Stránka 7 z 7
Napsal: čtv kvě 29, 2008 10:41
od Patrac
mňam mňam už se těším až ho dneska namotuju odpoledne do auta. Ta soustružená řemenice je nádherná. a cena 2475kč je myslím taky velice pěkná
Napsal: čtv kvě 29, 2008 10:45
od Luděk Musil
Patrac píše:... mňam mňam ...
Mlsnokožec zavětřil ....
To Drobek: Šťourale! Ano, zatím je v práci - to však nic nemění na tom, že je "doma"
L.
Napsal: čtv kvě 29, 2008 15:20
od utia
Na Samarku jsem si koupi o fous levnejsi
http://www.evv.cz/zbozi.php?str=2&co=ko ... is&ord=ASC a jsem spokojenej
Nicmene Ludku at dobre slouzi
Napsal: čtv kvě 29, 2008 18:05
od Little Red Riding Hood
utia, parametry??:.. nějak sem je na te stránce nenašel....
Napsal: pát kvě 30, 2008 06:47
od Patrac
tak a je v autě.
První dojmy motor mi přijde takovej jakejsi tišší ale to je spíš dáno tím že jsem včera měnil i olej
jinak měřil jsem dobíjení:
12,45V baterka po nočním stání- vypnutý motor
14,16V po nastartování volnoběh
14,13V po zapnutí světel volnoběh
14,16V zapnutá světla zvýšené otáčky ( 2000 )
po ujetí cca 6 KM
14,16V zapnutá světla zvýšené otáčky ( 2000 )
14,12V zapnutá světla volnoběh
14,16V vypnutá světla volnoběh
13,35V baterka vypnutý motor
Takže zatím maximální spokojenost. Vím že teď už se na V metr a jeho ukazování vykašlu protože mi pořád vykazujea před výměnou vykazoval mírné přebíjení.
Napsal: pát kvě 30, 2008 08:15
od Wolf
Patrac píše:tak a je v autě.
...
Kluci tak vam preji, at dlouho a bezproblemove slouzi
Napsal: pát kvě 30, 2008 09:46
od utia
Little Red Riding Hood píše:utia, parametry??:.. nějak sem je na te stránce nenašel....
http://www.evv.cz/zbozi.php?co=detail&kod=9516781
jen jsem si telefonicky overil ze to pujde i do te me o ostatni parametry jsem se nijak zvlast nezajimal. Uz je od lonskeho podzimu na aute a maximalni spokojenost, vyslo to levneji nez repase stareho
PS: koukam ze nabizeji starter i do 2110
http://www.evv.cz/zbozi.php?co=detail&kod=9141430
Napsal: stř říj 29, 2008 08:11
od alena25
zdravím
neviem či som dobre pochopil
dá sa zrepasovať klasický alternátor 55A na 70A
ak hej poprosím nejaký odkaz na stránku
totižto chcem namontovať na nivu naviják so silou 4,3 t a mám baterku iba 55A
moja predstava je 72 Ah batéria ale neviem či klasický alternátor bude postačovať
dik
slavo
Napsal: stř říj 29, 2008 08:19
od Patrac
alena25 píše:zdravím
neviem či som dobre pochopil
dá sa zrepasovať klasický alternátor 55A na 70A
ak hej poprosím nejaký odkaz na stránku
totižto chcem namontovať na nivu naviják so silou 4,3 t a mám baterku iba 55A
moja predstava je 72 Ah batéria ale neviem či klasický alternátor bude postačovať
dik
slavo
dá ale ne doma.
Napsal: stř říj 29, 2008 09:50
od Saša
alena25 píše:moja predstava je 72 Ah batéria ale neviem či klasický alternátor bude postačovať
Výkon alternátoru (55A) je naprosto dostačující k dobíjení jakékoli baterie . Kapacita baterie tady nehraje roli .
Výkon alternátoru se volí dle elektrické výbavy vozu . (světla,vyhříváná,karburátor/vstřikování atd...)
Jde to jednoduše orientačně spočítat : např: Světla přídavná mají žárovky 55W , dáme tam 4ks. "na rampu"to znamená 220W + světla hlavní 110W + cca 50W na další žárovky . Což je 380W Tenhle sečtený výkon podělíme napětím (12V) a dostaneme proud cca 32A (trvale odebíraný) . Do tohoto odběru se nezapočítávájí takové spotřebiče jako startér nebo naviják které běží jen chvíli a po tuhle chvilku je "živí"baterie .
K výkonu alternátoru se musí zohlednit i takzvaná výkonová křivka altíku (otáčky/proud) ,Neboli jak budeme převážně auto používat (jaké budou většinou provozní otáčky motoru).
Napsal: stř říj 29, 2008 10:44
od Pája
Takže při volnoběhu a rosvícený rampě je klasickej 55 A altík naprosto nedostačující...
Napsal: stř říj 29, 2008 12:37
od alena25
Saša píše:K výkonu alternátoru se musí zohlednit i takzvaná výkonová křivka altíku (otáčky/proud) ,Neboli jak budeme převážně auto používat (jaké budou většinou provozní otáčky motoru).
dik za vysvetlenie
Patrac píše:dá ale ne doma
ide o celkové previnutie?
Napsal: stř říj 29, 2008 12:44
od Patrac
alena25 píše:Saša píše:K výkonu alternátoru se musí zohlednit i takzvaná výkonová křivka altíku (otáčky/proud) ,Neboli jak budeme převážně auto používat (jaké budou většinou provozní otáčky motoru).
dik za vysvetlenie
Patrac píše:dá ale ne doma
ide o celkové previnutie?
v podstatě ano plus ještě úprava jednoho štítu dělaj to v Magnetonu ( dělali)