Stránka 7 z 66
Napsal: sob čer 30, 2007 20:09
od Malda
Koko Loko píše:Takže se asi mýlím, je tam tedy zbytečně, ale nechám si ji tam, když už tam je
.
No pokud si vyresil to hniti pod gumou, tak proc ne. Jen aby se nedostaval bordel za to
Napsal: sob čer 30, 2007 20:14
od Michal Pokorný
Koko Loko píše:Malda píše:Tak tu prepazku tam nemam vubec a vsechno vzadu zdravy
Takže se asi mýlím, je tam tedy zbytečně, ale nechám si ji tam, když už tam je
.
Záleží na tom jak často se to čistí a vystříkává čímkoliv mastným, ovšem čím víc se to mastí tím víc se tam chytá binec, jak už bylo řečeno - myslím, že nejlepší je tam prostě nacpat ty plastové vložky do podběhů a je vystaráno.
I když v případě světlé barvy auta jsou ty kraje přichycené za lemy vidět ať se člověk snaží jak chce
A to hití pod gumou jsem zjistil, že předchozí majitel mojí "nové" 2101 vyřešil podmatláním a přematláním starým dobrým tmelem zvaným medvědí hovno (jak se to jmenuje slušně a skutečně to nevím - odjakživa tomu každý říkal takto)
Napsal: sob čer 30, 2007 20:21
od Křečík Barbuška
Malda píše:Koko Loko píše:Takže se asi mýlím, je tam tedy zbytečně, ale nechám si ji tam, když už tam je
.
No pokud si vyresil to hniti pod gumou, tak proc ne. Jen aby se nedostaval bordel za to
Hnití pod gumou je to poslední hnití, které by mi vadilo, je spoustu jiných míst, které by mi vadily více.
Napsal: sob čer 30, 2007 21:02
od Sid
Nulašestka píše:Mimochodem Vašátore ten panel co ti shnil se dodával i jako náhradní díl, ale už se asi nesežene.
Jinak kromě té gumy (žluté pole) tam nesmí chybět ani ten špunt (červený kroužek).
Neviete niekto ako sa tá guma volá, resp. katalógové číslo
Napsal: ned črc 01, 2007 23:11
od Vašátor
Mno, nemyslím si, že oddělání té záslepky je až tak špatné. Buď o ni čověk musí pečovat natolik, aby se za ní nedostal bordel ... no a když ji oddělá, tak zase nesmí být líný a řádně to čistit.
Asi by to chtělo vyvařit i ze strany blatníku, ale na to já prdím. Blatník kvůli tomu sundávat nebudu, zas tak moc hnilé to není a autí chci pouze jako veterána. Tudíž autí v dešti, soli a podobných sračkách jezdit nebude. Povoluje se pouze letní deštíček
Na Ladátorovi jsem měl ty záslepky zadělané vším možným a stejně to skončilo uhnilým rohem blatníku (přechod blatník - práh) a totálně uhnilým sloupkem okna v prahu...
Napsal: úte říj 23, 2007 22:16
od Vašátor
Tak jsem se konečně dostal ke spracování fotek z vyvaření Oranžády, které jsme podnikli s Montér Koljou. Tož ještě jednou bych chtěl Honzovi poděkovat, že přes všechny starosti, co teď má, si na mě našel čas a pomohl mi s tou mojí děravou podlahou.
Co se vařilo: sekery, podlahy, podběhy, sloupky dvěří ze strany od kola, nosník od věže ke sloupku dvěří + nějaký drobnosti.
Napsal: úte říj 23, 2007 22:19
od Vašátor
další foto
Napsal: úte říj 23, 2007 22:19
od Malda
Wow, a to sem si myslel, ze to mam shnily
Napsal: úte říj 23, 2007 22:21
od Vašátor
a poslední
Napsal: úte říj 23, 2007 22:23
od Vašátor
Nyní má autíčko vše natřené, vystříkané dutiny, nastříkán spodek, vše namontováno, zaizolováno
Napsal: úte říj 23, 2007 22:25
od Maysner
Vašátor píše:Oranžáda v plné kráse
V Bosonohach vjela na pole
Napsal: stř říj 24, 2007 16:00
od Nemo
Mňamózus, paráda.
Vždycky mám takovej uspokojivej pocit, když někdo tak pěkně opatruje starý pěkný autíčko... Jen tak dál, Vašátore.
Napsal: stř říj 24, 2007 16:24
od Hurikán
No, blahopřeji k úspěšné operaci.
Když se tak dívám na fotky před zásahem chirurga, říkám si, že moje 02 na tom není zase o tolik hůř. Teda až na ty moje podběhy
Vyvstává u mě ale problém s nedostatkem dárců transplantátů v dobrém stavu (např. vnitřní kryty podběhů). Nevíš o něčem?
Napsal: stř říj 24, 2007 19:25
od dandy
Pri pohlade na tie fotky som rád, že som sa neponáhľal a nekúpil prvý pekný stroj čo som videl. Ja takéto práce zatiaľ neplánujem skôr ako na dôchodku (synovom
)
Zato práca sa zdá byť nanajvýš precízne a trvácne urobená tak snáď ti to vydrží. Pekne sa o autíčko staraj a žiadna soľ!
Napsal: čtv říj 25, 2007 07:21
od Vašátor
No já taky doufám, že autíčko vydrží co nejdéle. Počítám s ním na dalších 30let
. Čili žádná sůl, minimum vody a minimum naježděných kilometrů. Letos jsem najezdil 2 000Km a na další roky to vidím cca podobně. Letos autíčko zažilo dva ladasrazy, dvě delší (pracovní) jízdy a nějaké to popojížděníčko. Další roky popojíždění i pracovní cesty odpadají, ale přidají se prosluněné výlety
, takže kilometrově to vyjde cca stejně
Mno, právě jsem se vrátil z Vysočiny, kde jsem byl uložit Oranžádu k zimnímu spánku. V první řadě se musei spravit vrata od stodoly, aby je bylo vůbec možné otevřít. Pak odnosit haldu desek, stará dřevěná kola, posunout žebřiňák a hurá parkovat. Oranžáda dostala na lak autovosk, na chromy rovněž, dutiny jsem ještě jednou pro jistotu lehce stříkl, nakonzervoval motor, chladící médium naředil na cca -18°C, autíko postavil na špalky a vymontoval baterku
. Nyní už bude pouze spinkat až do jara. Možná občas protočím motor, ale to se ještě uvidí.
Jen bych se zeptal, čím autíko přikrýt proti prachu a aby to bylo dostatečně prodyšné a nevlhlo to? A bylo to cenově přijatelné.