Stránka 7 z 10
Napsal: čtv črc 03, 2008 17:40
od plavec
Tavri, no já si právě nevšimnul že tohle téma je vlastně loňský, ale tak zase tu teď každej ví, že mám prostřední díl navíc. Je to euro2.
Teď jsem zvědav na ten walker- vypadá krásně- jakoby pochromovaný, tak hlavně aby vydržel, jinak tam co kupuju díly, tak mi tvrdil, že lidi maj walkera asi nejradši a že vydrží víc než nějaký polský krámy.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Napsal: úte pro 09, 2008 09:18
od tavri
Jak ten čas letí, utekly dva roky a Lada dnes opět úspěšně absolvovala emise a STK. Tentokrát jsem tímto úkonem raději pověřil známého...
technik na STK prý ocenil bytelnost náprav, uložení, čepů...
najeto 89500 km.
Napsal: úte pro 09, 2008 09:49
od Skalouš
Souhlas. Lada po 100tkm bez vůlí. - Ostatní auta (i Transit) už mají nové všechny čepy u náprav.
Napsal: pon pro 13, 2010 21:26
od tavri
Zase dva roky utekly a desítka dnes úspěšně prošla STK. Opět podvozek bez vůlí, technik vtipkoval, že takovýhle auto tady viděl naposledy před dvěma lety (moje)
najeto 105800 km
Napsal: pát čer 10, 2011 13:36
od usirew
Mám před STK a vyskytl se problém se šteloáním světel. podle tohoto obrázku
http://vaz-manual.narod.ru/tuning-2110/ ... 007-01.jpg ale nejak mi vypadly stelovací kolíky u světel jde to nejak obejít??
Napsal: pát čer 10, 2011 15:57
od radek mb
usirew píše:jde to nejak obejít??
Je potřeba známý a něco, co přivře technikovi oči
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: sob čer 11, 2011 10:10
od usirew
já bych to spíše chtěl opravit, přeci jen jde i o moji bezpečnost a to že mi levý světlomet svíti 1,5 m před auto je jaksi na nic
Napsal: sob čer 11, 2011 21:56
od Křečík Barbuška
Nevím jak to tam máte řešené (ale mám pocit, že jsem tu někde četl, že také hydrokorektorem), ale u hranatců a Samary a Samary je hydrokorektor který koupíš baj voko kolem pětistovky, spíše níže. Podstatně mu zvětšíš životnost, když po instalaci zamotneš místa přechodu trubičky do mosazného nátrubku měkkou izolačkou nebo samovulkanizační páskou.
Napadá mě analogie s ruskými světly pro hranatce, tam totiž v případě kolapsu hydrokorektoru nejdou poštelovat světla zatímco v případě československých světlometů to díky vnitřní pružině šlo. Takže pokud nechceš investovat do hydrokorektoru bude asi nutno zajistit předpružení paraboly světla aby reagovala na šrouby.
Pokud to již máte elektro, tak jako bych nic nepsal, jsem tu přeci jen neinformovaným hostem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.
Napsal: ned čer 12, 2011 09:29
od plavec
Koko Loko píše:Pokud to již máte elektro
kdepak, elektro to nemáme.
Napsal: ned čer 12, 2011 10:35
od mirozv
Možno by Cory vedel doniesť z UA. tuším, že z nejakej volgy alebo gazela pasujú aj na desinu.
Napsal: ned čer 12, 2011 11:54
od Cory
Mal by som sa opytat.
Napsal: pon čer 13, 2011 09:47
od usirew
Hydrokorektor mi kupodivu slouží a dost dobře....ale ty štelovací střouby vypadávají.... Dám si hydrokorektor nejníže, našteluju světla kolíkama a pak se sotva dotknu hydrokektoru tak to vyskočí a světlo svítí 1,5m před auto...
Koko Loko píše:Takže pokud nechceš investovat do hydrokorektoru bude asi nutno zajistit předpružení paraboly světla aby reagovala na šrouby.
To by měla ta pružina přitahovat nebo tlačit na parabolu?
Napsal: pon čer 13, 2011 14:39
od Křečík Barbuška
Tak to ti teď nepovím, až se dostanu k nějakému světlu tak do něj mrknu. Na světlo osazené v autě ale šahat nebudu, hydrokorektor tam slouží již tři roky a nebudu to zbytečnou manipulací pokoušet
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
.
Nicméně, co myslíš tím vyskočením? Jako, že při manipulaci s pvládacím prvkem vyskočí to kuličkové zakončení z mechanismu ve světle? Pokud tak, tak by to chtělo regulační šrouby naštelovat do nějaké střední polohy zekteré to nebude vyskakovat a pak teprve štelovat. Je chod pístků délkově dostatečný a na obou stranách stejný? Nemohlo dojít ke ztrátě kapaliny a následnému přílišnému zasunutí pístků?
Napsal: pon čer 13, 2011 18:32
od Křečík Barbuška
Prozkoumáno, pružina udržuje parabolu v poloze "zvednuto", je v horní části a parabolu přitahuje k zadnímu krytu. Pokud si vzpomínám dobře tak "šulínek" hydrokorektoru pak při vyjíždění tlačí do plíšku, který parabolu sklápí. Nicméně podotýkám, že píši o krabici nikoliv o hypermoderní desítce
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.
Napsal: pon čer 13, 2011 19:34
od mirozv
usirew píše:Dám si hydrokorektor nejníže
Chápem to správne tak, že je regulátor hydrokorektora na štvorke? Vtedy by to naozaj svietiť pred auto. Poloha "0" by malo byť zaťaženie iba vodičom resp. vodič a spolujazdec a vtedy by to malo svietiť najvyššie a pri tejto polohe by sa mal nastavovať aj sklon. aspoň myslím