Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
Moderátor: Moderátoři
Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
když to nejde o 40% tak to zkusíme o 55% odkaz na idnes. A tak se ptám, nezdraží nám už tak drahý technický benzín Nestane se benzínové auto luxusní hračkou boháčů, jako bylo za první republiky a "plebs" si nasdílí elektroauto, které - když pojede někam dál - jako při přepřahání koňky někde vymění za nabité ? Případně přestěhuje věci do druhého ? Nebylo by lepší mít u sdílených elektromobilů tažné a jenom by se přehodil obytný přívěs ? A dovolí nám po Koronaviru vůbec cestovat ?
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
Az bude ta krava v kravine sediet po tme pac spadla siet koli pretazeniu nabijanim aut, a musiet slapat 35km pesi alebo na bickykli tak ju tie hlupe napady prejdu.
Najviac sa mi paci ten napad s fotovoltaikou sak dame na strechu a dobijeme elektro auto, len to ma tu chybu ze auto mam v praci cez den a nie doma a v noci akosi nesvieti slnko.
Ale nevadi porucime veetru dazdi.... Najnovsie slnku To uz tu raz bolo.
Elektro auto nieje pre kazdeho, len pre specificky okruh ludi ktory maju podmienky na ich vyuzitie a hlavne zbyticne peniaze na to.
Najviac sa mi paci ten napad s fotovoltaikou sak dame na strechu a dobijeme elektro auto, len to ma tu chybu ze auto mam v praci cez den a nie doma a v noci akosi nesvieti slnko.
Ale nevadi porucime veetru dazdi.... Najnovsie slnku To uz tu raz bolo.
Elektro auto nieje pre kazdeho, len pre specificky okruh ludi ktory maju podmienky na ich vyuzitie a hlavne zbyticne peniaze na to.
Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
Dokud jim nekdo nerozbije drzku, tak je to neprejde.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
keby zrusili embargo a mohol si si lacno kupit k panelom aj 100kW bateriu tak by si mal doma ostrovny system a mohol nabijat auto. lenze to by si potom vsetci zacali napajat domacnosti na ostrovne systemy tahat komplet elektriku z panelov a nemal by kto platit seky energetickym monopolom a to uz by bol velky problemDusan píše: Najviac sa mi paci ten napad s fotovoltaikou sak dame na strechu a dobijeme elektro auto, len to ma tu chybu ze auto mam v praci cez den a nie doma a v noci akosi nesvieti slnko. .
Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
Mně se strašně líbí britské řešení tohoto problému:Dusan píše:Az bude ta krava v kravine sediet po tme pac spadla siet koli pretazeniu nabijanim aut, a musiet slapat 35km pesi alebo na bickykli tak ju tie hlupe napady prejdu.
step van: dáme bezúročné půjčky na elektromobily
step tů: zakážeme spalovací morory v roce 2030
step srý: až nám to začne shazovat síť tak snížíme nabíjecí proud nebo vůbec odřízneme nabíjení elektromobilů
No není to geniální ? Není čas začít počítat jestli více CO2 produkuje kůň nebo dva migranti co pohání rikšu ?
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
Kamo ten svět spěje......
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
Ano. Britové už mají tu výhodu, že EU opustili.Georgius píše:Mně se strašně líbí britské řešení tohoto problému:
Již delší dobu mi jde hlavou otázka, za jakým účelem byla původně EU zřízena Ale zcela určitě nebyly prvoplánem (jakékoliv) direktivy . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
Luďku, asi jsi to nečetl celé s těmi brity to byla trochu ironie.
Jinak EU je pohrobek Společenství uhlí a oceli, které sice prohloubilo hospodářskou spolupráci Francie a Německa, ale produkci uhlí a oceli neovlivnilo. Myslím, že takhle to funguje dodnes ...
Jinak EU je pohrobek Společenství uhlí a oceli, které sice prohloubilo hospodářskou spolupráci Francie a Německa, ale produkci uhlí a oceli neovlivnilo. Myslím, že takhle to funguje dodnes ...
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
Ja jsem si naopak docela jisty, ze direktivy v planu byly. Jinak to pro nikoho nahore nedava zadny smysl.Luděk Musil píše:Ano. Britové už mají tu výhodu, že EU opustili.Georgius píše:Mně se strašně líbí britské řešení tohoto problému:
Již delší dobu mi jde hlavou otázka, za jakým účelem byla původně EU zřízena Ale zcela určitě nebyly prvoplánem (jakékoliv) direktivy . L.
VAZ 2104 1.3 1989
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
Evropská unie si stanovila smělé cíle … např. každý rok snížit automobilové emise o 30% … nebo to bylo víc
A to i přes to, že zástupci automobilek i odborníci tvrdili, že je to (téměř) nemožné.
Ale co … cíl byl stanoven a kdo ho nesplní … ??? Tak zaplatí pokutu - vždyť je to tak jednoduché
Zbytek viz obrázek (v mém předchozím příspěvku). L.
A to i přes to, že zástupci automobilek i odborníci tvrdili, že je to (téměř) nemožné.
Ale co … cíl byl stanoven a kdo ho nesplní … ??? Tak zaplatí pokutu - vždyť je to tak jednoduché
Zbytek viz obrázek (v mém předchozím příspěvku). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
a přitom je to tak jednoduché
Chceme-li snížit emise automobilů o řekněme 25% ročně, stačí při STK kontrolovat kilometrový nájezd (což se děje) vozidel provozovaný danou fyzickou osobou (chudáky firmy samozřejmě vynecháme). Vozidlo najelo např. od STK 2018 do 2020 60 tisíc neboli 30000 km za rok, takže 25% ročně je 7500 -> stačí maximální nájez za rok 2020/21 stanovit na 22500 a v roce 21/22 na 16875 a za každý kilometr najetý navíc zaplatí provozovatel nějakou emisní pokutu. Když si koupí nové elektroauto, může samozřejmě najet co chce, protože zanedbáme tvorbu elektřiny z uhlí a veškerou elektrickou energii považujeme za "zelenou". Pokud si koupí ropáka, budou rozhodovat emise CO2 - nyní má dejme tomu 160 g, takže pokud si koupí nové auto s řekněme 80 g, tak bude moci další rok "bez pokuty" najet ne 22500, ale 45000 km a další rok 33750 a to se vyplatí Jo a neprojeté kilometry se samozřejmě stejně jako neprovolané minuty nepřevádějí. Stačí dopočítat výši emisní pokuty tak, aby se prostě vyplatilo si koupit elektromobil
Nechcete mne zvolit do europarlamentu, prosadil bych vám to
Chceme-li snížit emise automobilů o řekněme 25% ročně, stačí při STK kontrolovat kilometrový nájezd (což se děje) vozidel provozovaný danou fyzickou osobou (chudáky firmy samozřejmě vynecháme). Vozidlo najelo např. od STK 2018 do 2020 60 tisíc neboli 30000 km za rok, takže 25% ročně je 7500 -> stačí maximální nájez za rok 2020/21 stanovit na 22500 a v roce 21/22 na 16875 a za každý kilometr najetý navíc zaplatí provozovatel nějakou emisní pokutu. Když si koupí nové elektroauto, může samozřejmě najet co chce, protože zanedbáme tvorbu elektřiny z uhlí a veškerou elektrickou energii považujeme za "zelenou". Pokud si koupí ropáka, budou rozhodovat emise CO2 - nyní má dejme tomu 160 g, takže pokud si koupí nové auto s řekněme 80 g, tak bude moci další rok "bez pokuty" najet ne 22500, ale 45000 km a další rok 33750 a to se vyplatí Jo a neprojeté kilometry se samozřejmě stejně jako neprovolané minuty nepřevádějí. Stačí dopočítat výši emisní pokuty tak, aby se prostě vyplatilo si koupit elektromobil
Nechcete mne zvolit do europarlamentu, prosadil bych vám to
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
- nespor.jenda
- Příspěvky: 275
- Registrován: sob srp 18, 2018 15:12
- Bydliště: Třebívlice
Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
Ještě jim raď.Georgius píše: ...Chceme-li snížit emise automobilů o řekněme 25% ročně, stačí při STK kontrolovat kilometrový nájezd (což se děje) vozidel provozovaný danou fyzickou osobou (chudáky firmy samozřejmě vynecháme). Vozidlo najelo např. od STK 2018 do 2020 60 tisíc neboli 30000 km za rok, takže 25% ročně je 7500 -> stačí maximální nájez za rok 2020/21 stanovit na 22500 a v roce 21/22 na 16875 a za každý kilometr najetý navíc zaplatí provozovatel nějakou emisní pokutu...
Prodal jsem Forda a koupil si VAZ, auto co vyrábí Sovětský svaz.
Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
Nikita II, 1974
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
No copak to, ale OBFCM
Nevím jak to bude s výjimkami u AMC, ale pokud někdo uvažujete o "normálním" non-Lada autě, tak je nejvyšší čas si ho koupit, tedy kromě letos uvedených novinek, které toto už mají ...
Nevím jak to bude s výjimkami u AMC, ale pokud někdo uvažujete o "normálním" non-Lada autě, tak je nejvyšší čas si ho koupit, tedy kromě letos uvedených novinek, které toto už mají ...
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence
Hold sa nebudu kilometre stacat ale pridavatGeorgius píše:a přitom je to tak jednoduché
Chceme-li snížit emise automobilů o řekněme 25% ročně, stačí při STK kontrolovat kilometrový nájezd (což se děje) vozidel provozovaný danou fyzickou osobou (chudáky firmy samozřejmě vynecháme). Vozidlo najelo např. od STK 2018 do 2020 60 tisíc neboli 30000 km za rok, takže 25% ročně je 7500 -> stačí maximální nájez za rok 2020/21 stanovit na 22500 a v roce 21/22 na 16875 a za každý kilometr najetý navíc zaplatí provozovatel nějakou emisní pokutu. Když si koupí nové elektroauto, může samozřejmě najet co chce, protože zanedbáme tvorbu elektřiny z uhlí a veškerou elektrickou energii považujeme za "zelenou". Pokud si koupí ropáka, budou rozhodovat emise CO2 - nyní má dejme tomu 160 g, takže pokud si koupí nové auto s řekněme 80 g, tak bude moci další rok "bez pokuty" najet ne 22500, ale 45000 km a další rok 33750 a to se vyplatí Jo a neprojeté kilometry se samozřejmě stejně jako neprovolané minuty nepřevádějí. Stačí dopočítat výši emisní pokuty tak, aby se prostě vyplatilo si koupit elektromobil
Nechcete mne zvolit do europarlamentu, prosadil bych vám to