Stránka 7 z 66

Napsal: sob čer 30, 2007 20:09
od Malda
Koko Loko píše:Takže se asi mýlím, je tam tedy zbytečně, ale nechám si ji tam, když už tam je :wink: .
No pokud si vyresil to hniti pod gumou, tak proc ne. Jen aby se nedostaval bordel za to :wink:

Napsal: sob čer 30, 2007 20:14
od Michal Pokorný
Koko Loko píše:
Malda píše:Tak tu prepazku tam nemam vubec a vsechno vzadu zdravy 8)
Takže se asi mýlím, je tam tedy zbytečně, ale nechám si ji tam, když už tam je :wink: .
Záleží na tom jak často se to čistí a vystříkává čímkoliv mastným, ovšem čím víc se to mastí tím víc se tam chytá binec, jak už bylo řečeno - myslím, že nejlepší je tam prostě nacpat ty plastové vložky do podběhů a je vystaráno.
I když v případě světlé barvy auta jsou ty kraje přichycené za lemy vidět ať se člověk snaží jak chce :?
A to hití pod gumou jsem zjistil, že předchozí majitel mojí "nové" 2101 vyřešil podmatláním a přematláním starým dobrým tmelem zvaným medvědí hovno (jak se to jmenuje slušně a skutečně to nevím - odjakživa tomu každý říkal takto)

Napsal: sob čer 30, 2007 20:21
od Křečík Barbuška
Malda píše:
Koko Loko píše:Takže se asi mýlím, je tam tedy zbytečně, ale nechám si ji tam, když už tam je :wink: .
No pokud si vyresil to hniti pod gumou, tak proc ne. Jen aby se nedostaval bordel za to :wink:
Hnití pod gumou je to poslední hnití, které by mi vadilo, je spoustu jiných míst, které by mi vadily více.

Napsal: sob čer 30, 2007 21:02
od Sid
Nulašestka píše:Mimochodem Vašátore ten panel co ti shnil se dodával i jako náhradní díl, ale už se asi nesežene. :(
Jinak kromě té gumy (žluté pole) tam nesmí chybět ani ten špunt (červený kroužek).
Neviete niekto ako sa tá guma volá, resp. katalógové číslo

Napsal: ned črc 01, 2007 23:11
od Vašátor
Mno, nemyslím si, že oddělání té záslepky je až tak špatné. Buď o ni čověk musí pečovat natolik, aby se za ní nedostal bordel ... no a když ji oddělá, tak zase nesmí být líný a řádně to čistit.
Asi by to chtělo vyvařit i ze strany blatníku, ale na to já prdím. Blatník kvůli tomu sundávat nebudu, zas tak moc hnilé to není a autí chci pouze jako veterána. Tudíž autí v dešti, soli a podobných sračkách jezdit nebude. Povoluje se pouze letní deštíček :D

Na Ladátorovi jsem měl ty záslepky zadělané vším možným a stejně to skončilo uhnilým rohem blatníku (přechod blatník - práh) a totálně uhnilým sloupkem okna v prahu...

Napsal: úte říj 23, 2007 22:16
od Vašátor
Tak jsem se konečně dostal ke spracování fotek z vyvaření Oranžády, které jsme podnikli s Montér Koljou. Tož ještě jednou bych chtěl Honzovi poděkovat, že přes všechny starosti, co teď má, si na mě našel čas a pomohl mi s tou mojí děravou podlahou.
Co se vařilo: sekery, podlahy, podběhy, sloupky dvěří ze strany od kola, nosník od věže ke sloupku dvěří + nějaký drobnosti.

Napsal: úte říj 23, 2007 22:19
od Vašátor
další foto

Napsal: úte říj 23, 2007 22:19
od Malda
Wow, a to sem si myslel, ze to mam shnily :finga:

Napsal: úte říj 23, 2007 22:21
od Vašátor
a poslední

Napsal: úte říj 23, 2007 22:23
od Vašátor
Nyní má autíčko vše natřené, vystříkané dutiny, nastříkán spodek, vše namontováno, zaizolováno :-)

Napsal: úte říj 23, 2007 22:25
od Maysner
Vašátor píše:Oranžáda v plné kráse
V Bosonohach vjela na pole :lol:

Napsal: stř říj 24, 2007 16:00
od Nemo
Mňamózus, paráda.
Vždycky mám takovej uspokojivej pocit, když někdo tak pěkně opatruje starý pěkný autíčko... Jen tak dál, Vašátore. :)

Napsal: stř říj 24, 2007 16:24
od Hurikán
No, blahopřeji k úspěšné operaci. :thumbleft:

Když se tak dívám na fotky před zásahem chirurga, říkám si, že moje 02 na tom není zase o tolik hůř. Teda až na ty moje podběhy :( Vyvstává u mě ale problém s nedostatkem dárců transplantátů v dobrém stavu (např. vnitřní kryty podběhů). Nevíš o něčem? :P

Napsal: stř říj 24, 2007 19:25
od dandy
Pri pohlade na tie fotky som rád, že som sa neponáhľal a nekúpil prvý pekný stroj čo som videl. Ja takéto práce zatiaľ neplánujem skôr ako na dôchodku (synovom :ANAL: )
Zato práca sa zdá byť nanajvýš precízne a trvácne urobená tak snáď ti to vydrží. Pekne sa o autíčko staraj a žiadna soľ!

Napsal: čtv říj 25, 2007 07:21
od Vašátor
No já taky doufám, že autíčko vydrží co nejdéle. Počítám s ním na dalších 30let :wink:. Čili žádná sůl, minimum vody a minimum naježděných kilometrů. Letos jsem najezdil 2 000Km a na další roky to vidím cca podobně. Letos autíčko zažilo dva ladasrazy, dvě delší (pracovní) jízdy a nějaké to popojížděníčko. Další roky popojíždění i pracovní cesty odpadají, ale přidají se prosluněné výlety :-), takže kilometrově to vyjde cca stejně :-)

Mno, právě jsem se vrátil z Vysočiny, kde jsem byl uložit Oranžádu k zimnímu spánku. V první řadě se musei spravit vrata od stodoly, aby je bylo vůbec možné otevřít. Pak odnosit haldu desek, stará dřevěná kola, posunout žebřiňák a hurá parkovat. Oranžáda dostala na lak autovosk, na chromy rovněž, dutiny jsem ještě jednou pro jistotu lehce stříkl, nakonzervoval motor, chladící médium naředil na cca -18°C, autíko postavil na špalky a vymontoval baterku 8). Nyní už bude pouze spinkat až do jara. Možná občas protočím motor, ale to se ještě uvidí.

Jen bych se zeptal, čím autíko přikrýt proti prachu a aby to bylo dostatečně prodyšné a nevlhlo to? A bylo to cenově přijatelné.