Stránka 7 z 12
Re: AUTO-ALARM
Napsal: stř zář 20, 2017 21:45
od valda1971
.....Priora trubi ako Babetta.
Přesně tak
Re: AUTO-ALARM
Napsal: stř zář 20, 2017 22:02
od Georgius
Troubení jsem ještě nezkoušel
, vycházel jsem z té nahrávky na videu. A po zkušenostech s 2111/Priorou jsem právě mel jen ty nejhorší očekávání. Takže jestli to už zase troubí jako auto a ne jako astmatický klarinetista, tak to je fajn
Re: AUTO-ALARM
Napsal: čtv zář 28, 2017 20:23
od Cory
No chlapi. Dnes som tam bol so svojou Vestou. Zapol som to. Zamknem auto, otvorim dvere a.... smerovky blikajú a trubenie nikde. Strávil som tam viac ako pol dna. Druhá (jazdená) Vesta detto. Nové Vesty trúbia. Nedalo mi to, tak som zacal skumat rozdiely. Moja Vesta ma klakson za pravym svetlometom. Nová Vesta vlavo pri filterboxe, resp rezonátore na prednom čele. Vsimol som si, že pri tom blikaní cvaká v poistkovej skrinke relátko v takej frekvencii, akou by mal trubit alarm.
Prišiel som domov, oprášil tú obrovskú kopu papierov a hladal info. "Technologicke inštrukcie" su zo zaciatku roku 2016 a je v nich uvedene, ze Vesty majú klakson, ktory sa pouziva ako zvukovy signal, cize truba, umiestnený vpavo za svetlometom a klakson, ktorý sa pouziva ako alarm, umiestnený vlavo pri rezonatore. Po otvorení kapoty a preskumani priestoru pri rezonatore, som ziadny klakson nenasiel, ALE vo zvazku som našiel nezapojený konektor, ktorý má patriť klaksonu!!! Takze doma vymontujem klakson z Priory a skusim, ci funguje. Na 99% som presvedcený ze ano.
Nove Vesty maju pravdepodobne len 1 klakson, ktory je aj na trubenie , aj na alarm (alebo maju 2 a ten alarmovy je niekde schovany, pretoze normalny je na tom mieste, kde by moja mala mat alarmovy)
Vyzera to tak, ze pri vyrobe si boli vedomí, ze EU trh chce auta s deaktivovanym origo alarmom, tak klaksony ani nemontovali, co je logicke. Logiku vsak nevidim v tom, ze ked uz setrili, preco nechali osadene rele?
Re: AUTO-ALARM
Napsal: čtv zář 28, 2017 21:28
od valda1971
Zajímavé zjištění
Ještě že se tato problematika Priory netýká
Re: AUTO-ALARM
Napsal: čtv zář 28, 2017 21:35
od Cory
Ale bude sa tykat, ked prelozim klakson do Vesty
Re: AUTO-ALARM
Napsal: čtv zář 28, 2017 21:43
od stano112
Neviem či taký konektor nemá aj trúba na lokomotíve...čo tak spraviť malý experiment
.
Re: AUTO-ALARM
Napsal: čtv zář 28, 2017 21:46
od Cory
A pripadneho lupiča by si nasiel rano chrčať s infarktom pri aute
Re: AUTO-ALARM
Napsal: čtv zář 28, 2017 22:04
od stano112
Cory píše:A pripadneho lupiča by si nasiel rano chrčať s infarktom pri aute
A s účesom alá Fantozzi
.
Re: AUTO-ALARM
Napsal: pát zář 29, 2017 14:38
od KRAES
stano112 píše:Neviem či taký konektor nemá aj trúba na lokomotíve...čo tak spraviť malý experiment
.
Tak klaksón z lokomotívy to je riadna pecka, ale neviem ako teraz na nových mašinách, ale staršie ho mali na vzduch. Mal som namontovaný na ZIL-e, keď som slúžil, ale tri krát som zatrúbil a vzduchojem bol prázdny a ten zvuk bol tak silný, že skoro otvoril aj kapotu
.
Re: AUTO-ALARM
Napsal: pát zář 29, 2017 18:04
od Cory
No, dnes som okradol Prioru o klakson alarmu, dal som ho do Vesty a vysledok:
https://www.youtube.com/watch?v=Nlju0iG ... e=youtu.be
Re: AUTO-ALARM
Napsal: pát zář 29, 2017 18:38
od valda1971
Tak zvuk jsem moc neslyšel, ale nějaké babeťácké trobení tam je
Takže to funguje
Cory - když vedou ke klaksonům nových aut, tedy konkrétně Priory takové elektronické drátečky - daly by se tam nějak dát klaksony třeby z 2101 ? Asi přes relé?
Re: AUTO-ALARM
Napsal: pát zář 29, 2017 18:40
od Cory
To babetacke trubenie je sposobene tym priorackym klaksonom. Osadim tam klason z Vesty, ten uz ma dobry zvuk. Tento prioracky som dal len na skusku.
Klakson alarmu je vo Veste spinany relatkom
Re: AUTO-ALARM
Napsal: pát zář 29, 2017 18:42
od Georgius
takže odpověď je ano ? Už jsem musel troubit, lepší než desítka, ale sedmička to furt není
Re: AUTO-ALARM
Napsal: pát zář 29, 2017 18:48
od Cory
Odpoved na co?
Re: AUTO-ALARM
Napsal: pát zář 29, 2017 18:55
od valda1971
Cory píše:Odpoved na co?
Jestli se dá do Vesty - Priory namontovat starý poctivý klakson (dvojice) z 2101 (7) - přeci jen to má odběr jak hrom a v nových autech jsou jen elektronické drátečky o průřezu nula-prd