Stránka 7 z 15
Napsal: pát srp 19, 2005 12:59
od expa
dusan, to ci co psal? O jake pruzine?
V tumovi som nasiel:
zadny pruziny 2101:
Prumer dratu vinute pruziny (mm) 12.3 +/- 0.05
vnitrni prumer pruziny (mm) 102 +/- 1
pocet cinnych zavitu 8
smer vinuti pravy
zkusebni zatizeni pruziny (N) 5400
Zadny pruziny 2102: je v principe to iste akurat zatizeni jen 5200N ??
o Nive by nam mohli tiez napsat hosi aky je priemer dratu a vnitrni prumer pruziny, bo ten v tumovy nie je, ale je tu 5650N !!!
Napsal: pát srp 19, 2005 13:37
od Luděk Musil
[quote="expa"]dusan, to ci co psal? O jake pruzine?
.
.
.
Zadny pruziny 2102: je v principe to iste akurat zatizeni jen 5200N ??
.
quote]
Ano, to je možná pravda. Já, když koukám do svého Tůmy, tak čtu:
Kontrolní zatížení/délka pružiny ( N/mm )
2101, 21011, 2103, 2106:
2900/273
2102:
3200/278
Z čehož dedukuji, zatížím-li pružinu sedana 2,9 kN, zkrátí se o 27,3 cm a pružina kombí při zatížení 3,2 kM se zkrátí o 27,8 cm. Z čehož mi vyplývá, že materiál na kombi pružinu musí být "silnější".
Ale co nevím, je to, zda právě nepíšu nějakej nesmysl

. L. [/b]
Napsal: pát srp 19, 2005 14:54
od Hurikán
Luděk Musil píše:Ano, to je možná pravda. Já, když koukám do svého Tůmy, tak čtu:
Kontrolní zatížení/délka pružiny ( N/mm )
2101, 21011, 2103, 2106:
2900/273
2102:
3200/278
Z čehož dedukuji, zatížím-li pružinu sedana 2,9 kN, zkrátí se o 27,3 cm a pružina kombí při zatížení 3,2 kM se zkrátí o 27,8 cm. Z čehož mi vyplývá, že materiál na kombi pružinu musí být "silnější".
Ale co nevím, je to, zda právě nepíšu nějakej nesmysl

. L. [/b]
V zásadě jsi to napsal správně, pouze jedno upřesnění: Při zatížení 2,9 kN, resp, 3,2 kN
má pružina délku 273 mm, resp. 278 mm, ale ne, že se o tyto hodnoty zkrátí.
Napsal: pon zář 26, 2005 17:59
od čmelák
volga pruziny
Napsal: úte zář 27, 2005 14:45
od expa
Ano, to je možná pravda. Já, když koukám do svého Tůmy, tak čtu:
Kontrolní zatížení/délka pružiny ( N/mm )
2101, 21011, 2103, 2106:
2900/273
2102:
3200/278
Z čehož dedukuji, zatížím-li pružinu sedana 2,9 kN, zkrátí se o 27,3 cm a pružina kombí při zatížení 3,2 kM se zkrátí o 27,8 cm. Z čehož mi vyplývá, že materiál na kombi pružinu musí být "silnější".
Ale co nevím, je to, zda právě nepíšu nějakej nesmysl

. L. [/b]
Tak ma napadlo .. ze akurat 2102 ma o jeden zavit dlhsiu pruzinu a otazne jeee, ze ked ju skratis o tu jednu, ci zostava tvrdost, abo polavi, i ked na druhej strasne, kratsia pruzina .. kratsia paka ... vacsia tvrdost .. ale to je pre mna slaby vyrok.
Napsal: úte lis 01, 2005 23:25
od expa
mno upravene tlmice nahodene .. najazdene 2000km kombinovanych terenov a spokojnost, i ked predky pojdu spat na este jemne pritvrdenie, i ked su "N"kove, abo je mozno chyba, ze nemam este dvojty stabilak, na margo Myso ... ono dvojty stabilak sa pouzival aj v zavodnych zigach! Takze skusim to aj ja ... a mozno ten predok uz bude dostatocny. Skusenosti zo zadnych pruzin dodam tiez za chvilu, uz su na ceste.
Napsal: pon lis 07, 2005 21:06
od Ondra 07
No a jaky pruziny pouzivaji na rally???V tomhle tematu je uz moc informaci najednou...

Dvojitej predni stabilizator je jasna vec,tlumice origo repasovany,ale ty pruziny to tema samo pro sebe...Nekdo volhu,nekdo 04,jinej reze zavity....Inu nevim do ceho mam jit potreboval bych to vsechno vyzkouset....
Napsal: pon lis 07, 2005 21:26
od Števo
No konkretne madari pouzivaju na rally vpredu struny z volgy, niva a vzadu fiat 125p, Lada04.
Napsal: pon lis 07, 2005 21:48
od Ondra 07
Števo píše:No konkretne madari pouzivaju na rally vpredu struny z volgy, niva a vzadu fiat 125p, Lada04.
Mňo...A toho bych se drzel...Voni to maji totiz odskouseny a vi co je nejlepsi na sportovni jizdu...Ale taky delaji jiny podvozky na rozdilny trate ze...je rozdil jestli litaji takovou tu skoro offroad trat nebo rovnej asfalt....
Napsal: pon lis 07, 2005 21:59
od Števo
Ako ja som sa rozpraval s jednym. Mal Ladu 2105 na rally nie VFTS. a vraj vzadu ma serie struny vpredu Niva a s napravami nic neni robene
Napsal: pon lis 07, 2005 22:12
od Majo
kolko ludi, tolko nazorov. Madari to maju tiez kazdy inak. Kazdemu predsa vyhovuje nieco ine. Najlepsie je skusat na sebe

Napsal: pon lis 07, 2005 22:55
od Ondra 07
Majo píše:kolko ludi, tolko nazorov. Madari to maju tiez kazdy inak. Kazdemu predsa vyhovuje nieco ine. Najlepsie je skusat na sebe

To je prave ono,No asi si budu muset neco vybrat a to prvni zkusit...Za kolko (kurna uz to od vas SK chytam)

se daji sehnat ty pruziny z Volhy????

A kde?
Napsal: pon lis 07, 2005 22:58
od capodrak
čmelák píše:volga pruziny
Ty prižiny se daj sehnat? (cena) ..... je to sněma tvrdší ? a okolik
Napsal: úte lis 08, 2005 15:21
od expa
capodrak .. se seriovymi tlmicmi je naklananie v zatackach krasny rozdiel, po druhe, auto je krasne pretacave a s tvrdymi tlmicmi dovi ...
Ondra 07 .. ked si prelustujes celych 7stran, zistis si myslim velmi vela.
Napsal: úte lis 08, 2005 15:39
od čmelák
na predok pasuju este pruziny z 1203 su tvrdel a dlhe