemu, čemuž odpovídá existence čtyř typů bloků. (Řemenovou 1300 a řetězovou 1700) pro přehlednost nezařazuju).

Bloky jsou dva nízké, lišící se vrtáním a dva vysoké, lišící se rovněž vrtáním. Do nízkého bloku lze dát vysokozdvihovou klikovku jen za předpokladu použití krátkých ojnic z Fiatu (které se hrozně špatně shánějí) a dalších úprav. Tobě jednoznačně doporučuju držet sériových kombinací a zvolit si tu, která Ti bude nejvíc vyhovovat!

Napsal: ned čer 27, 2010 21:26
od Sid
Laďuša píše:tuto mam v pc..
Tento a ešte jeden článok o 16 ventilovej hlave som čítal a veľmi ma zaujal. Najma to, že celú hlavu až na pár úprav vyrobil V. Krejbich doma vo svojej dielni.

Keď to dokázal niekto pred 35 rokmi, prečo by to nedokázal niekto dnes? Bola by to výzva. Inak by ma zaujímalo, či ešte existuje aspoň jedna lada s touto hlavou, alebo aspoň takáto hlava, poprípade celý motor a či sa dá niekde vidieť.

Napsal: ned čer 27, 2010 21:28
od jakke
no tak v uplně top stavu ne , ale dá se sehnat motor kterej by eště nákej kilometr jel. Mě to je jedno, ale proč se dělat tak dlouho s motorem , když si můžeš sehnat jinej. :wink:

Napsal: pon čer 28, 2010 08:29
od Roman
Ak si chces pozriet aspon fotky tak http://www.ladaklub.com/myso/upravy/motor1700/index.php Motor (blok) je 1300vka remenova, kluka 1500, ojnice lancia (daju sa pouzit aj z fiatu ako pise Hurikan), piesty (a vrtanie) Samara, kruzky Goetze, trochu ostrejsia vacka, zotrvacnik mierne odlahceny. Robi to objem necelych 1700. Hlava znizena, vyfuk 50 od madarov, karburator prerobeny Ozon na mechanicke ovladanie druheho stupna,otvorene sanie, elektricke palivove cerpadlo, rozdelovac z Favorita so zablokovanou odstredivou regulaciou a zapalovanie z IMF soft, kedze po tychto upravach doahovala teplota oleja v lete na dialnici hodnotu 130 stupnov, bol doplneny o chladic oleja z oltcita (ten sa dal zohnat najlacnejsie). Motor nebol stavany na preteky, ale na prepravu medzi Prahou a Bratislavou, takze bola k nemu pouzita 5Q prevodovka a rychly diferak a samozrejme LPG. Motor ma za sebou cca 30 000km bez sebemensich problemov a kedze zeleny frosch v ktorom bol zabudovany "kapanek" prehrdzavel tak caka na dokoncenie uprav na druhej kasni.