Stránka 7 z 12

Napsal: úte bře 28, 2006 06:33
od Patrac
Pája píše:Vim, že je to do Pardubic daleko, ale mám v garáži patnáctku ve slušnym stavu, kdyby náhodou...
menší obsah už nikdy. :!: jen jsem okusil těch 1600cm3 a je to jako kdyby ti někdo pod nosem zavoněl stejkem.. :lol: buď jedině 1600 nebo cokoliv vyššího.. :wink:

Napsal: úte bře 28, 2006 06:50
od Wolf
Pátrač píše:menší obsah už nikdy. :!: jen jsem okusil těch 1600cm3 a je to jako kdyby ti někdo pod nosem zavoněl stejkem.. :lol: buď jedině 1600 nebo cokoliv vyššího.. :wink:
jj to je pravda :wink: . W.

Napsal: úte bře 28, 2006 13:48
od dmatej
Hmm... tak to jsem zase něco plácnul :oops: :oops: :oops:

Nojo, prostě si odmítám přiznat, že to nakonec budou ty kroužky.... ty ale na parkovišti měnit nebudu :evil:
A ventilama mě radši nestrašte - to by asi tak netahalo, ne?

Napsal: úte bře 28, 2006 13:51
od Deli
Pátrač píše:
Pája píše:Vim, že je to do Pardubic daleko, ale mám v garáži patnáctku ve slušnym stavu, kdyby náhodou...
menší obsah už nikdy. :!: jen jsem okusil těch 1600cm3 a je to jako kdyby ti někdo pod nosem zavoněl stejkem.. :lol: buď jedině 1600 nebo cokoliv vyššího.. :wink:
Patraci, to mi nedelej ... asi rok jsem uvazoval, ze si si sezenu 1600 a udelam na ni GO pripadne predalavku na 1700. Tve problemy me privedly zpatky na zem .... a ted mi tady napises toto .... :D :D :D

Napsal: stř bře 29, 2006 15:12
od Patrac
Dotaz může rupnout těsnění pod palící tak, aby profukovalo z válce do válce a přitom aby nebyl poškozen průtok chladící kapaliny a oleje.tzn olej ani voda nikde neteče nemísí se nikde nefouká vzduch a přitom těsnění je ruplý???
a dál pokud je ruplý , tak proč? Myslíte že je vadný??? nebo vysoké tlaky??? to se mi ale nezdá protože snížení bloku o 1mm a hlavy o 0,2mm není až tak drastické oproti jiným úpravám co tu mají někteří.

Napsal: stř bře 29, 2006 15:38
od Majo
to sa mi zda prilis divne. urcite to bolo tesnenie? ja uz neviem u toho tvojho motora sa deju paranormalne javy. na kolko si dotahoval palicu? Lebo ja ju pri tych tlakoch davam na 125Nm oproti seriovym 115 a Nivackym 120. A aj tak tesnenie v extremnych otackach vyfuklo. Ale to bolo vidiet a von chcal olej. A bolo to shitacke tesnenie nie 17kove

Napsal: čtv bře 30, 2006 05:36
od Pája
Místo by tam na to bylo. Teoreticky to možný je.

Napsal: čtv bře 30, 2006 06:30
od Luděk Musil
Dnes odpoledne tu palici sundáme a uvidíme. L.

Napsal: čtv bře 30, 2006 06:59
od Patrac
Jinak už nevím čím to může být. Kur..a proč jáý starej vůl musím mít furt něco extra.. :(

Napsal: čtv bře 30, 2006 07:29
od JmJ
Pátrač píše:Jinak už nevím čím to může být. Kur..a proč jáý starej vůl musím mít furt něco extra.. :-/
Lada - show your individuality :lol: :wink:

Napsal: pát bře 31, 2006 07:08
od Patrac
Záhada nejedoucího motoru nalezena. Byl vadný asi překalený kolík na vačce, který zabezpečuje polohu rozvodového kola oproti vačce. kolo se pak potočilo a bohužel se mi potkaly ventily s pístama. Naštěstí to písty odnesly minimálně a všechno na sebe vzaly ventily. Takže musím vyměnit ventily, odvrtat ten zkurv. kolík ve vačce nahradit ho jiným motor seskládat a doufat že jsem si svůj díl smůly už OPRAVDU VYBRAL :evil: :evil: :evil:

Napsal: pát bře 31, 2006 08:11
od Majo
fuuha, tak to by mi nenapadlo. Tak, ale hlavne, ze ste odhalili pricinu, teraz to uz isto pojde :wink:

Apropo: to tesnenie, co sme riesili 17kove tam das? Ja rozmyslam, ze ho pouzijem do mojej 16ky s vrtanim 80. Vyzera lepsie nez origo 16kove...
jj těsnění už mám doma . dneska musím jít koupit nový gufera pod ventily, pojistnou podložku pod rozvod. kolo a asi koupim sdružené těsnění pod svody páč dělat ty opravy s potrubím je o nervy. počítám že když se mi podaří sehnat nějaký ventily v solidním stau a zleštím je do hlavy běhm víkendu tak by to snad mohlo jet už někdy v půlce příštího tejdne. otázka je co provést s tím kolíkem. čím to nahradit..

Napsal: pát bře 31, 2006 08:30
od Brandy
Pátrač píše:Byl vadný asi překalený kolík na vačce, který zabezpečuje polohu rozvodového kola oproti vačce.
Tak to je neskutecna smula. :? No snad ted uz bude vsechno ok.

Napsal: pát bře 31, 2006 09:47
od Patrac
Ještě taková drobnost napadlo nás, jestli na to nemůže mít vliv pár jiných faktorů:
Blok je převrtanej a mám tam 79mm písty nemají menší nedoběh než 1500 76mm?? k tomu vlastní snížení blok -1mm hlava - 0,2mm pak k tomu vačka ze 1700i která je o krapet vyšší a zároveň vyšší tlaky a teda větší kroutící moment. tzn jestli to nemohlo vzniknout obráceně tedy ve vyšších točkách se projevilo to že díky snížení je o 1/4 zubu posunuto časování, vlastní snížení zmenší nedoběh pístů, k tomu třeba menší nedoběh už vlivem jiného typu pístu a v neposlední době i ta vyšší vačka se změnou časování. Co když se při vyšších točkách potkávaly ventily s pístam jen lehce a vačka tím pádem na vahadlevh kladla veký odpor. vlivemt ohodle t prostě kolík neustál. Sice mám písty se zahloubením ale jen se středovým zahloubením. tzn nemám písty se zábrusy pro jednotlivé venitly. :!: :?: :idea: :!:

Napsal: pát bře 31, 2006 11:49
od Majo
to neviem, no motory 1500 a 1600 maju zhodny nedobeh a to az 1,9mm.
To by potom u mna pri znizeni o 2,3mm na bloku a posunuti casovania o 3/4 zubu, pri mojich piestoch, ktore su tie iste ako Tvoje(akurat som ich znizil o 0,4mm - teda tie ich vyvyseniny po bokoch), spravilo to iste i so seriovou vackou. A to som s nastavenim rozvodu dost maturoval do kazdej strany.
Kazdopadne by som odporucal navrtat rozvodove kolo tak aby casovanie sedelo presne, teda aby nebolo posunute nikam.