NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Tak eště tam je mezinápravovej diferenciál. Je dimenzovanej na trvalej provoz v takovým stavu?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Laduša: no ten myslím, ten je v přídavné převodovce... to právě nevím, proto se ptám, ono, když budu mít na přední nápravě jinou výšku vzorku než na zadní tak to taky bude muset vyrovnávat
Diferenciál:
Lada 4,44: 9/40 (2102, 2121)
Lada 4,30: 10/43 (2101, 21011, 2104, 2105)
Lada 4,10: 10/41 (2103, 21051, 2106, 2107, 21213)
Lada 3,90: 11/43 (21044, 21073)
Fiat 3,727: 11/41 (Argenta, pro Ladu s velkými úpravami a nejistým výsledkem)
Zvažuju, co s tím, víc by mi vyhovoval 3,9 i na předek, nivu jsem zvolil i proto, že je relativně rychlá a stejně budu jezdit 95% silnice, ale potřebuju, aby jí nezastavil ani těžší terén . Takže buď sjednotit a sehnat dopředu 3,9 nebo udělat odpojování předku a kašlat na to... jezdil bych těch 95% na zadek, ikdyž teda mimo zimy. Jde to v přídavné převodovce upravit tak, aby byly zachovány všechny funkce? Četl jsem, že odpojitelný zadek měl Vik, ale nevím, jestli, když připojil předek, tak to neměl uzavřený?
edit: tak jsem to počítal a když dám na předek úplně nové gumy a na zadek úplně sjeté, tak to vpodstatě srovnám...
Diferenciál:
Lada 4,44: 9/40 (2102, 2121)
Lada 4,30: 10/43 (2101, 21011, 2104, 2105)
Lada 4,10: 10/41 (2103, 21051, 2106, 2107, 21213)
Lada 3,90: 11/43 (21044, 21073)
Fiat 3,727: 11/41 (Argenta, pro Ladu s velkými úpravami a nejistým výsledkem)
Zvažuju, co s tím, víc by mi vyhovoval 3,9 i na předek, nivu jsem zvolil i proto, že je relativně rychlá a stejně budu jezdit 95% silnice, ale potřebuju, aby jí nezastavil ani těžší terén . Takže buď sjednotit a sehnat dopředu 3,9 nebo udělat odpojování předku a kašlat na to... jezdil bych těch 95% na zadek, ikdyž teda mimo zimy. Jde to v přídavné převodovce upravit tak, aby byly zachovány všechny funkce? Četl jsem, že odpojitelný zadek měl Vik, ale nevím, jestli, když připojil předek, tak to neměl uzavřený?
edit: tak jsem to počítal a když dám na předek úplně nové gumy a na zadek úplně sjeté, tak to vpodstatě srovnám...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Čo o tom odpojovaní predku viem ja tak:
1.) Tuším Majo to mal prerobené tak že buď mal odpojený predok alebo 4x4 s uzamknutým medzinápravovým difom,
2.) Niekde tu je téma o odpojovaní predku, na UA sa dá zohnať systém s možnosťou 4x2 odpojený predok, 4x4, a 4x4 uzamknutý medzinápravový dif. Rovno poviem že je to drahé riešenie. Ale zasa sa len vymení kus za kus a nič netreba prerábať.
1.) Tuším Majo to mal prerobené tak že buď mal odpojený predok alebo 4x4 s uzamknutým medzinápravovým difom,
2.) Niekde tu je téma o odpojovaní predku, na UA sa dá zohnať systém s možnosťou 4x2 odpojený predok, 4x4, a 4x4 uzamknutý medzinápravový dif. Rovno poviem že je to drahé riešenie. Ale zasa sa len vymení kus za kus a nič netreba prerábať.
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
odporucam 4.1.
Ja mam taky aj v kombiku, ktory ma ovela mensie kolesa a vyhovuje mi viac. Auto je s nim zivsie, spotreba rovnaka aj pri dlhej trase...
Na Nive mam 4.44, v Chevy 4.3 a rozhodne mi to nepride pomale, prijal by som aj 4.7 a to chodim 120+
Ja mam taky aj v kombiku, ktory ma ovela mensie kolesa a vyhovuje mi viac. Auto je s nim zivsie, spotreba rovnaka aj pri dlhej trase...
Na Nive mam 4.44, v Chevy 4.3 a rozhodne mi to nepride pomale, prijal by som aj 4.7 a to chodim 120+
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Majo:
Já jsem uz rozhodnutej pro 3.9, niva má redukci, takže pro mě to bude úplně OK, kdybych jezdil jen v terenu, tak bych samo chtěl co nejkratsí. Když už to budu řešit, tak docela dost uvazuju o pevnostním ikdyž myslím, že mě by stačilo jen to zesílené uchycení předního difu.
Dnes jsem si vyblikal závady a 13 - to mě ani nijak nepřekvapilo a potom 24 - hledal jsem, kde vubec má ten snímač rychlosti být a našel jsem, že na přídavné převodovce u náhonu tachometru, tak tam vůbec nic takového nemám . Mrknu na tu druhou přídavku, co jsem k autu dostal - ta je teda prý KO. Horší, že tam nemám ani kabely k tomu snímači .
Já jsem uz rozhodnutej pro 3.9, niva má redukci, takže pro mě to bude úplně OK, kdybych jezdil jen v terenu, tak bych samo chtěl co nejkratsí. Když už to budu řešit, tak docela dost uvazuju o pevnostním ikdyž myslím, že mě by stačilo jen to zesílené uchycení předního difu.
Dnes jsem si vyblikal závady a 13 - to mě ani nijak nepřekvapilo a potom 24 - hledal jsem, kde vubec má ten snímač rychlosti být a našel jsem, že na přídavné převodovce u náhonu tachometru, tak tam vůbec nic takového nemám . Mrknu na tu druhou přídavku, co jsem k autu dostal - ta je teda prý KO. Horší, že tam nemám ani kabely k tomu snímači .
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Neviem ake planujes pouzit kolesa, ale 3.9 je proste prehnany i na seriove 175/80 16. No vsak vyskusas.....
Mne pride Niva strasne rychla i na 4.44:1 a to i na redukcii. Zrovna teraz som do Chevy osadil motor z kombika(stavany na vykon v otackach s chabym krutiacim momentom) a som nuteny jazdit vsade na redukcii, pricom na redukovanej 5 mi to ide 150.... Diferaky 4.3:1 a kolesa cca 250/75 15
Tie kable tam niekde musia byt. mozno su len niekde schovane a maju odtrhnutu koncovku...
Mne pride Niva strasne rychla i na 4.44:1 a to i na redukcii. Zrovna teraz som do Chevy osadil motor z kombika(stavany na vykon v otackach s chabym krutiacim momentom) a som nuteny jazdit vsade na redukcii, pricom na redukovanej 5 mi to ide 150.... Diferaky 4.3:1 a kolesa cca 250/75 15
Tie kable tam niekde musia byt. mozno su len niekde schovane a maju odtrhnutu koncovku...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Majo:
kola chci ze samíka 195/80 R15, teď jsem hodně najel na 195/65 R16 tam je prostě málo gumy a 2 nivácké disky jsem si poškodil... 1ks dost vážně, že nejde ani vyvážit...
Právě jsem je nikde neviděl, když jsem měl převodovky venku. Jestli tam mám redukční převodovku třeba z 1.6, tak pujde ten snímač vůbec namontovat? potom ještě uvažuji o montáži na hlavní převodovku, dělalo by to nějaké problémy? nebo jen na redukci by byl problém?
tady nás hoši vyfotili v Albánii:
https://www.facebook.com/14190885717121 ... =3&theater
kola chci ze samíka 195/80 R15, teď jsem hodně najel na 195/65 R16 tam je prostě málo gumy a 2 nivácké disky jsem si poškodil... 1ks dost vážně, že nejde ani vyvážit...
Právě jsem je nikde neviděl, když jsem měl převodovky venku. Jestli tam mám redukční převodovku třeba z 1.6, tak pujde ten snímač vůbec namontovat? potom ještě uvažuji o montáži na hlavní převodovku, dělalo by to nějaké problémy? nebo jen na redukci by byl problém?
tady nás hoši vyfotili v Albánii:
https://www.facebook.com/14190885717121 ... =3&theater
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Ahoj, já jsem měl kabely od snímače v motorovém prostoru omotané kolem brzdové trubky!!! Natahoval jsem nové (podle chématu) akorát ty snímače jsou 2. Dražší s kabelem a levnější bez kabelu. Tak jsem vzal ten levnější naletoval dráty a je pokoj!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10567
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Montáž snímače na hlavní převodovku asi nepůjde, protože tam není díra. A pokud tam je (díra na náhon) tak to není převodovka z Nivy. Navíc by Ti kecal tachometr (redukční převodovka má 1,2 zajíce a 2,135 želvu).Jarda_NIVA1.7 píše:...
Právě jsem je nikde neviděl, když jsem měl převodovky venku. Jestli tam mám redukční převodovku třeba z 1.6, tak pujde ten snímač vůbec namontovat? potom ještě uvažuji o montáži na hlavní převodovku, dělalo by to nějaké problémy? nebo jen na redukci by byl problém?
A kabely tam určitě někde jsou (třebas ustřižené). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->ZTS:
Ahoj, no v motorovem prostoru mam nezapojených kabelů až jsem se divil, že jen 2 závady...
->Luděk Musil:
No teď tam mám převodovku, která není z NIVY, ale už jí zase vypadává čtyřka . Přemýšlím, jestli se pustit do té původní, ale mám strach, abych jí nezničil... což se mi povedlo u jedné favoriťácké.
Proč by kecal tachometr, ten je u SPI přeci mechanickej a mám ho zapojenej na redukční převodovce nebo ten snímač se zapojuje někam na náhon tachometru? hledal jsem obrázky na google, jak to má vypadat, ale nikde to není pořádně vidět.
Ahoj, no v motorovem prostoru mam nezapojených kabelů až jsem se divil, že jen 2 závady...
->Luděk Musil:
No teď tam mám převodovku, která není z NIVY, ale už jí zase vypadává čtyřka . Přemýšlím, jestli se pustit do té původní, ale mám strach, abych jí nezničil... což se mi povedlo u jedné favoriťácké.
Proč by kecal tachometr, ten je u SPI přeci mechanickej a mám ho zapojenej na redukční převodovce nebo ten snímač se zapojuje někam na náhon tachometru? hledal jsem obrázky na google, jak to má vypadat, ale nikde to není pořádně vidět.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10567
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Ano.
Elektronický snímač rychlosti si můžeš představit jako malý váleček s oskou vprostřed, který se našroubuje na mechanický snímač/náhon tachometru a z druhé strany už je šroubení na bowden.
Takže vlastní elektronický snímač je Ti k ničemu, pokud nemáš náhon tachometru, který je zasunut v (přídavné) převodovce (já tomu říkám "brko").
A co se týče toho kecání tachometru - tak je myšleno na moment, kdy by jsi snímač rychlosti měl v hlavní převodovce. L.
PS: co máš té převodovce?
PS2: co znamená Vysočina? Tedy kromě té voňavé masové pochoutky
Elektronický snímač rychlosti si můžeš představit jako malý váleček s oskou vprostřed, který se našroubuje na mechanický snímač/náhon tachometru a z druhé strany už je šroubení na bowden.
Takže vlastní elektronický snímač je Ti k ničemu, pokud nemáš náhon tachometru, který je zasunut v (přídavné) převodovce (já tomu říkám "brko").
A co se týče toho kecání tachometru - tak je myšleno na moment, kdy by jsi snímač rychlosti měl v hlavní převodovce. L.
PS: co máš té převodovce?
PS2: co znamená Vysočina? Tedy kromě té voňavé masové pochoutky
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Luděk Musil:
ajaj, ten snímač byl na té žigulácké převodovce, kterou jsem tam montoval - ustřižený i s náhonem, doufám, že jsem ho nevyhodil, vůbec si neuvědomuju, kam jsem ho dal, jen, že otvor jsem zaslepil škodováckou mrazovkou. Ještě jsem se divil na co tam jsou ty dráty, když u nivy nic takového nemám .
Ta původní převodovka byla celkem tichá, ale čtyřka nešla vůbec zařadit, jednou se mi to povedlo a jelo to, ale pak už nikdy. Ta co tam mám teď, tak ta je docela hlučná (asi ložiska na hlavní hřideli a kvalty pískají), kvalty jdou řadit všechny, ale vypadává čtyřka a ještě je nějakej divnej synchron na dvojce. Když je v tahu, tak čtyřka drží, ale jak uberu, tak vyskočí a někdy je problém jí i zařadit.
No na autě si dělám u matky ve Svratce... má z toho hroznou radost... Jinak jsem ze Ždírce n.D.
ajaj, ten snímač byl na té žigulácké převodovce, kterou jsem tam montoval - ustřižený i s náhonem, doufám, že jsem ho nevyhodil, vůbec si neuvědomuju, kam jsem ho dal, jen, že otvor jsem zaslepil škodováckou mrazovkou. Ještě jsem se divil na co tam jsou ty dráty, když u nivy nic takového nemám .
Ta původní převodovka byla celkem tichá, ale čtyřka nešla vůbec zařadit, jednou se mi to povedlo a jelo to, ale pak už nikdy. Ta co tam mám teď, tak ta je docela hlučná (asi ložiska na hlavní hřideli a kvalty pískají), kvalty jdou řadit všechny, ale vypadává čtyřka a ještě je nějakej divnej synchron na dvojce. Když je v tahu, tak čtyřka drží, ale jak uberu, tak vyskočí a někdy je problém jí i zařadit.
No na autě si dělám u matky ve Svratce... má z toho hroznou radost... Jinak jsem ze Ždírce n.D.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10567
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Aha ... takže až zase pojedu na Milovy (mám tam nad rybníkem "chatu") - tak bych se mohl stavit. Možná tam pojedu za nějakých 14 dní - kolem 12. 9. Pravidelně tam (o letních prázdninách) beru ve vodárně pitnou vodu pro tábor.
A neboj se - žigulí převodovka se nedá jen tak lehce zničit tak jako ta favorití parodyje , navíc je to velmi jednoduchý kus mechaniky . L.
A neboj se - žigulí převodovka se nedá jen tak lehce zničit tak jako ta favorití parodyje , navíc je to velmi jednoduchý kus mechaniky . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Luděk Musil:
jj, to budu rád.... já myslel, že tábory jsou jen do konce prázdnin
Snímač jsem našel a namontoval, kabel jsem měl namotaný na náhonu tachometru, ale směrem nahoru k přístrojovce, takže jsem ho neviděl, byl i s konektorem - byl tam ještě odstřižený kus drátů od snímače, horší, že se tím pevná část náhonu prodloužila a jde mi to do držáku převodovky , co je na něm ten kulatý SB, vůbec jsem to tam nemohl dostat, náhon je teď docela ostře ohnutý nahoru. Byl jsem to projet, jel jsem teda jen do 50km/h a přišlo mi, že mi teď docela lítá ručička tachometru . Jinak snímač funguje a už tam mám jen chybu lambdy. Na lambdu jsem koukal a vypadá celkem nově, když dám novou, nezničím jí tím, že motor docela bere olej? Teď jsem tam dal nejakou přísadu na uvolnění zapeklých stíráků , pak chci vyměnit gufera na ventilech....
Ještě mě napadá, jestli to nevychází ten náhon s tím snímačem tak blbě proto, že mám redukčku třeba z 1.6 nebo jestli to nesouvisí s tím, že to mám nějak celé posunuté...
Snímač je teda z té žigulácké převodovky, doufám, že niva nemá mít jiný - rozměrově.
jj, to budu rád.... já myslel, že tábory jsou jen do konce prázdnin
Snímač jsem našel a namontoval, kabel jsem měl namotaný na náhonu tachometru, ale směrem nahoru k přístrojovce, takže jsem ho neviděl, byl i s konektorem - byl tam ještě odstřižený kus drátů od snímače, horší, že se tím pevná část náhonu prodloužila a jde mi to do držáku převodovky , co je na něm ten kulatý SB, vůbec jsem to tam nemohl dostat, náhon je teď docela ostře ohnutý nahoru. Byl jsem to projet, jel jsem teda jen do 50km/h a přišlo mi, že mi teď docela lítá ručička tachometru . Jinak snímač funguje a už tam mám jen chybu lambdy. Na lambdu jsem koukal a vypadá celkem nově, když dám novou, nezničím jí tím, že motor docela bere olej? Teď jsem tam dal nejakou přísadu na uvolnění zapeklých stíráků , pak chci vyměnit gufera na ventilech....
Ještě mě napadá, jestli to nevychází ten náhon s tím snímačem tak blbě proto, že mám redukčku třeba z 1.6 nebo jestli to nesouvisí s tím, že to mám nějak celé posunuté...
Snímač je teda z té žigulácké převodovky, doufám, že niva nemá mít jiný - rozměrově.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10567
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Letos už pošesté na Milovech prvních 14 dní v červenci.Jarda_NIVA1.7 píše:->Luděk Musil:
jj, to budu rád.... já myslel, že tábory jsou jen do konce prázdnin.
Ad snímač & Co: před časem jsem v ruce držel dva bowdeny s náhonem a kupodivu měly rozdílnou délku o cca 10 cm ... že byJarda_NIVA1.7 píše:Snímač jsem našel a namontoval, kabel jsem měl namotaný na náhonu tachometru, ale směrem nahoru k přístrojovce, takže jsem ho neviděl, byl i s konektorem - byl tam ještě odstřižený kus drátů od snímače, horší, že se tím pevná část náhonu prodloužila a jde mi to do držáku převodovky , co je na něm ten kulatý SB, vůbec jsem to tam nemohl dostat, náhon je teď docela ostře ohnutý nahoru. Byl jsem to projet, jel jsem teda jen do 50km/h a přišlo mi, že mi teď docela lítá ručička tachometru . Jinak snímač funguje a už tam mám jen chybu lambdy.
Tomuto nerozumím:
a co si mám jako představit? L.Jarda_NIVA1.7 píše:... nebo jestli to nesouvisí s tím, že to mám nějak celé posunuté... .
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´