Takže další blogýskoidní zápisek. Ti, co sledují
vlákno tempomat kalina/granta tuší, že existuje jetter a že jsem po něm tak dlouho pošilhával až jsem si ho pod Jolku s mírným zpožděním nechal poslat. Druhým "tuningem" Vesty je kitajská palubní kamera, kvalita obrazu odpovídá ceně, ale co byste chtěli za cca 10€ i s poštovným.
Jak jsem psal od KalinoGrantího tématu, zatím je brzo hodnotit objektivně jetter na Vestě, nicméně dneska jsem zase po čase zasedl za volant Priory s E4 lankovým plynem a tak mohu tak trochu srovnat.
1) s 98benzínem a "oranžovým módem" na jetteru je Vesta pocitově živější než Priora s 95 (obojí jen řidič) - prostě mi ta Priora dneska přišla ne až tak živá jako obvykle
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
, ale může to být palivem - asi budu přes zimu zase víc jezdit s 95kou, tak to bude férovější
2) při ostřejším rozjezdu do zatáčky jsem zjistil, že Priora nemá ESP
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- to je hrozný, jak si člověk na tyhle vyfikundace rychle zvyká
3) když chci krátce bliknout směrovkami, tak v Prioře musím držet páčku - viz bod 2
4) ještě jsem se neodnaučil couvat bez kamery
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
, ale u Priory (hatch) je jasné, že auto končí tam, kde končí zadní okno, což je přehlednější. Kde jsou ty časy, kde jsem na 2107 viděl konec zadního blatníku
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
5) řazení na Prioře je takové ... jiné
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
proti Vestě
Takže celkově si myslím, že s Jetterem (a přibývajícími kilometry - nyní mezi 8 a 9 tisíci) začíná Vesta Prioře docela konkurovat (druhá věc je, že kdyby v Prioře byl v současné době montovaný ruský 106-lošadí motor s E5, tak by Vesta neměla šanci).
Jinak - kromě
cvakání motoru na volnoběh (které se jako na potvoru od publikace zápisku znova neobjevilo) se zatím žádné problémy neobjevily.