Stránka 7 z 80

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Napsal: ned črc 16, 2017 10:01
od posim
Áno, áno, ja som to tak presne i chápal - že myslí na tú schému radenia vychádzajúc zo svojich skúseností s jej evolúciou od "krabice" k "desiatke". Nevyznelo to tak? Je pravda, že sa mi zdalo, že elektromagnet mali už i desiatky, ale to mi už Cory vysvetlil za čo mu patrí vďaka - musím sa ešte veľa učiť :wink: No na schéme radenia to nemení nič, nie? Akurát je rozdielny spôsob blokovania, resp. odblokovania. Mechanický, alebo elmag. - ak tomu rozumiem dobre...

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Napsal: ned črc 16, 2017 10:19
od stano112
posim píše:Áno, áno, ja som to tak presne i chápal - že myslí na tú schému radenia vychádzajúc zo svojich skúseností s jej evolúciou od "krabice" k "desiatke". Nevyznelo to tak? Je pravda, že sa mi zdalo, že elektromagnet mali už i desiatky, ale to mi už Cory vysvetlil za čo mu patrí vďaka - musím sa ešte veľa učiť :wink: No na schéme radenia to nemení nič, nie? Akurát je rozdielny spôsob blokovania, resp. odblokovania. Mechanický, alebo elmag. - ak tomu rozumiem dobre...
Presne,na schéme radenia sa nemení nič,len spôsob odblokavania je iný.Desiatková rada má mechanický a Kalina 1 zrejme ten elektromagnetický.Ale to by vedeli skôr majitelia,alebo Cory.Priznám sa,že ja som v tom sedel naposledy pred 10 rokmi a blokovanie spiatočky som nejako neskúmal :) .

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Napsal: ned črc 16, 2017 10:28
od posim
Áno áno, v prevodovke je naskrutkovaný taký elektromagnet valcového tvaru (niečo ako elmag. spínač spúšťača), ktorý po uzavretí el. obvodu spínačom na radiacej páke odblokuje zasúvaciu vidlicu spätného chodu. Mal som to pred časom naštudované, tak dúfam, že si spomínam dobre. Prevodovky vždy boli mojou srdcovkou. Preto sa na tú Kaliňácku strašne moc teším :wink:

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Napsal: ned črc 16, 2017 14:39
od Cory
Ano chlapci, je to presne tak ako pisete :) inak tie predohrabove prevodovky presli tolkymi upravami a vylepseniami, ze je az cudne, ze stale niecim trpia.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Napsal: úte črc 18, 2017 18:33
od posim
Tak ale zas pri takomto segmente áut to nie je zas tak niečo ojedinelé, myslím :wink:

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Napsal: úte črc 18, 2017 20:59
od zelvotron
napadá mě jestli to není spíš roblémem udržení kvality výroby než konstrukční vzhledem k tomu že změny pořád nevedou k lepšímu

ten elektromagnet je pěkná úchylárna. zajmalo by mě jak na to přišli a dobře že od toho upustili:) zřejmě tedy nejde bez baterky zařadit zpátečka, otázka jesi jde aspoň vyřadit

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Napsal: úte črc 18, 2017 21:26
od stano112
zelvotron píše:napadá mě jestli to není spíš roblémem udržení kvality výroby než konstrukční vzhledem k tomu že změny pořád nevedou k lepšímu
Niečo na tom bude,lebo čo som sa dozvedel ja,tak u Kalín 2 je problém s pootáčaním ložísk v obale...

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Napsal: stř črc 19, 2017 14:27
od Luděk Musil

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Napsal: stř črc 19, 2017 16:44
od Georgius
Tak tohle je jen shrnutí, co nečtou tohle vlákno a/nebo neumí rusky :mrgreen:
Jak býval ten vtip: "V Pravdě nět novostěj, no v Novosťach nět pravdy ..."

Druhá "sériová" kroska je na světě v modré barvě, prohání se po Iževsku a asi bude jako předváděčka pro ruské dealery (nebo že by ji ukazovali na autosalóně v Moskvě ?)
http://www.ladavesta.net/news/863-lada- ... testy.html,
každopádně oficiální ruský ladaklub už jí vlezl i do kufru:
https://www.youtube.com/watch?v=Ph9DOuJO9k0
Musím říct, že mne to video v dobrém slova smyslu šokovalo - jako boční kapsy na bordel jsou i v desítce, to že je zadělají bakelitovým deklíkem je jako fajn, ale jak zvedl tu podlahu ... no nebudu spojlovat, mrkněte na video :shock: :heart:
Jako nic ve zlým, ale tohle Kalča neumí.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Napsal: stř črc 19, 2017 16:52
od FOMA
To Luděk: Docela pěkný článek akorát mně vadí jak neustále novináři zdůrazňují - ruská automobilka, ruská Lada nebo Rusové vybavili automobil ..apd. Copak třeba s ostatními značkami někdo zdůrazňuje němcké auto, Němci dali, Španělé vyvinuli apd. Náš národ je nejspíš úplně degenerovaný a netuší čí Lada tak asi je a nebo je to "podprahová informace" pro čtenáře....pozor, ale toto je z RU a to se u nás nesmí. Jsou to ubožáci. Jinak se ta zpráva jeví jako zcela korektní.

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Napsal: stř črc 19, 2017 17:21
od valda1971
Tak ty úložné prostory v kufru se mi líbí :)

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Napsal: stř črc 19, 2017 17:28
od FOMA
Ano, s těma vychytávkama v kufru velice příjemně překvapila snad každého :thumbleft:
Ovšem konkurenci musela nejspíš trošku i šokovat :D

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Napsal: stř črc 19, 2017 17:35
od zelvotron
a jéje dvojitá podlážka, ale aspoň to vypadá že de vyndat a zvětšit tak výšku kufru, zajmalo by mě jestli někdo máte auto s tím jesi to k něčemu využíváte, mě to přijde jako totální chujovina, kerá navíc u některých aut nejde vyndat ale je započítaná do objemu kufru a tudíž reálnej objem využitelnej pro zavazadla je pak o dost menší než by litrově odpovídalo

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Napsal: stř črc 19, 2017 18:54
od Cory
Ja som to mal v 05 :mrgreen:

Re: Čekání na kombík (universal) a cross

Napsal: stř črc 19, 2017 20:08
od posim
Ten článok ma zaskočil ešte viac, ako batožinový priestor Vesty. Žeby si bol autor prečítal našu diskusiu v sekcii k vozu XRay a vzal si to k srdcu? :) Georgius by asi napísal: SCI-FI :D
Mňa najviac prekvapil náznak toho (ak som to správne pochopil), že AvtoVAZ na rozdiel od iných výrobcov nezavádza pri uvádzaní hodnoty objemu batožinového priestoru (objem počíta len do výšky okien). Ostatní zrejme po strop. Vychádzam i zo skúseností pri porovnávaní objemu kufra Kaliny SW s ostatnými autami na základe technických údajov. Až keď som videl ten kufor naživo, tak som sa prestal báť. Potom mi pán v SlovLade vysvetlil, že rusi to uvádzajú len po plato...
Som zvedavý, za ako dlho ostatní členovia aliancie Renault - Nissan naučia odrbávať i pracovníkov AvtoVAZu v duchu hesla: kto chce s vlkmi žiť, musí s nimi viť...